Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Werken in Miami
-
- Amerika-newbie
Werken in Miami
Hey ik wil eind september Vertrekken naar Miami,
ik ben nu werkzaam als kok en zou dit graag in Miami ook willen doen,
is er iemand die dit al voor mij heeft gedaan en mij misschien tips zou kunnen geven hoe ik dit het beste kan aanpakken en misschien weet wat leuke werkplekken zijn zoals grote hotels of mooie sjieke restaurants?
Alvast Bedankt,
ik ben nu werkzaam als kok en zou dit graag in Miami ook willen doen,
is er iemand die dit al voor mij heeft gedaan en mij misschien tips zou kunnen geven hoe ik dit het beste kan aanpakken en misschien weet wat leuke werkplekken zijn zoals grote hotels of mooie sjieke restaurants?
Alvast Bedankt,
-
- Amerika-newbie
-
- Amerikakenner
Denk het niet
Het is hier echt niet gemakkelijk om een baan te vinden als je geen Tijdelijke of permanente Greencard hebt. Zeker niet in Restaurants, want die zijn meestal A te klein om uberhaubt mensen aan een werkvergunning te helpen en B hebben ze er het geld er niet voor over.
Dus ik denk niet dat je hier zomaar werk vindt. En zwart werken is bijna al helemaal niet mogelijk hier in die branch.
Dus ik denk niet dat je hier zomaar werk vindt. En zwart werken is bijna al helemaal niet mogelijk hier in die branch.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ik blijf me verbazen over dit soort mensen
Het lijkt wel of ze zich geen moment in de VS verdiepen en dan opeens bedenken: "hey t lijkt me wel geinig om in miami te gaan werken"
Ehh yeah right
If only it were that easy...dan was de helft van dit forum allang vertrokken.
Wel eens over de onmogelijkheden gehoord om de VS binnen te komen?
Nou ja...misschien lukt het je
Ik probeer het al een jaartje of 4 en zit nog steeds in Delft
Het lijkt wel of ze zich geen moment in de VS verdiepen en dan opeens bedenken: "hey t lijkt me wel geinig om in miami te gaan werken"
Ehh yeah right
-
- Amerikakenner
JA
Ja
Laatst gewijzigd door Speakingtongues op 28 jun 2006, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerikakenner
Of gewoon eens 3 maanden gaan
Of je moet gewoon eens 3 maanden gaan naar 1 plek ?
-
- Amerika-expert
dit is niet veel raarder dan al die Nederlanders die denken dat iedereen zo makkelijk naar Nederland kan komen. Maar idd ik verbaas me er ook altijd over en denk dan dat zo iemand weinig kans heeft om te slagen. Als je al deze basis info niet op jezelf kan uitvinden/bedenken..................Iris_1982 schreef:Ik blijf me verbazen over dit soort mensen
Ehh yeah right
SEEING IS BELIEVING
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Re: Of gewoon eens 3 maanden gaan
Hebben jullie leuke buurjongens?Speakingtongues schreef:Of je moet gewoon eens 3 maanden gaan naar 1 plek ?

Maar goed: we gaan hier offtopic
T gaat hier tenslotte om een baan in Miami. Iemand er al 1 gevonden?

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3132 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 5 Reacties