Goedkope 14-daagse rondreis naar Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
tweety
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2003, 10:47

Goedkope 14-daagse rondreis naar Florida

Bericht door tweety »

Hallo wie weet bij welk reisbureau/reisorganisatie je goedkope rondreizen naar Florida kan boeken? 14-daagse rondreis incl. overnachtingen, vliegticket maar excl. entreegelden voor de disneyparken voor ongeveer 850,- euro bij brooks reisbureau, is dit duur of valt het juist mee?
Wie o wie kan mij adviseren en tips geven?
Bij voorbaat dank! :? :wink:
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Bericht door Dennis »

*bump*

Ik kan me bijna niet voorstellen dat er niemand is die hier ervaringen mee heeft... wie kan Tweety enige tips geven?
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
weegschaal
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:46
Locatie: in Zeeland

Bericht door weegschaal »

Heb je al een keer bij Exit-reizen gekeken. Die heeft soms geweldige aanbiedingen. Zelf hebben we beide keren in Florida geboekt bij Jan Doets, ook heel erg goed, maar net iets duurder.
Je kan ook veel info halen op amerika.pagina.nl of amerika.boogolinks.nl.
Heb je verder nog specifieke vragen dan hoor ik het wel.
hroolvink
Amerikafan
Berichten: 108
Lid geworden op: 27 okt 2003, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 30

Zelf doen

Bericht door hroolvink »

Doe alles zelf behalve de autohuur.
Het is natuurlijk wel afhankelijk wanneer je gaat. In de winter is Florida qua overnachtingen vrij duur (hoogseizoen). Dit is de toptijd omdat het bejaarde noorden afzakt naar het warmere zuiden. Als je in de zomer gaat kun je beter terplekke de overnachting boeken. Ga de hotels af en vraag naar de special rates of ga bij de benzinepompen, Dennys of de Mc Donalds op zoek naar de hoteldiscount coupon gidsjes. Hier staan goede aanbiedingen in. De auto kun je beter in NL al boeken. Dit is goedkoper. Voor de vlucht moet je gaan shoppen en vergelijken.
Voor wat betreft de pretparken. Koop in Orlando op straat je disneytickets. Veel mensen kopen een drie of meerdaagse pas die ze niet opgebruiken. Deze disneytickets blijven geldig en kosten zo veel minder. Dit geldt ook voor de andere pretparken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer