Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets via American Estates

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
USFun
Amerika-ontdekker

Tickets via American Estates

Bericht door USFun »

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met tickets via American Estates ?

PG
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Tickets via American Estates

Bericht door jerbia »

Niet met losse tickets, maar wel met het 'totaalpakket'. Wij hebben 5x tickets, autohuur en villa geboekt via AE, en dat is ons prima bevallen. Alles wordt keurig geregeld en de communicatie is prettig.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
USFun
Amerika-ontdekker

Bericht door USFun »

We hebben op 8/8 pretpark tickets besteld en deze zijn nog steeds niet aangekomen, dus 'k maak me een beetje zorgen ... moesten wel vanuit NL naar B gestuurd worden, maar dit neemt echt wel een erg lange tijd in beslag.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Dan zou ik gewoon even naar AE bellen. Dan weet je meteen wanneer ze verstuurd worden/zijn.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
USFun
Amerika-ontdekker

Bericht door USFun »

Heb ik al gedaan en volgens hen zijn ze vertrokken op 11/8, maar dat is dus ook al meer dan een week geleden ...
ingem
Amerika-ontdekker

Bericht door ingem »

:? ik heb juist gisteren Disneytickets besteld en vandaag de kosten overgemaakt (moet binnen 5 dagen op hun rekening staan staat op de reserveringsnota). Ik hoop dat het goedkomt. We vertrekken pas 11 oktober, maar toch...

Niets bekend over een failissement of zo?

Groeten,
inge
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

American Estates is op de Florida en Orlando forums erg bekend en ervaringen zijn erg positief. Dus ik zou me weinig zorgen maken.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
gerwald
Amerika-newbie

Bericht door gerwald »

Inmiddels heeft American Estates mijn klachten goed verholpen. Geen reden om ontevreden te zijn dus!
Laatst gewijzigd door gerwald op 21 aug 2008, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Zoooooo, dat liegt er niet om zeg. Wat een vervelende reactie van AE. Kan nog begrijpen dat je tracht WEL het hele (in hun ogen juiste) bedrag te incasseren maar om voor zo'n bedrag je zo uit te laten gaat toch echt een streep te ver.

Ga je er echt mee door Gerwald?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
gerwald
Amerika-newbie

Bericht door gerwald »

Zie eerder bericht
Laatst gewijzigd door gerwald op 21 aug 2008, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
USFun
Amerika-ontdekker

Bericht door USFun »

Door het lange wachten zijn we te laat om nog ergens anders tickets vooraf te bestellen. Morgen vertrekken we op vakantie, dus hopelijk tref ik de tickets vandaag nog aan bij de post ... anders ... pech gehad ?? Ik vind het wel geen systeem hoor op deze manier. Ik heb een bewijs van betaling, maar gezien ze per gewone (prior) post worden verzonden ipv per aangetekend schrijven is er geen bewijs van verzending. Ben wel zeer teleurgesteld, want de dag van bestelling/betaling had ik speciaal vooraf gebeld om te informeren of de tickets voorradig waren en of ze onmiddellijk verstuurd konden worden. Dit was allemaal geen probleem, want de tickets waren er en ik moest het betaalbewijs doorfaxen en zolang zou het niet duren van NL naar B. Niet dus ...
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik neem toch aan dat je wel je geld terugkrijgt?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
USFun
Amerika-ontdekker

Bericht door USFun »

Tickets helaas niet op tijd ontvangen ... na onze vakantie hebben we ze aangetroffen tussen de post.

Heb wel netjes het geld terugbetaald gekregen en heb ondertussen ook de tickets terug gestuurd.

Heb ter plaatse tickets gekocht en deze waren duurder, dus ik kan je de tickets via American Estates wel aanbevelen wat de prijs betreft, maar bestel ze tijdig als je in België woont, want ze zijn langer dan 2 weken onderweg.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Gelukkig heb je je geld teruggekregen.

Wij hebben ook eens meegemaakt bij American Estates dat we allang de disneytickets besteld en betaald hadden, maar dat ze niet kwamen - ik moet dat daarbij wel vermelden dat het mij ook even ontschoten was én dat het nog ruim voor onze vakantie was - na een telefoontje bleek dat ze vergeten waren de kaartjes op te sturen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer