Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Advies gevraagd

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Corinne
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Advies gevraagd

Bericht door Corinne »

Hallo

Wij zijn nog een beetje aan het stoeien met onze camper route.

Wij hebben hier Savahanna (een uitstap naar georgie) in opgenomen, we hebben gehoord dat dit en leuke stad is.
Nu is onze vraag is dit echt de moeite waard? En weet iemand een leuke overnachting (Niet Jacksonville en een camping graag) tussen Gainesville en Savahanna. Wij willen dan op de terug weg via Jacksonville naar St augustine rijden.

Verder gaan wij van Titusville naar Miami via Lake okeechobee. Heeft iemand hier nog tips om te overnachten?? Of is het beter om door te rijden naar Miami??

Groetjes Corinne
chari swinnen
Amerikafan

Re: Advies gevraagd

Bericht door chari swinnen »

Lake Okeechobee zou eigenlijk enkel geweldig zijn voor vissers. Dus ik zou doorrijden tot Miami.

Chari
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

Doorrijden naar Miami zou ik ook zeggen. Zijn via alle zijden langs het meer geweest. Echt leuke plaatsjes heb je er niet. In ons optiek niet echt de moeite waard.
Corinne
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Corinne »

bedankt voor het advies dan rijden wij gelijk door naar miami.
Weet er nog iemand of het de moeite is om naar savahhana tegaan of kunne wij het beste in florida blijven??

groeten corinne
californian girl
Amerikafan

Bericht door californian girl »

Corinne schreef:bedankt voor het advies dan rijden wij gelijk door naar miami.
Weet er nog iemand of het de moeite is om naar savahhana tegaan of kunne wij het beste in florida blijven??

groeten corinne
Wij zijn in 2004 tijdens onze rondrit door de zuidelijke staten van Amerika 1 dag + nacht in Savannah Georgia geweest en ik moet zeggen dat ik het een heel leuk stadje vond. Het is niet zo groot, je kunt veel lopen maar er rijdt ook een hop-on-hop-off trolley tour die zeer de moeite waard is. Savannah is historisch gezien een belangrijke plaats (Amerikaanse Burger oorlog) maar ook wordt het regelmatig gebruikt om films op te nemen (denk aan Forrest Gump bijvoorbeeld) Langs de kade van de rivier vind je leuke winkeltjes en restaurantjes met locale specialiteiten.... In mijn optiek dus niet overslaan maar zeker bezoeken; Savannah :)
Corinne
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Corinne »

Super :dance: :dance:
bedankt voor je advies, wij houden Savahanna in de planning.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Wij vonden Savannah ook een aanrader. Prachtige pleintjes met historische huizen met een hele aparte rustgevende sfeer.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer