Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels in Miami do's and dont's

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Gigili
Amerika-ontdekker

Hotels in Miami do's and dont's

Bericht door Gigili »

Hoi!

Nu ik mn hotel voor NewYork geboekt heb via priceline, wil ik nu mn hotel voor Miami gaan boeken!

Met welke hotels hebben jullie ervaring, wat raden jullie me zeker aan qua ligging, hotel en wat raden jullie me af?

Tis mn 1e keer miami en we willen eigenlijk na een drukke NewYork week, 10 dagen rusten en genieten van lekker eten, shoppen en strand + nightlife

Alvast bedankt he!

Gr G :D
druppel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Hotels in Miami do's and dont's

Bericht door druppel »

wij hebben in het la quinta gezeten in miami.....wowwie ,gaan we dus de laatste dag weer slapen ,superhotel !
gymnastics; just do it !
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

De leukste plek voor een hotel, zeker als je een relax vakantie wil, is MIami South Beach. Leuke lokatie, veel terrasjes en het art deco district vind je ook in South Beach. Wij sliepen een paar nachten in het Cardozo Hotel, een art deco gebouw, met prachtige kamers en uitzicht op het strand. Het ligt aan Ocean Drive.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Er zijn een heleboel La Quintas druppel! :wink: In welke zat jij dan eigenlijk?

Ik zou ook iets in South Beach aanraden, gezellige omgeving en aan het strand.

Ilona
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Anuschka
Amerika-ontdekker

Bericht door Anuschka »

Naar het Dezerland Beach Resort en Spa moet je niet heen gaan. Er hangt een overdreven schoonmaak lucht, maar schoon is het er niet. Personeel onvriendelijk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer