Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Discovery Cove

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
eva
Amerikafan

Discovery Cove

Bericht door eva »

Half mei gaan wij naar Orlando en willen dan ook gaan zwemmen met dolfijnen in Discovery Cove. We twijfelen of we in een groep zullen gaan, of apart om foto's te kunnen maken. Heeft iemand advies hierover?
bedankt alvast!
gr. Eva
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Discovery Cove

Bericht door MattRob »

Wij hebben hier ook heel erg over getwijfeld. Wij zijn afgelopen januari geweest met z'n tweetjes. A.s. zomer gaan we met onze 2 kinderen (tweeling van 12).

Afgelopen januari (zie ook weblog) hebben we ervoor gekozen om te splitsen. Ik dacht wel mooie foto's en film te kunnen maken. Op zich kan je prima dichtbij komen en moet je dus best aardig wat kunnen filmen en foto's maken. Nadeel vond ik wel dat je toch vaak ook groepen in de weg hebt zitten voor foto's. Een foto helemaal alleen met de dolfijn zou natuurlijk prachtig zijn, en die maken de fotograven daar wel. Wij waren helaas de telelens van onze camera vergeten (stom stom ....), met een gewone digitale camera heeft niet veel zin, als je echt mooie foto's wil. Met SLR camera moet dat best aardig lukken. En filmen lukt zowiezo wel goed.

Tja, het is de afweging wat je wilt. Wil je de ervaring graag met de groep beleven, dan zal je wellicht foto's willen kopen. Ik vond het niet goedkoop. Wij hebben 1 foto gekocht, van ons samen met de dolfijn. Ondanks dat we apart waren, konden we wel een foto van samen laten maken. Ik weet niet eens meer precies wat het kostte, iets van 20 dollar of zo ? Lees anders onze weblog er nog eens op na.

A.s. zomer gaan we in de avond, en gaan we denk ik weer splitsen. Ik met mijn ene zoon, en mijn vrouw met de andere zoon. Maar ik weet het absoluut nog niet zeker, we twijfelen nog steeds .....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
mootje
Amerikafan

Bericht door mootje »

Ik ben afgelopen November geweest en mijn vriend die wilden niet dus dat was makkelijk
Toch zou ik weer de foto's van Discovery Cove zelf nemen, ze zijn echt verschrikkelijk mooi!
Ik ben nog steeds blij dat ik ze heb genomen.
Als we met z'n tweeën zouden gaan dan zouden we ook op splitsen want dan heb je altijd meer materiaal dan wat hun hebben :wink:

Maar je moet het zeker doen hoor.......echt gaaf gewoon.

Gr. Monique
AfbeeldingAfbeelding

2006-Florida 2007- Florida -2008-Oregon/Washington-2010-New York.
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

Bedankt voor jullie reacties!
Ik denk dat we wel in aparte groepen zullen gaan, zo kun je het ook nog twee keer beleven.
Leuke weblog, MattRob, hier hebben we zeker wat aan. Herkenbaar ook, jullie voorkeur voor Outback Steakhouse... :)
hier mogen wij ook graag eten!
Gr. eva
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Wij gaan "gewoon" samen zwemmen. Ik vind het toch ook wel leuk om zo'n ervaring te delen en de foto's kopen we dan wel van hun. Ja, ik weet het, erg duur, maar ja, dit doe ik toch maar één keer :)
mootje
Amerikafan

Bericht door mootje »

Marjol,

Ik vond de 50 dollar (geloof ik) niet duur voor de verschrikkelijke mooie foto's die ik daar voor terug kreeg.
Ik had het pakketje met de sleutel hanger en zie het elke dag weer voorbij komen, hij hangt aan mijn tas, en vind het nog steeds geweldig om dit tekens te zien.

De kwaliteit vond ik echt super en de kartonnen kaft erom heen is ook heel mooi en stevig alleen niet handig om het zo in te lijsten.
Dus ja......samen en dan gezamelijk op de foto en zo is ook super lijkt mij :wink:

Alvast heel veel plezier daar, wordt een dag om nooit te vergeten....nou ja op je trouwdag na dan :wink:

Gr. Monique
AfbeeldingAfbeelding

2006-Florida 2007- Florida -2008-Oregon/Washington-2010-New York.
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

ja, ik denk dat het toch ook wel leuker is om de ervaring samen te delen, dus toch maar in 1 groep.
we kunnen er nog even over twijfelen want het is pas half mei...
aniger
Amerika-newbie

Bericht door aniger »

mijn man en ik in februari naar discovery cove gegaan,we waren met 8 in een groepje en het dolfijntje noemde taylor
ze nemen echt heeel mooie foto's ,ook een dvd nemen ze op die je daarna kunt kopen
als ik er nu nog es naar terug kijk krijg ik tranen in mijn ogen
ik vind het toch de moeite om alles te kopen ,het zijn echt heel mooie herinneringen
tamara21
Amerika-ontdekker

Bericht door tamara21 »

Hoi,
Wij zijn in 2003 met z'n 2e met de dolfijnen gaan zwemmen.
We vonden het zo ie zo leuk om het samen mee te maken en het is ook wel leuk als je samen op de foto staat met de dolfijn.
We hebben natuurlijk alle foto's en de film gekocht want je doet het maar 1 keer in je leven, of in ieder geval niet echt vaak.
Het blijft zo bijzonder om met die fantastische dieren te zwemmen.
Heeeel veel plezier in mei in ieder geval.
Groetjes Tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
Wilfred
Amerika-newbie

Bericht door Wilfred »

Hoi Eva,

Wij gaan ook half mei (17 mei 2008) naar Discovery Cove. Wij zijn van plan om samen in een groep te gaan
en dan daar het fotopakket te kopen. Dit is inderdaad iets wat je niet vaak doet en het is wel zo leuk om ook
foto's te hebben van ons samen en de dolfijn. Wanneer gaan jullie precies naar Discovery Cove? Mocht het zo
zijn dat jullie ook de 17e gaan dan kunnen we misschien elkaar nog helpen met foto's maken!

Groet Wilfred & Sajida
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

Hoi Wilfred en Sajida,
Wij hebben voor de 15e geboekt. Dat was anders wel een goed idee, ja!
We zijn er nu wel uit dat we in 1 groep gaan, lijkt ons toch het leukste.
Veel plezier ook voor jullie! Wij kunnen niet wachten om af te reizen :D
groetjes, eva
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

jullie gaan er geen spijt van krijgen, wij beleefden een onvergetelijke dag in discovery cove.
Nog een tip: moest het weer tegenvallen, je kan altijd telefonisch je afspraak verplaatsen (als er nog plaats is), want als de zon uitkomt is discovery cove nog mooier.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Wij zijn afgelopen dinsdag geweest en het was een geweldige ervaring.

We hebben het complete fotopakket gekocht, dat houdt in: Alle foto's op cd, vijf afdrukken en twee sleutelhangers. De kosten: 135 dollar. Wel een hoop geld ja, maar we wilden die foto's toch heel graag op cd hebben en de cd kost los 125 dollar.
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

Afgelopen donderdag was het dan zover... en het was fantastisch! Echt een aanrader! :D
We zijn samen in een groep tijdens de dolphin swim gegaan en hebben daar geen spijt van, in tegendeel, het is gewoon veel en veel leuker om dit samen te beleven!
Iedereen krijgt voldoende tijd en foto's/film worden er volop gemaakt. Het leek ons nogal een gedoe om zelf zulke foto's te maken... Natuurlijk is het niet goedkoop, maar vooruit, wij hebben het volledige pakket genomen. Erg leuk om terug te zien en vooral straks thuis als herinnering natuurlijk!
groetjes, Eva
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer