Ervaringen met het huren van een vakantiewoning in Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Ervaringen met het huren van een vakantiewoning in Florida.

Bericht door Dennis »

Hoi iedereen,

Zijn er mensen op dit forum die weleens een vakantiewoning/-huis/-villa in Florida gehuurd hebben? Ik ben nl. op zoek naar ervaringen over dit onderwerp.

Als je hierop wil reageren, stuur me dan graag even een mailtje met als onderwerp "Vakantiewoning Florida" (wegens mailfilter).

Alvast bedankt!

EDIT: Dit artikel staat nu online. Zie:

http://www.allesamerika.com/vakantiewoning-florida.html
Laatst gewijzigd door Dennis op 16 dec 2006, 06:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
eggepie
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 feb 2005, 16:20

Bericht door eggepie »

Hallo, wij zijn van 6 mei t/m 16 mei in een villa geweesat vlak bij kissimee. Deze was verxzorgd door travel trent. Bij aankomst bij de villa die we hadden doorgekregen was de sleutel niet op de afgesproken plaats. Een rondje makende rond het huis leverde geen prettig aangezicht op. Wij belden het verhuur bureau en deze vertelde mij, dat ze die ochtend naar het overnachtings hotel in Sarasota haddenm gebeld om te meldden, dat we naar een andere villa waren verwezen, deze was een paar kilometer verder. Via de telefoon werd alles uitgelegd, ook de code voor de lock box. Deze villa was prima in orde en alles was tot in de puntjes verzorgd. In deze villa was echt alles aanwezig tot een wasmachine met droger aan toe, zodat bijna alle kleding weer schoon mee naar huis kon. In de kejuken was ook alles aanwezig. Het enige minpuntje was de schoonmaak van het zwembad, dit is in de tijd die wij er waren niet gedaan, en het water werd na de zesde dag van ons verblijf steeds iets groener. Maar met de Disney waterparken in de buurt was hier ook wel weer overheen te komen. Kortom we hebben een hele leuke fijne tijd in de villa gehad in Indian Creek
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Bedankt Eggepie! Een verzoekje aan iedereen die me hierover gemaild heeft: zouden jullie me de mails nogmaals kunnen toesturen? Vanwege de computercrash in juni ben ik alle gegevens helaas verloren.

Alvast bedankt!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Michigan
Amerikakenner
Berichten: 1161
Lid geworden op: 03 okt 2005, 19:54
Locatie: Schagen, Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Ik weet dat dit een oud topic is. Maar waarom emailen? Kan toch beter in dit forum worden geplaatst. Dan hebben andere leden, zoals ik :-), er ook nog iets aan!
Ik denk dat er namelijk wel meer mensen interesse hebben in het verblijven in een vakantiewoning, dan een hotel.
- Mike
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik denk dat Dennis alle informatie verzameld en het dan mettertijd op de AllesAmerika homepage plaatst.

Marjon
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Berichten: 6405
Lid geworden op: 05 sep 2003, 10:34
Locatie: Louisville, KY
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Yep, ik ben nu een artikel aan het researchen en schrijven. Hopelijk binnen een aantal weken meer!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Gebruikersavatar
PENPE
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 okt 2006, 23:06
Aantal x V.S. bezocht: 54
Locatie: Cape Coral
Contacteer:

Re: Ervaringen met het huren van een vakantiewoning in Flori

Bericht door PENPE »

Dennis schreef:Hoi iedereen,

Zijn er mensen op dit forum die weleens een vakantiewoning/-huis/-villa in Florida gehuurd hebben? Ik ben nl. op zoek naar ervaringen over dit onderwerp.

Als je hierop wil reageren, stuur me dan graag even een mailtje met als onderwerp "Vakantiewoning Florida" (wegens mailfilter).

Alvast bedankt!
Hoi Dennis ,

Wij hebben al 6x een villa gehuurd in Florida , dus al je nog iets wil weten.... :roll:

Groetjes,
Pieter & Petra
boeffie
Amerikakenner
Berichten: 1120
Lid geworden op: 22 feb 2004, 12:48

Bericht door boeffie »

Pieter en Petra,
Via wie hadden jullie de vakantiewoning in Florida gehuurd? Wij zijn aan het oriënteren, maar zien door de bomen het bos niet meer... suggesties zijn welkom!

Gr. Monique
Staceybeesie
Amerika-expert
Berichten: 5154
Lid geworden op: 02 dec 2004, 17:23
Locatie: USA

Bericht door Staceybeesie »

Wij hadden via deze site geboekt. Is van een Engelse man, die bemiddeld voor veel Engelse huiseigenaren.

http://www.naplesusa.net/properties_select.htm

En dan het Lely resort. Prima service en nette prijzen :wink:
Gebruikersavatar
jerbia
Amerika-expert
Berichten: 4080
Lid geworden op: 11 okt 2006, 13:41
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: vlakbij 's-Hertogenbosch

Bericht door jerbia »

Wij boeken altijd bij http://www.americanestates.nl. Vooral het all inclusive pakket dus villa, vlucht en autohuur is bij hen scherp geprijsd.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Gebruikersavatar
PENPE
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 okt 2006, 23:06
Aantal x V.S. bezocht: 54
Locatie: Cape Coral
Contacteer:

Bericht door PENPE »

boeffie schreef:Pieter en Petra,
Via wie hadden jullie de vakantiewoning in Florida gehuurd? Wij zijn aan het oriënteren, maar zien door de bomen het bos niet meer... suggesties zijn welkom!

