Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Werken in Miami
-
- Amerika-newbie
Werken in Miami
Hey ik wil eind september Vertrekken naar Miami,
ik ben nu werkzaam als kok en zou dit graag in Miami ook willen doen,
is er iemand die dit al voor mij heeft gedaan en mij misschien tips zou kunnen geven hoe ik dit het beste kan aanpakken en misschien weet wat leuke werkplekken zijn zoals grote hotels of mooie sjieke restaurants?
Alvast Bedankt,
ik ben nu werkzaam als kok en zou dit graag in Miami ook willen doen,
is er iemand die dit al voor mij heeft gedaan en mij misschien tips zou kunnen geven hoe ik dit het beste kan aanpakken en misschien weet wat leuke werkplekken zijn zoals grote hotels of mooie sjieke restaurants?
Alvast Bedankt,
-
- Amerika-newbie
-
- Amerikakenner
Denk het niet
Het is hier echt niet gemakkelijk om een baan te vinden als je geen Tijdelijke of permanente Greencard hebt. Zeker niet in Restaurants, want die zijn meestal A te klein om uberhaubt mensen aan een werkvergunning te helpen en B hebben ze er het geld er niet voor over.
Dus ik denk niet dat je hier zomaar werk vindt. En zwart werken is bijna al helemaal niet mogelijk hier in die branch.
Dus ik denk niet dat je hier zomaar werk vindt. En zwart werken is bijna al helemaal niet mogelijk hier in die branch.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ik blijf me verbazen over dit soort mensen
Het lijkt wel of ze zich geen moment in de VS verdiepen en dan opeens bedenken: "hey t lijkt me wel geinig om in miami te gaan werken"
Ehh yeah right