Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lonely Planet / Rand McNally
Lonely Planet / Rand McNally
Ik zit te overwegen om een Florida reisgids aan te schaffen.
Met de Lonely Planet USA (2008) ben ik bekend en tevreden, maar deze reis boek ik alle motels/hotels vooraf, dus is het misschien minder nodig.
Wat vinden jullie van welke reisgids het beste is (voor Florida)?
Of zou ik helemaal geen reisgids aanschaffen, ben er 3 jaar geleden al ooit geweest namelijk..
Ook overweeg ik een Rand McNally aan te schaffen, iemand nog suggesties voor welke versie?
Ik heb de grote gehad, maar er is nu ook een Deluxe versie, die misschien compacter en/of beter is?
Dankje!
Met de Lonely Planet USA (2008) ben ik bekend en tevreden, maar deze reis boek ik alle motels/hotels vooraf, dus is het misschien minder nodig.
Wat vinden jullie van welke reisgids het beste is (voor Florida)?
Of zou ik helemaal geen reisgids aanschaffen, ben er 3 jaar geleden al ooit geweest namelijk..
Ook overweeg ik een Rand McNally aan te schaffen, iemand nog suggesties voor welke versie?
Ik heb de grote gehad, maar er is nu ook een Deluxe versie, die misschien compacter en/of beter is?
Dankje!
- Reneeinfrankrijk
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: Lonely Planet / Rand McNally
Waarvoor wil je een gids aanschaffen. Je zoekt informatie over wat? Het lijkt me best belangrijk om dat te weten. Ga je rondreizen en wat wil je bezoeken?
http://www.schoutenjanssen.nl voor mijn reisverslagen
Mm nou slaapplaatsen is dus niet meer nodig, meer informatie over het gebied, wat er te zien is, waar je heen zou kunnen of moeten.
We gaan inderdaad rondreizen, willen veel dingen zien, Space Center, paar pretparken bij Orlando (weten nog niet welke), relaxen bij hopelijk mooie stranden van Clearwater, Everglades, Key West (o.a. misschien duiken) en nog een paar dagen strand in Miami.
We gaan inderdaad rondreizen, willen veel dingen zien, Space Center, paar pretparken bij Orlando (weten nog niet welke), relaxen bij hopelijk mooie stranden van Clearwater, Everglades, Key West (o.a. misschien duiken) en nog een paar dagen strand in Miami.
- Linda & Patrick
- Amerika-ontdekker
Ben zelf helemaal weg van de Capitool reisgidsen,deze is er ook voor Florida!
Leuke,duidelijke reisgids met foto.s,plattegrondjed,achtergrond informatie etc...
Een aanrader wat mij betreft!
Leuke,duidelijke reisgids met foto.s,plattegrondjed,achtergrond informatie etc...
Een aanrader wat mij betreft!
Counting 'till Texas 2015!
Wij hebben de LP van Florida (jan 2009) gebruikt; prettig,overzichtelijk en handig formaat. De slaapplekken vielen allemaal (!) tegen, maar daar heb je de LP dus toch niet voor nodig
!

NYC (3), Florida (4), Missisipi, Lousiana, Alabama
- Reneeinfrankrijk
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Volgens mij heb je voor stranden geen reisgids nodig
. Als je KSC en wat pretparken wilt doen dat is de "Brit Guide to Orlando" een hele mooie gids. In het Engels, dat wel. De parken staan heel uitgebreid besproken, dus het geeft je een goed beeld welk park voor jullie het leukste zou zijn. Alle attracties/bezienswaardigheden van KSC tot Busch Gardens, airboats, luchtballonnen etc. het staat er allemaal in.
Voor wat betreft Miami en Key West zou ik gewoon op internet lezen. Er staat zo ontzettend veel. Als je googlet op Go Miami Card dan zie je de bezienswaardigheden allemaal al voorbij komen.

Voor wat betreft Miami en Key West zou ik gewoon op internet lezen. Er staat zo ontzettend veel. Als je googlet op Go Miami Card dan zie je de bezienswaardigheden allemaal al voorbij komen.
http://www.schoutenjanssen.nl voor mijn reisverslagen