Gr. Monique
Hoi Monique,

Ook wij hebben altijd een totaalpakket via American Estates.

Groetjes,
Pieter

Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
Sandrine
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 aug 2006, 10:04
Locatie: Tilburg

Bericht door Sandrine »

boeffie schreef:suggesties zijn welkom!
Hier nog een handige site: Florida villa's
arthur
Amerika-ontdekker
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 mei 2006, 08:22

Bericht door arthur »

Het is misschien eentonig,maar ook wij boekten all in via American Estates
uit Apeldoorn.( 30-6-07 t/m 22-7-07 )
Gr Arthur.
TravelGuy
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:05

Bericht door TravelGuy »

.
Wij boeken al jaren met volle tevredenheid altijd een villa bij http://www.usafunvacations.nl

Altijd een volledig pakket, vluchten, Villa en auto. :D

Toen we afgelopen kerst aankwamen op de luchthaven van Orlando,
werden we zelfs opgewacht door een medewerker van hun.
Daar waren we uiterst tevreden over. Perfecte service. toch?


.
Pascal
Amerikakenner
Berichten: 526
Lid geworden op: 17 dec 2003, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Pascal »

Heeft er iemand ervaringen met Florida homes Orlando zoals die beschreven zijn in de Jetair brochure?
Exacte gegevens over de verhuurder/maatschappij ter plaatse is niet vermeld.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
gert & peggy
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 apr 2007, 12:13
Locatie: Herentals - België

Huren in/ rond Fort Lauderdale

Bericht door gert & peggy »

Ik ben eens gaan rondneuzen op http://www.americanestates.nl maar zij zitten iets te noordelijk naar onze zin.
Of vergis ik mij hierin ?

Als we een villaatjes voor 3 personen zouden willen huren, moet dat dan best op voorhand vanuit Europa of kan het ook ter plaatse ? Zo ja, waar kan je in ons geval dan het beste terecht en op welk budget moet je dan rekenen ?
We zouden evt. willen huren in/rond Fort Lauderdale of ietsje zuidelijker...
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Kijk eens op vrbo.com; een geweldige site waar je direct via privé personen kan huren. Hebben wij goede ervaringen mee. Kijk ook eens op Florida en Orlandoforum, daar zijn verschrikkelijk veel mensen met ervaringen. Ik heb toen ook eens een kaartje gehad met waar precies alle villa-wijken liggen tov de parken.

Ga er vanuit dat je altijd wel wat langer onderweg bent dan vanuit een hotel. Hotels mogen namelijk vlakbij de parken liggen, terwijl villa-wijken niet in bepaalde gebieden opgezet mogen worden, vandaar dat ze vaak iets verder weg liggen. Maar sommige gebieden liggen erg dichtbij Disney (als je dat wilt).

Overigens, er zijn ook hele discussies geweest over villa tov hotel. Als je in Orlando via priceline een hotel boekt, is mijn mening dat je VEEEEEL goedkoper uitbent dan een villa (maar hiermee lok ik waarschijnlijk weer een lange discussie uit). Ik heb vorig jaar een suite hotel geboekt voor $ 36 per nacht per kamer, inclusief ontbijt.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
dieter
Amerikakenner
Berichten: 463
Lid geworden op: 13 apr 2004, 03:22
Locatie: Hageland

Bericht door dieter »

Een ruime villa met 3 slaapkamers, 2,5 badkamer, luxe afwerking, privé zwembad, volledige keuken, TV in elke kamer, DVD speler, PS2 .... heb je in het hoogseizoen voor ong 100 eur/dag.
Je kan er gerust met 6 personen in.

Nu ken ik MattRob zijn suite niet die hij vorig jaar heeft geboekt, maar ik veronderstel dat hij dat niet allemaal tot zijn beschikking had.
Tomsky
Amerikafan
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:41
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Kalmthout

Bericht door Tomsky »

Hoi,

Net even een kijkje genomen op de site van usa fun vacations, dat is echt wel onzettend goedkoop he. Je betaalt totaal niet veel en dat is allemaal met vluchten, huur van villa en huurauto inbegrepen.
Hoe kan dat zo laag zijn die prijzen?


Groetjes Tom
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Bericht door MattRob »

dieter schreef:Een ruime villa met 3 slaapkamers, 2,5 badkamer, luxe afwerking, privé zwembad, volledige keuken, TV in elke kamer, DVD speler, PS2 .... heb je in het hoogseizoen voor ong 100 eur/dag.
Je kan er gerust met 6 personen in.

Nu ken ik MattRob zijn suite niet die hij vorig jaar heeft geboekt, maar ik veronderstel dat hij dat niet allemaal tot zijn beschikking had.
Inderdaad, had ik niet. Suites waren wel ruim. Maar ik zat hele dagen in de parken :wink: ! Maar die villa is wel ruim 3 keer zo duur (zonder ontbijt). Maar dit bedoel ik dus met de discussie :lol: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer