Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verjaardag in Orlando
Verjaardag in Orlando
Dit voorjaar gaan we vanaf Memphis op weg naar Orlando waar we de 10e verjaardag van onze dochter vieren. We zijn al een aantal keer in Orlando geweest en kennen de meeste attracties onderhand wel. We willen natuurlijk wel een bijzonder tintje geven aan haar 10e verjaardag. Weet iemand bijvoorbeeld een bakker waar je een bijzondere taart kan laten maken of een bijzondere winkel waar je aparte cadeaus kan kopen? Alle tips zijn welkom.
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Verjaardag in Orlando
Geen tip voor een bakker, maar als je 's avonds ergens uit gaat eten, meld het even bij de waiter/waitress, vaak komen ze dan aan je tafel Happy Birthday zingen 
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik was afgelopen jaar ook jarig in Orlando en ondanks dat ik al lang geen 10 meer ben (keer 3 plus nog wat...
), heeft mijn vriend er wel echt wat van gemaakt. Hij heeft vantevoren ons hotel benaderd voor een verjaardagstaart. Die hebben ze voor hem besteld (met een tekst op maat erop) en werd 's ochtends vroeg met bordjes e.d. bij ons op de kamer bezorgd. En omdat iedereen het een leuke actie vond, werd ik ook door heel veel mensen gefeliciteerd. Die taart was overigens helemaal niet duur, alles bij elkaar was hij $19 kwijt. We kwamen er later achter dat ze de taart bij de Publixbakkerij hadden laten maken. Was prima van kwaliteit.
Verder gingen we die dag naar Universal Studios waar mijn vriend aan de kassa riep: zij is jarig, doen jullie daar nog wat speciaals aan?". Dus kreeg ik eerst (over de luidsprekers) van de kassamevrouw een 'Happy Birthday'-liedje en werd ik daarna naar de customer services geloodsd, waar ik een button kreeg. En ben vervolgens de hele dag door al het personeel gefeliciteerd...
Toegegeven: ik heb me bij vlagen doodgeschaamd, maar stiekem was het natuurlijk wel een hele leuke dag...
Verder gingen we die dag naar Universal Studios waar mijn vriend aan de kassa riep: zij is jarig, doen jullie daar nog wat speciaals aan?". Dus kreeg ik eerst (over de luidsprekers) van de kassamevrouw een 'Happy Birthday'-liedje en werd ik daarna naar de customer services geloodsd, waar ik een button kreeg. En ben vervolgens de hele dag door al het personeel gefeliciteerd...
Toegegeven: ik heb me bij vlagen doodgeschaamd, maar stiekem was het natuurlijk wel een hele leuke dag...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Hahaha wat leuk, tja je schaamt je soms een beetje, maar ach niemand kent je.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Hier nog iemand die zijn verjaardag in Orlando heeft gevierd 
Wij zijn op mijn verjaardag naar Magic Kingdom geweest. Eerst een Keys-to-the-Kingdom tour (kijkje achter de schermen dus) en daarna het park in. Inclusief een Happy Birthday Button. Super leuk! Elke minuut hoorde ik wel: Happy Birthday Linda! Grappig te zien hoe die castmembers daarop getraind zijn om dit soort buttons te spotten.
Verder wezen eten bij Tony's Town Square. Door de button hoef je niet te zeggen dat je jarig bent. Tafel was helemaal versiert met confetti, kreeg een verjaardagskaart en ook nog een toetje gratis (naast het toetje wat ik zelf besteld had). En daarna naar Mickey's Not So Scary Halloween Party
Erg leuke dag gehad!
Wellicht heb je iets aan ons reisverslag? Zie: http://halloweenflorida2011.wordpress.c ... een-party/
Wij zijn op mijn verjaardag naar Magic Kingdom geweest. Eerst een Keys-to-the-Kingdom tour (kijkje achter de schermen dus) en daarna het park in. Inclusief een Happy Birthday Button. Super leuk! Elke minuut hoorde ik wel: Happy Birthday Linda! Grappig te zien hoe die castmembers daarop getraind zijn om dit soort buttons te spotten.
Verder wezen eten bij Tony's Town Square. Door de button hoef je niet te zeggen dat je jarig bent. Tafel was helemaal versiert met confetti, kreeg een verjaardagskaart en ook nog een toetje gratis (naast het toetje wat ik zelf besteld had). En daarna naar Mickey's Not So Scary Halloween Party
Wellicht heb je iets aan ons reisverslag? Zie: http://halloweenflorida2011.wordpress.c ... een-party/
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
José Huntjens
- Amerika-ontdekker
Walmart of Publix. Je kunt een dag van tevoren de taart helemaal zelf samenstellen. Zowel wat er in zit: cake, vulling als wat er op zit: glazuur, slagroom, marsepein, kleur, naam, versiering. En lekker dat 'ie is!
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ja, zo een had ik dus ook. Chocoladetaart met roze marsepein en paarse slagroom en roosjes hahaha. Hij was heel lekker en het was helemaal leuk dat het hotelpersoneel er om 7.30h 's ochtends mee voor de deur stond!
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1728 Weergaves