Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
2 Extra dagen: advies gevraagd
2 Extra dagen: advies gevraagd
Hallo allemaal
Na 21d west USA in juni 2011 en 10d New York met nieuwjaar was ik van plan om met een volgende USA trip te wachten tot 2013.
Nu... 2013 is natuurlijk nog laaang wachten en het heimweegevoel naar de VS dat jullie wellicht allemaal kennen sloeg al snel weer toe.
Na wat twijfelen hebben we gisteren nogal last minute tickets geboekt naar Miami in Juni ek
Aangezien juni natuurlijk al erg dichtbij komt, ben ik volop bezig met het zoeken naar het beste reisschema en leuke hotels.
Als leidraad heb ik volgend reisschema van 9 dagen:
Dag 1: Miami (aankomst 16u)
Dag 2: Miami
Dag 3: Miami -> Key West
Dag 4: Key West -> Everglades -> Fort Myers
Dag 5: Fort Myers -> Sarasota -> Orlando
Dag 6: Orlando
Dag 7: Orlando
Dag 8: Orlando -> KSC -> Fort Lauderdale
Dag 9: Fort Lauderdale -> Miami (vertrek 18u)
Om dit strakke schema wat te verlichten hebben we echter 11 dagen voorzien voor deze trip, waardoor er dus 2 extra dagen zijn om in te plannen.
Mijn vraag is: waar adviseren jullie om deze extra dagen in te lassen?
Aangezien we wel graag wat pretparken doen lijkt een extra dagje Orlando wel leuk meegenomen.
Is het misschien aangewezen om het stuk Key West -> Orlando wat extra op te splitsen (Naples/Tampa ipv Fort Myers)?
Een dag Key Largo lijkt me ook een leuke optie (voor of na key west?)
Alvast bedankt voor de reacties
Na 21d west USA in juni 2011 en 10d New York met nieuwjaar was ik van plan om met een volgende USA trip te wachten tot 2013.
Nu... 2013 is natuurlijk nog laaang wachten en het heimweegevoel naar de VS dat jullie wellicht allemaal kennen sloeg al snel weer toe.
Na wat twijfelen hebben we gisteren nogal last minute tickets geboekt naar Miami in Juni ek
Aangezien juni natuurlijk al erg dichtbij komt, ben ik volop bezig met het zoeken naar het beste reisschema en leuke hotels.
Als leidraad heb ik volgend reisschema van 9 dagen:
Dag 1: Miami (aankomst 16u)
Dag 2: Miami
Dag 3: Miami -> Key West
Dag 4: Key West -> Everglades -> Fort Myers
Dag 5: Fort Myers -> Sarasota -> Orlando
Dag 6: Orlando
Dag 7: Orlando
Dag 8: Orlando -> KSC -> Fort Lauderdale
Dag 9: Fort Lauderdale -> Miami (vertrek 18u)
Om dit strakke schema wat te verlichten hebben we echter 11 dagen voorzien voor deze trip, waardoor er dus 2 extra dagen zijn om in te plannen.
Mijn vraag is: waar adviseren jullie om deze extra dagen in te lassen?
Aangezien we wel graag wat pretparken doen lijkt een extra dagje Orlando wel leuk meegenomen.
Is het misschien aangewezen om het stuk Key West -> Orlando wat extra op te splitsen (Naples/Tampa ipv Fort Myers)?
Een dag Key Largo lijkt me ook een leuke optie (voor of na key west?)
Alvast bedankt voor de reacties
-
- Amerika-ontdekker
Re: 2 Extra dagen: advies gevraagd
Laten we voorop stellen dat je overal te kort komt
Echter kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat key west echt heel gaaf is, snorkelen, jet ski's, sunset, heerlijk uit eten echt heerlijk genieten.
Als je alleen reist of met een partner ( of te wel zonder kids) dan kan ik je echt aanraden om via naples te reizen.
Naples is een rustig maar onweis leuk en relaxt drop! je kan vanuit daar jet ski's huren en langs de thenthousand islands varen!! Is echt geweldig
wij hebben daar dolfijnen gezien!! Tampa schijnt ook gaaf te zijn met een mooi historisch centrum! Ben daar zelf niet geweest, dus durf daar niet meer over te zeggen!
Een heel leuk hotel voor zo'n 90 dollar per nacht is de cove inn in naples!!direct aan een klein haventje lekker zwembad en een goede zwembad bar!!
Als je sushi lekker vindt moet je echt even bij sushi thai in naples eten!!! echt heeeeerlijke sushi!!
Kortom, als ik het voor het zeggen had zou ik zeker voor naples gaan, maar dat komt omdat wij er echt iets mee hebben, als je voor een actieve vakantie gaat, moet je zeker niet die kant op!!
Ook zijn wij in ft lauderdale geweest, ik had er niet zoveel mee! dan is miami echt een stuk leuker!! Als je nog een hotel zoekt in miami, het chesterfield hotel op south beach!! ligt op collins ave!!
Heel leuk hotel met aangename kamers!!
succes met plannen!
Als je vragen heb, stel ze!!
Echter kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat key west echt heel gaaf is, snorkelen, jet ski's, sunset, heerlijk uit eten echt heerlijk genieten.
Als je alleen reist of met een partner ( of te wel zonder kids) dan kan ik je echt aanraden om via naples te reizen.
Naples is een rustig maar onweis leuk en relaxt drop! je kan vanuit daar jet ski's huren en langs de thenthousand islands varen!! Is echt geweldig
wij hebben daar dolfijnen gezien!! Tampa schijnt ook gaaf te zijn met een mooi historisch centrum! Ben daar zelf niet geweest, dus durf daar niet meer over te zeggen!
Een heel leuk hotel voor zo'n 90 dollar per nacht is de cove inn in naples!!direct aan een klein haventje lekker zwembad en een goede zwembad bar!!
Als je sushi lekker vindt moet je echt even bij sushi thai in naples eten!!! echt heeeeerlijke sushi!!
Kortom, als ik het voor het zeggen had zou ik zeker voor naples gaan, maar dat komt omdat wij er echt iets mee hebben, als je voor een actieve vakantie gaat, moet je zeker niet die kant op!!
Ook zijn wij in ft lauderdale geweest, ik had er niet zoveel mee! dan is miami echt een stuk leuker!! Als je nog een hotel zoekt in miami, het chesterfield hotel op south beach!! ligt op collins ave!!
Heel leuk hotel met aangename kamers!!
succes met plannen!
Als je vragen heb, stel ze!!
-
- Amerika-newbie
Tussen dag 4 en dag 5 gewoon 2 stops invoegen. Eent extra nacht Key West of een paar uur terug, zodat je van Key West wat kunt genieten. Echt even een club of zo eten hier op de keys: Debbiy Doo's Deli & Market Fresh 82229 Overseas Highway, Islamorada, FL. Dan 1 nacht in Naples, of Bonita, erg leuk daar. Dan kun je van Naples naar Fort Myers lekker genieten op Sanibel en Captiva Island, kijk eerst ook even bij Marco Island. Kortom, zeker als je van de Keys afrijdt op zondag, dan is het nogal file, zou ik dagje uitstellen.
Bedankt voor de handige tips
Cove inn.. jetski's.. Debbiy Doo's club sandwich.. genoteerd
Cove inn.. jetski's.. Debbiy Doo's club sandwich.. genoteerd
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ik zou ook op zeker de lange reisdag van KW naar Ft.M. opsplitsen met een tussenstop in bijv. Naples of Ft. Lauderdale/Sunrise (Sawgrass Mills Mall). Dan kun je ook nog op het gemak door de Everglades, en daar wat van meepakken bijv. een airboat tour.
En de tweede reservedag is makkelijk stuk te maken in Orlando, genoeg te doen.
En de tweede reservedag is makkelijk stuk te maken in Orlando, genoeg te doen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2138 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave