Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gezocht route miami-orlando-miami

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
laurametgezin
Amerika-newbie

Gezocht route miami-orlando-miami

Bericht door laurametgezin »

Hallo,

Ik ga reizen met mijn man en twee dochters (2.5 jaar en 1 jaar).
IK ben bezig met tickets amsterdam miami miami amsterdam (omdat dat rechtstreekse vluchten zijn).
Alleen dan ga ik dus van miami-orlando-miami.
Mijn idee is om een camper te huren in miami om naar de keys te kunnen en dan richting orlando te rijden. In orlano een dag of 12 huis te huren met zwembad om alle parken te doen en dan met auto en dus een leuke stop de andere kant terug naar miami te rijden..
Graag tips!!
Kun je makkelijk camperen in miami en tussen miami en orlando.. zo ja welke route handiger en leuker met camper en welke route minder mooi en makkelijker met auto en een leuke tussenstop.

Tips voor hotel voor 1e nacht miami (leuk voor kids en mooi maar niet superduur)
tips voor camper
camperroute naar orlando
route met auto van orlando miami

Ik heb van ma 28 maart - woe 20 april.. dat zijn vliegdagen
Ik wil niet te veel verschillende slaapplaatsen vanwege de meiden.. vandaar camper.. als camper af te raden is dan graag tips voor accomodaties.
alvast dank!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer