Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Florida + LV of NY
Florida + LV of NY
Hoi allemaal,
Wij zijn de mogelijkheden aan het uitzoeken voor een vakantie van een week of 2 / 3 (afhankelijk van wat het kost) naar Florida.
Dit zouden wij graag combineren met of een paar dagen Las Vegas of een paar dagen New York.
Is dit goed te doen of onnodig lastig? Reisorganisaties zoals Arke hebben vaak goede aanbiedingen voor één of twee weken Florida. Dus de andere opties maakt het waarschijnlijk wel erg duur.
Waar moeten wij rekening mee houden als we het wel los zouden boeken qua kosten ongeveer?
Alle tips zijn welkom!
Wij zijn de mogelijkheden aan het uitzoeken voor een vakantie van een week of 2 / 3 (afhankelijk van wat het kost) naar Florida.
Dit zouden wij graag combineren met of een paar dagen Las Vegas of een paar dagen New York.
Is dit goed te doen of onnodig lastig? Reisorganisaties zoals Arke hebben vaak goede aanbiedingen voor één of twee weken Florida. Dus de andere opties maakt het waarschijnlijk wel erg duur.
Waar moeten wij rekening mee houden als we het wel los zouden boeken qua kosten ongeveer?
Alle tips zijn welkom!
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Re: Florida + LV of NY
Kan je het beste los boeken, heb je echt geen reisburo voor nodig. Eerst je reisroute bepalen en dan kan je vliegreizen en hotels boeken. Eventueel kan je kijken of je een auto erbij huurt. Je kan bijvoorbeeld 2 weken Florida doen, daarna met vliegtuig naar Las Vegas of New York en dan terugvliegen. Maar je kan ook met auto, bus of trein een route afleggen en onderweg andere plaatsen aandoen. Mogelijkheden zat.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dat is toevallig
, we gaan 30 november naar Florida en vliegen op 12 december naar las Vegas en 20 december weer naar huis. We vliegen met United van Brussel naar Miami via Washington, dan vanaf Tampa via Houston naar Las Vegas en dan vanaf Las Vegas via Chicago naar Düsseldorf. de tickets koste 1377 voor 2 personen, rechtstreeks geboekt bij United.
De huurauto in Florida kost € 426 en de huurauto in Las Vegas € 272, beide full-size gehuurd bij Hertz via usareisen.de.
Hotels kun je net zo duur maken als je zelf wilt.
De huurauto in Florida kost € 426 en de huurauto in Las Vegas € 272, beide full-size gehuurd bij Hertz via usareisen.de.
Hotels kun je net zo duur maken als je zelf wilt.
Ik zie door de bomen het bos niet meer 
Is een stopover ticket het voordeligst? we zouden het liefst met Arke vliegen maar die bieden dat niet.
Ik zie dat Arke ook busreizen door Florida heeft, dit scheelt wel veel uitzoekwerk natuurlijk. Alleen dan valt Las Vegas erbij af.
Is een stopover ticket het voordeligst? we zouden het liefst met Arke vliegen maar die bieden dat niet.
Ik zie dat Arke ook busreizen door Florida heeft, dit scheelt wel veel uitzoekwerk natuurlijk. Alleen dan valt Las Vegas erbij af.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gewoon een multicityticket boeken: Schiphol-Miami, Miami-Las Vegas en Las Vegas-Schiphol in ëén ticket.
Die optie heb ik idd voorbij zien komen op sommige websites.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
kijk ook anders eens bij tix.nl reizen, die hebben ook de mogelijkheid van een multi ticket, kun je misschien vergelijken
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
-
Erwin_Angie
- Amerika-ontdekker
Hallo!
Om niet onnodig een nieuw draadje te openen haak ik even in. Wij willen namelijk hetzelfde doen: vliegen op New York, daar een tijdje verblijven om vervolgens langs philadelphia, Washington en eventueel nog wat andere hoogtepunten te rijden in die regio. Vervolgens willen we met een binnenlandse vlucht richting Florida rijden om daar weer met een huurauto een mooi rondje te maken.
Gedetailleerde route is nog niet bekend. We zitten nu namelijk meer met de timing van de reis. We hadden bedacht dit medio september 2013 te gaan ondernemen. Echter na wat info gelezen te hebben is deze maand niet echt de meest ideale maand in Florida. Las gisterenavond dat de maanden maart/april en november/december voor Florida het best is. Beide periode komen ons gezien werk niet uit. We zitten dus zodoende te denken aan mei/juni. Wat is jullie ervaringen in deze periode in de regio Florida? De regio NY vergelijk ik met ons landklimaat dus dat zit (denk ik) wel goed.
Hoor graag..
Om niet onnodig een nieuw draadje te openen haak ik even in. Wij willen namelijk hetzelfde doen: vliegen op New York, daar een tijdje verblijven om vervolgens langs philadelphia, Washington en eventueel nog wat andere hoogtepunten te rijden in die regio. Vervolgens willen we met een binnenlandse vlucht richting Florida rijden om daar weer met een huurauto een mooi rondje te maken.
Gedetailleerde route is nog niet bekend. We zitten nu namelijk meer met de timing van de reis. We hadden bedacht dit medio september 2013 te gaan ondernemen. Echter na wat info gelezen te hebben is deze maand niet echt de meest ideale maand in Florida. Las gisterenavond dat de maanden maart/april en november/december voor Florida het best is. Beide periode komen ons gezien werk niet uit. We zitten dus zodoende te denken aan mei/juni. Wat is jullie ervaringen in deze periode in de regio Florida? De regio NY vergelijk ik met ons landklimaat dus dat zit (denk ik) wel goed.
Hoor graag..
- le-nnart
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
2x in Miami geweest, 1x in mei en 1x in september(hurricane season).
beide keren was het warm, warm en vooral warm.
In mei was het droge warmte en in september een stuk vochtiger. Geen regen gezien, wel gehad (s'nachts)
Ik vond de verbinding met arke prima te doen. Die stop op orlando kost ongeveer 2uur, en daarna is het nog een uurtje vliegen.
beide keren was het warm, warm en vooral warm.
In mei was het droge warmte en in september een stuk vochtiger. Geen regen gezien, wel gehad (s'nachts)
Ik vond de verbinding met arke prima te doen. Die stop op orlando kost ongeveer 2uur, en daarna is het nog een uurtje vliegen.
2009: NYC
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
Erwin, ik ben dit jaar eind mei/begin juni in Florida geweest. Zou het graag opnieuw doen: rustig, massale toerisme is nog niet op gang gekomen. De luchtvochtigheid / stormen waren nog niet aanwezig (één dag regen met eenzee-tornado gehad (lagen toen in het warme water van de Florida Keys: heerlijk!)). Inderdaad, s'nachts wel wat regen gehad, s'ochtends geen last meer van. Ik vloog trouwens vanaf Washington naar Florida (FLL airport), heb van te voren New York bezocht. Beide vond ik een goede tijd in mei.
-
PenE
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Erwin-Angie
Onze weer ervaring in Florida is:
1 keer in Juni:Tussen de 25 en 30 graden,zonnig,af en toe wat bewolking en eventuele regenbuitje alleen s nachts niet benauwd en tot in de late uurtjes buiten zitten
1 keer in September 2012:Tussen de 30 en 35 graden,s morgens blauwe lucht,rond middaguur ontstaan van bewolking,eind van de middag heftige bewolking met lokaal zware stortbuien.En dan bedoel ik ook echt STORTbuien.
Echter wel LOKAAL!!!! wij lagen in het zwembad bij de villa van de zon te genieten en 10 km verderop werd het dorp Kissimmee bijna weggespoeld door de regenoverlast.
Augustus en September zijn niet voor niks de 2 natste maanden van het jaar in Florida.
Tijdens een regenbui kan het 10 graden kouder zijn of juist ONTZETTEND vies benauwd door het directe verdampen van al het water.tot in de late uurtjes buiten zitten,tenzij een regenbui het te koud/benauwd maakt.
2 keer in Oktober : Tussen de 25 en 30 graden,S morgens blauwe luchten die in de loop van de dag plaats maken voor donkere regenwolken,niet veel regen en zowel dan vooral s avonds laat of s nachts.S avonds een dunne vest aan is wel gewenst.
1 keer Oktober/Nov:Vergelijkbaar met Oktober alleen kan het s avonds net even iets frisser worden.
Wij gaan volgend jaar weer in Juni omdat we de jaarlijkse vakantie naar het voorjaar willen schuiven.We gaan dan wel een rondreis westkust maken maar ok.
Onze weer ervaring in Florida is:
1 keer in Juni:Tussen de 25 en 30 graden,zonnig,af en toe wat bewolking en eventuele regenbuitje alleen s nachts niet benauwd en tot in de late uurtjes buiten zitten
1 keer in September 2012:Tussen de 30 en 35 graden,s morgens blauwe lucht,rond middaguur ontstaan van bewolking,eind van de middag heftige bewolking met lokaal zware stortbuien.En dan bedoel ik ook echt STORTbuien.
Echter wel LOKAAL!!!! wij lagen in het zwembad bij de villa van de zon te genieten en 10 km verderop werd het dorp Kissimmee bijna weggespoeld door de regenoverlast.
Augustus en September zijn niet voor niks de 2 natste maanden van het jaar in Florida.
Tijdens een regenbui kan het 10 graden kouder zijn of juist ONTZETTEND vies benauwd door het directe verdampen van al het water.tot in de late uurtjes buiten zitten,tenzij een regenbui het te koud/benauwd maakt.
2 keer in Oktober : Tussen de 25 en 30 graden,S morgens blauwe luchten die in de loop van de dag plaats maken voor donkere regenwolken,niet veel regen en zowel dan vooral s avonds laat of s nachts.S avonds een dunne vest aan is wel gewenst.
1 keer Oktober/Nov:Vergelijkbaar met Oktober alleen kan het s avonds net even iets frisser worden.
Wij gaan volgend jaar weer in Juni omdat we de jaarlijkse vakantie naar het voorjaar willen schuiven.We gaan dan wel een rondreis westkust maken maar ok.
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Waarom wil je graag met Arke vliegen? Dit is naar mijn mening één van de minste maatschappijen die naar Amerika vliegt.
Naast een multicity zou ik ook zeker kijken naar ticket met aankomst in Florida en vertrek vanuit LA of NY en dan de binnenlandse vlucht los. Kan soms enorm schelen.
Naast een multicity zou ik ook zeker kijken naar ticket met aankomst in Florida en vertrek vanuit LA of NY en dan de binnenlandse vlucht los. Kan soms enorm schelen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
Erwin_Angie
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de reacties!
We gaan ons de komende maanden eens rustig inlezen en een periode bepalen. Leuk, die luxe problemen.
Gr. Erwin
We gaan ons de komende maanden eens rustig inlezen en een periode bepalen. Leuk, die luxe problemen.
Gr. Erwin
Arke lijkt ons betrouwbaarder.
Bedankt voor de reacties! ik ben erg bang dat het een dure reis gaat worden. 3 weken Orlando inclusief hotel en vlucht komt op €2000 voor 2 personen (via reisbureau) dit is wel erg goedkoop. Als ik naar tickets via LV kijk komt het op €2400 voor enkel tickets.
Bedankt voor de reacties! ik ben erg bang dat het een dure reis gaat worden. 3 weken Orlando inclusief hotel en vlucht komt op €2000 voor 2 personen (via reisbureau) dit is wel erg goedkoop. Als ik naar tickets via LV kijk komt het op €2400 voor enkel tickets.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Arke is naar mijn mening één van de minste maatschappijen die vanaf Schiphol naar Amerika vliegt. Zou daar dus niet teveel aan vasthouden.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zijn zoveel maatschapiijen. Gewoon even experimenteren op de ticketsites.
Wij hebben besloten om toch voor een andere reis te gaan. Namelijk New York en de gouden staten.
Florida komt hopelijk nog een andere keer.
Toch bedankt voor de tips!
Florida komt hopelijk nog een andere keer.
Toch bedankt voor de tips!
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
wij zijn in 2011 2 weken begin mei geweest en temperauren gehad 2 weken lang van 36 tot 39 graden . hoorden van anderen dat het toen warmer was dan in de zomer . het was warm maar goed te doen maar wij houden van 30 plus 
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Arke t.o.v. Cathay Pacific, Qatar Airways, Singapore Airlines en zelfs British Airways. Ik zou de keuze wel weten. Uiteraard Arke. Aer Lingus is imo zelfs een prettigere airline dan Arke.

Ik hoop dat ik deze even omhoog mag gooien.
Door diverse omstandigheden en helaas ook medische ongein zijn wij nog steeds niet geweest.
We hadden dit jaar naar Florida gewild maar dat kon helaas niet.
Nu willen we dan eindelijk in 2015 gaan maar weer voor ons oorspronkelijke plan gaan dus combineren met LV of NY. Iemand enig idee wanneer we het beste de tickets kunnen boeken? En wat zouden jullie doen? Is een week te lang voor LV?
Door diverse omstandigheden en helaas ook medische ongein zijn wij nog steeds niet geweest.
We hadden dit jaar naar Florida gewild maar dat kon helaas niet.
Nu willen we dan eindelijk in 2015 gaan maar weer voor ons oorspronkelijke plan gaan dus combineren met LV of NY. Iemand enig idee wanneer we het beste de tickets kunnen boeken? En wat zouden jullie doen? Is een week te lang voor LV?
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten