Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Orlando auto nodig?
-
- Amerikafan
Orlando auto nodig?
Hallo,
als je in Orlando aankomt op het vliegveld, en je de volgende 2 dagen Magic World en Waterpark gaat bezoeken, heb je dan al een auto nodig of niet?
ik heb er namelijk geen zicht op (nog nooit USA gedaan), maar het maakt wel een verschil uit met de huur/reservering van de wagen natuurlijk.
bedankt!
als je in Orlando aankomt op het vliegveld, en je de volgende 2 dagen Magic World en Waterpark gaat bezoeken, heb je dan al een auto nodig of niet?
ik heb er namelijk geen zicht op (nog nooit USA gedaan), maar het maakt wel een verschil uit met de huur/reservering van de wagen natuurlijk.
bedankt!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Orlando auto nodig?
Magic World? Gok dat je Magic Kingdom @ Disneyworld bedoeld
Welk waterpark wil je heen?
Nee, je hebt geen auto nodig. Maar het is wel verrekte handig
Het bied je gewoon veel meer mogelijkheden in Orlando.

Welk waterpark wil je heen?
Nee, je hebt geen auto nodig. Maar het is wel verrekte handig

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikafan
Ja sorry! inderdaad Magic Kingdom! en waterpark Blizzard Beach.
best toch de wagen al huren bij aankomst in de luchthaven, en de bagages erin laten dan of al in de luggage room van het hotel zetten ?
best toch de wagen al huren bij aankomst in de luchthaven, en de bagages erin laten dan of al in de luggage room van het hotel zetten ?
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het beste is om de auto al thuis te boeken. Dan weet je zeker dat je alle verzekeringen hebt en hoef je je niks meer aan te laten smeren. Neem een All-Inclusive of Gold pakket.michachael schreef:best toch de wagen al huren bij aankomst in de luchthaven, en de bagages erin laten dan of al in de luggage room van het hotel zetten ?
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met 'in de auto laten'.
-
- Amerikafan
Goh ik ben weer te snel geweest.
Wat mijn vraag nu concreet is
:
huren we best al een auto (op voorhand vanuit hier thuis uiteraard!) voor de periode ZODRA we aankomen in Orlando (en dus nog Magic Kingdom en Blizzard Beach gaan doen) of kunnen we de auto ook nà deze 2 belevenissen huren?
Anders verwoord: hebben we tijdens die 2 dagen Magic KD en Blizzard echt een auto nodig? (vervoer luchthaven -> Magic KD mogelijk probleem hier)
Wat mijn vraag nu concreet is

huren we best al een auto (op voorhand vanuit hier thuis uiteraard!) voor de periode ZODRA we aankomen in Orlando (en dus nog Magic Kingdom en Blizzard Beach gaan doen) of kunnen we de auto ook nà deze 2 belevenissen huren?
Anders verwoord: hebben we tijdens die 2 dagen Magic KD en Blizzard echt een auto nodig? (vervoer luchthaven -> Magic KD mogelijk probleem hier)
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar slaap je in Orlando? Op Disney property of daarbuiten?
Als je onsite slaapt dan heb je niet echt een auto nodig voor die twee dagen. Er is heel goed vervoer van Disney tussen de Disney hotels en de parken.
Maar of je een huurauto huurt voor 2 dagen of 7 dagen maakt in prijs niet heel veel uit. Ik weet ook niet wat je verdere reisschema is. Hoe lang ga je, wat wil je allemaal gaan doen?
Als je onsite slaapt dan heb je niet echt een auto nodig voor die twee dagen. Er is heel goed vervoer van Disney tussen de Disney hotels en de parken.
Maar of je een huurauto huurt voor 2 dagen of 7 dagen maakt in prijs niet heel veel uit. Ik weet ook niet wat je verdere reisschema is. Hoe lang ga je, wat wil je allemaal gaan doen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6783 Weergaves
-
Laatste bericht door Laura_Amerika
-