Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
dagje naar het strand vanuit orlando
-
orlando&an
- Amerika-ontdekker
dagje naar het strand vanuit orlando
hallo iedereen
ik ga in september 14 dagen naar orlando en verblijf daar in het qaulity inn op int drive.
ik zou graag 1 dag naar een strand willen maar ik heb geen huurauto.
welk mooi strand is er kort bij en wat is de gemakkelijkste manier om er te geraken?
groetjes orlando
ik ga in september 14 dagen naar orlando en verblijf daar in het qaulity inn op int drive.
ik zou graag 1 dag naar een strand willen maar ik heb geen huurauto.
welk mooi strand is er kort bij en wat is de gemakkelijkste manier om er te geraken?
groetjes orlando
mei 2008 miami, puerto rico, st maarten, haiti. cruise
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: dagje naar het strand vanuit orlando
Oei, zonder huurauto zou dat weleens moeilijk kunnen worden. Aan de Atlantische Oceaan is Cocoa Beach o.a. het dichtstbijzijnd, wat ongeveer een uur rijden is. De Golfkust is iets langer weg. Je zou kunnen kijken, of je met Amtrak ergens komt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Is het geen optie om voor 1 dag een auto te huren?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Kan me geeneens voorstellen om geen auto te hebben in Orlando 
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik kan me van heel veel plaatsen niet voorstellen dat mensen zich zonder auto redden maar vaak doen ze dat prima. 
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Blijkbaar
, ik ken eigenlijk Orlando vooral als een soort eeuwige bouwput, openliggende wegen, geen fietspaden en vermoed dat je met openbaar vervoer niet overal komt. 
niet = nergensTexas Boy schreef:Blijkbaar, ik ken eigenlijk Orlando vooral als een soort eeuwige bouwput, openliggende wegen, geen fietspaden en vermoed dat je met openbaar vervoer niet overal komt.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je komt overal met het openbaar vervoer. Alleen doe je er dan heeeeeeeel veel langer over. Een ritje van 20 minuten met de auto is al snel twee uur met de bus vanwege de vele overstappen en het niet op elkaar aansluiten van buslijnen (ik spreek overigens uit ervaring. Onze eerste keer Orlando hebben we ook een week zonder auto gezeten).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
orlando&an
- Amerika-ontdekker
mijn vriendin is nog maar 20 jaar heeft wel vast rijbewijs maar heb gehoord dat dat heel duur is omdat ze zo jong is
en ik zelf heb nog geen vast rijbewijs dus daarom hebben we geen huurauto
bij de pretparken komen we met schuttles en de i trolly ofzoiets komen
het is ook onze eerste keer dat we gaan dus we moeten nog veel uitzoeken maar we hebben wel al een flexticket en tickets voor discoverycove + bushgardens
en ik zelf heb nog geen vast rijbewijs dus daarom hebben we geen huurauto
bij de pretparken komen we met schuttles en de i trolly ofzoiets komen
het is ook onze eerste keer dat we gaan dus we moeten nog veel uitzoeken maar we hebben wel al een flexticket en tickets voor discoverycove + bushgardens
mei 2008 miami, puerto rico, st maarten, haiti. cruise
Al eens op USA-Reisen.de gekeken en dan bij onder de 25 jaar special... is vaak maar E5/10 duurder per dag dan gewoon...
Edit: E41,73 per dag voor een dikke Chevy Equinox
Edit: E41,73 per dag voor een dikke Chevy Equinox
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Binnenkort ga ik ook naar Orlando, huur ook geen auto. Ik zou een kamer boeken bij het Travelodge Orlando Downtown Centroplex hotel. Dit hotel ligt vlak tegen het Linx bus station vanwaar je alle kanten uitkan. Ik heb de busschema's eens bekeken op de site van Linx en vind dat het vrij goed meevalt. Op minder dan een uur ben je van het bustation Linx naar downtown disney. (bus 50)Njit schreef:Je komt overal met het openbaar vervoer. Alleen doe je er dan heeeeeeeel veel langer over. Een ritje van 20 minuten met de auto is al snel twee uur met de bus vanwege de vele overstappen en het niet op elkaar aansluiten van buslijnen (ik spreek overigens uit ervaring. Onze eerste keer Orlando hebben we ook een week zonder auto gezeten).
Ook is er een vrij goede verbinding met de luchthaven.
Voor mij persoonlijk zie ik niet zo goed in waarom ik een auto zou huren om toch maar heel de dag te laten staan op de parking van Disney
els70 schreef:Binnenkort ga ik ook naar Orlando, huur ook geen auto. Ik zou een kamer boeken bij het Travelodge Orlando Downtown Centroplex hotel. Dit hotel ligt vlak tegen het Linx bus station vanwaar je alle kanten uitkan. Ik heb de busschema's eens bekeken op de site van Linx en vind dat het vrij goed meevalt. Op minder dan een uur ben je van het bustation Linx naar downtown disney. (bus 50)
Ook is er een vrij goede verbinding met de luchthaven.
Voor mij persoonlijk zie ik niet zo goed in waarom ik een auto zou huren om toch maar heel de dag te laten staan op de parking van Disney
Het openbaar vervoer in Amerika is meestal niet zo goed geregeld als in Nederland. Als je straks moe uit Disney komt met een enorme Goofy onder je linkerarm een Mickey onder je rechter, je een half uur in de zon op een bus moet wachten die dan vol zit en je kan niet mee, de volgende zit vol zwetende mensen die net uit hun werk komen, dan denk je had ik maar een auto op de Parking gezet
aanvulling, Orlando kent ook behoorlijke achterbuurten waar ik niet graag met de bus doorheen rij.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Helemaal mee eens. Er zijn hier ook busroutes, die zeggen er een half uur over te doen om naar de mall te gaan (hier zo'n kwartier rijden vandaan). Maar je gaat door zoveel buurten en zoveel stoppen en zoveel verkeer, onze dochter heeft het een keer gedaan en nooit weer. Ze zat ruim een uur in de bus om nog geen tien kilometer verderop te geraken en dat was buiten het spitsuur. Als je afgaat op de Amerikaanse tijdstabellen zou je nog weleens erg teleurgesteld kunnen worden. Maar ja, het is zoals altijd, go with the punches. Als je hier openbaar vervoer gebruikt kan het prima zijn, of je bent de halve dag kwijt. Er lijkt geen middenweg te zijn.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 8227 Weergaves
-
Laatste bericht door Laura_Amerika
-
- 1 Reacties