Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Betaalbare accommodatie Florida Keys
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Betaalbare accommodatie Florida Keys
In april 2010 begin ik aan mijn volgende USA-trip. De eerste dagen Miami en dan twee dagen Keys. Nu zoek ik me op internet helemaal suf naar een hotelaccommodatie in de Florida Keys. Het lijkt erop of de paar hotels die er op de Keys te vinden zijn echt allemaal misbruik van hun tarieven maken en
torenhoge bedragen rekenen. Doet me denken aan de prijzen in de national parks. Nou was het in die parken wel te omzeilen door in een stad/dorp in de omgeving te gaan zitten. Maar bij de Keys heb je geen uitwijkmogelijkheid of je moet helemaal terug naar Homestead of Miami om maar wat plekken te noemen waar de concurrentie onder hotels groter is. Maar ja, dan zou je 500 kilometer moeten rijden op een dag en ook nog eens de Florida keys moeten bekijken. Beetje veel lijkt me.
De tot nu toe goedkoopste accommodatie die ik kan vinden is het Sea Shell Hostel in Key west. Als ik daar in de dorm room zou slapen (waar niet mijn voorkeur naar uitgaat, maar vooruit voor deze ene keer) dan zit ik op een bedrag van zo'n 50 dollar + tax. Totaal absurd voor een stapelbed maar goed. Normaal betaal ik niet meer dan 50 dollar voor een motelkamer.
Wie weet er nog iets anders? Of moet ik me er gewoon bij neerleggen dat het in die regio niet goedkoper kan?
torenhoge bedragen rekenen. Doet me denken aan de prijzen in de national parks. Nou was het in die parken wel te omzeilen door in een stad/dorp in de omgeving te gaan zitten. Maar bij de Keys heb je geen uitwijkmogelijkheid of je moet helemaal terug naar Homestead of Miami om maar wat plekken te noemen waar de concurrentie onder hotels groter is. Maar ja, dan zou je 500 kilometer moeten rijden op een dag en ook nog eens de Florida keys moeten bekijken. Beetje veel lijkt me.
De tot nu toe goedkoopste accommodatie die ik kan vinden is het Sea Shell Hostel in Key west. Als ik daar in de dorm room zou slapen (waar niet mijn voorkeur naar uitgaat, maar vooruit voor deze ene keer) dan zit ik op een bedrag van zo'n 50 dollar + tax. Totaal absurd voor een stapelbed maar goed. Normaal betaal ik niet meer dan 50 dollar voor een motelkamer.
Wie weet er nog iets anders? Of moet ik me er gewoon bij neerleggen dat het in die regio niet goedkoper kan?
Re: Betaalbare accommodatie Florida Keys
ja, je zou op de andere keys kunnen zoeken maar voor $50,00 zul je niets vinden.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- gert & peggy
- Amerika-ontdekker
Begrijp ik het goed of fout : je zoekt een hotel/slaapplaats of Key West ?
Of mag het ook een andere Key zijn ?
Wat wij steeds doen bij aankomst in de VS, is op zoek gaan naar een RoomSaver, een boekje met allerlei kortingsbonnen voor allerlei hotels. Vaak heb je dan zo'n 10 dollar off per nacht.
Zo zijn er op Key Largo leuke hotels te vinden, maar da's natuurlijk een eindje van Key West. De gemiddelde prijzen voor BestWestern, Ramada Inn, ... mag je toch schatten op zo'n 80 dollar + tax per nacht... (op Key West zullen die logischerwijze hoger liggen).
Of mag het ook een andere Key zijn ?
Wat wij steeds doen bij aankomst in de VS, is op zoek gaan naar een RoomSaver, een boekje met allerlei kortingsbonnen voor allerlei hotels. Vaak heb je dan zo'n 10 dollar off per nacht.
Zo zijn er op Key Largo leuke hotels te vinden, maar da's natuurlijk een eindje van Key West. De gemiddelde prijzen voor BestWestern, Ramada Inn, ... mag je toch schatten op zo'n 80 dollar + tax per nacht... (op Key West zullen die logischerwijze hoger liggen).
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Er is genoeg concurrentie op Key West, maar goedkoop zou ik het er niet noemen. Alle motelketens zitten iets verder van Duvall Street af (wat toch de hotspot op Key West is) , maar goedkoop is ook soms duurkoop als je je blauw moet betalen aan de schaarse parkeerplekken. Verder is het goedkoper als je de weekenden probeert te vermijden. Vaak krijg je dan leuke aanbiedingen zoals gratis ontbijt, 2e nacht met korting etc. Wil je echt van de Keys genieten dan heb je in ieder geval 2 nachten nodig, het is toch een aardig stukje tuffen naar Key West. Zelf waren we wel te spreken over het Southernmost Hotel, met name omdat het gratis parkeren is, je op loopafstand zit van Duvall Street en het strand om de hoek hebt liggen. Zeker kamers in het hotel gedeelte aan de straatkant waren prima qua prijs/kwalititeit en locatieverhouding. Je betaalt er ook geen extra resortfees wat bij sommigen weer wel het geval is. http://www.southernmostresorts.com/ Je zou ook eens kunnen kijken naar B&B.
Persoonlijk vond ik hotwire/priceline geen echte optie voor de Keys, zeker als je niet meer dan $ 50.- uit wilt geven. Proberen kan altijd natuurlijk. Ligt waarschijnlijk ook aan de periode. Wij vertrekken vrijdag a.s. en het is echt hoogseizoen dan.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Airmiles
- Amerikafan
Die kortingscoupons had ik nog niet aan gedacht. Zal ik eens overwegen.
Waarschijnlijk het goedkoopst om dan toch maar het hostel in Key West te nemen. Van mij mag het ook een andere Key zijn dan Key West, maar prijzen overal zo ongeveer gelijk voor hotels/motels.
Hotline/Pricewire heb ik me nog niet in verdiept. Kun je daarmee ook lage prijzen op eenvoudige motels bedingen of is dit meer voor het duurdere segment bedoeld? In ben van het type Motel 6/Rodeway inn. Luxe hoeft niet. Een bed, wc en douche is voldoende. Als het maar een beetje clean is. En hoe goedkoper hoe beter.
Waarschijnlijk het goedkoopst om dan toch maar het hostel in Key West te nemen. Van mij mag het ook een andere Key zijn dan Key West, maar prijzen overal zo ongeveer gelijk voor hotels/motels.
Hotline/Pricewire heb ik me nog niet in verdiept. Kun je daarmee ook lage prijzen op eenvoudige motels bedingen of is dit meer voor het duurdere segment bedoeld? In ben van het type Motel 6/Rodeway inn. Luxe hoeft niet. Een bed, wc en douche is voldoende. Als het maar een beetje clean is. En hoe goedkoper hoe beter.
- Airmiles
- Amerikafan
Inmiddels heb ik iets vastgelegd voor de nacht van 26 op 27 april. Het Harbor Lights Motel in Islamorada. Goedkoper kon ik het niet vinden. $ 81,29 inclusief tax en service fees. Goede reviews ook op Tripadvisor.
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Het is maar goed dat je 't Sea Shell niet hebt gekozen. Ik heb er één keer overnacht en vond het echt een verschrikkelijk hostel! Het was op zich schoon, maar het personeel was erg onbeschoft. Veel daklozen die in en rond het hostel hangen en veel backpackers die geen rekening met anderen houden en op alle uren van de nacht luid en dronken de kamer binnenstormen. Daar komt bij dat het ook veel en veel te duur is voor een hostel, die normaal iets van 20 dollar kosten. Nee, Sea Shell is zeker geen aanrader! In Florida City ligt overigens wel een erg fijn hostel, Everglades International Hostel, wat ik wel erg kan aanraden. Maar dat ligt ook te ver van de Keys vandaan, en je hebt nu een mooie overnachting gevonden.
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
- Airmiles
- Amerikafan
Lijkt me ook wel een acceptabele locatie voor een overnachting. Helaas niet helemaal in het midden van de Keys, maar prijstechnisch toch goed. Zo kan ik op dag een de Upper Keys bezoeken inclusief het stukje boven Key Largo en heb ik dag twee ruim de tijd voor de Middle en Lower Keys. Als ik dan tegen de avond weer wegrijd in Key West, kan ik nog voor middernacht een overnachtingsplek bereiken in Homestead. De overnachtingsprijzen voor Key West waren gewoon boven mijn budget.
- Mark & Martine
- Amerikakenner
Die weg rijdt niet echt vlug; houdt daar wel rekening mee als je van key-west naar homestead gaat rijden in de avond...Als ik dan tegen de avond weer wegrijd in Key West, kan ik nog voor middernacht een overnachtingsplek bereiken in Homestead.
Canada & NO USA 2016: http://www.swijnenburgersontour2016.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
- Airmiles
- Amerikafan
Zo'n vermoeden had ik al. Hoe lang zal dat duren van Key West naar Homestead? Is 2,5 uur reëel? Ik rij weg als het donker wordt of iets eerder. Dan kan ik toch niks meer doen daar. De dag erop wordt sowieso een redelijk rustige dag. Alleen het stukje van Homestead naar Flamingo door de Everglades. Meer niet.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, 2,5 misschien wel 3 uur is reeel. Zeker in het donker is het een weg, waar je niet te hard wilt rijden (ook erg saai).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 6777 Weergaves
-
Laatste bericht door WeernaardeVS
-
- 19 Reacties