Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Advies nodig voor vervoer Orlando/Clearwater

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
annette2
Amerika-newbie

Advies nodig voor vervoer Orlando/Clearwater

Bericht door annette2 »

Graag zou ik wat advies krijgen inzake vervoer van Orlando naar Clearwater-St Pete.

In de zomervakantie willen we graag een week naar de kust. Het probleem is alleen dat ik door mijn handicap geen auto kan huren.
Het probleem is dus: hoe komen we daar op een gemakkelijke manier zonder honderden dollars kwijt te zijn?

Zelf had ik het zo bedacht: we gaan met de Mears shuttlebus naar Bush Gardens bv op 1 augustus en pakken daar een taxi.
Op 8 augustus weer terug met de taxi en BG bezoeken (eerste dag Flexticket plus). Op vertoon van dit kaartje de bus weer
pakken naar Seaworld.
Is dat mogelijk: mag het retourtje gespreid worden? Hoeveel zou een taxirit van BG naar St Pete Beach of Clearwater Beach kosten?

Wat zijn de andere opties? :? :? :?

In de voorjaarsvakantie gaan we ook naar Clearwater Beach. Het hotel heeft voor het ophalen door een town car geregeld. Dit kost ongeveer 45 dollar vanaf Tampa airport. Dit vond ik zeer schappelijk.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer