Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Miami & Key West vraagje

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Natasja L.
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Miami & Key West vraagje

Bericht door Natasja L. »

Miami

Na jaren van het Sonesta Key Biscayne te hebben genoten (helaas nu een condo/hotel in aanbouw), zijn wij op zoek naar een leuk hotel in Miami. We willen deze keer niet meer op Key Biscayne liggen.
In het verleden hebben we ook al eens in het Holiday Inn South Beach gelegen, maar wat blijkt.....ook gesloopt om een condo/hotel te worden.

We hebben in het verre verleden ook al eens in Newport Beachside Hotel (Sunny Isles) geleden. Dat was toen nog een fijn hotel, maar ik heb gezien wat er nu allemaal om het hotel heen is gebouwd....het lijkt wel Benidorm. Sunny Isles vinden we ook te ver weg.

Key West

Als we in Key West zijn, proberen we altijd in the Paradise Inn een kamer te krijgen. De afgelopen jaren is ons dat altijd gelukt. Nu komen we de dag na Fantasy Fest aan en ik ben voor de zekerheid op zoek naar leuke alternatieven. De Blue Parrot Inn, La Mer and Dewey House en Southernmost Motel hebben we al een keer gehad. Ik ben benieuwd naar o.a. Garden House, Heron House, Island City House, Mermaid & the Alligator. Dit zijn B&B's. Iemand hier ervaringen mee? Alle tips zijn welkom!

Weet jij nog een leuk hotel/B&B voor ons??
TexasComet
Amerika-ontdekker

Re: Miami & Key West vraagje

Bericht door TexasComet »

Natasja L. schreef:Miami

Na jaren van het Sonesta Key Biscayne te hebben genoten (helaas nu een condo/hotel in aanbouw), zijn wij op zoek naar een leuk hotel in Miami. We willen deze keer niet meer op Key Biscayne liggen.
In het verleden hebben we ook al eens in het Holiday Inn South Beach gelegen, maar wat blijkt.....ook gesloopt om een condo/hotel te worden.

We hebben in het verre verleden ook al eens in Newport Beachside Hotel (Sunny Isles) geleden. Dat was toen nog een fijn hotel, maar ik heb gezien wat er nu allemaal om het hotel heen is gebouwd....het lijkt wel Benidorm. Sunny Isles vinden we ook te ver weg.

Key West

Als we in Key West zijn, proberen we altijd in the Paradise Inn een kamer te krijgen. De afgelopen jaren is ons dat altijd gelukt. Nu komen we de dag na Fantasy Fest aan en ik ben voor de zekerheid op zoek naar leuke alternatieven. De Blue Parrot Inn, La Mer and Dewey House en Southernmost Motel hebben we al een keer gehad. Ik ben benieuwd naar o.a. Garden House, Heron House, Island City House, Mermaid & the Alligator. Dit zijn B&B's. Iemand hier ervaringen mee? Alle tips zijn welkom!

Weet jij nog een leuk hotel/B&B voor ons??
Key West, blijf ik nooit hangen, maar in Miami, blijf ik altijd in South Beach in het Clinton hotel, (8th Street & Washington Ave).
MBEDE
Amerika-newbie

Re: Miami & Key West vraagje

Bericht door MBEDE »

Ik ben in het Heron House geweest in de winter 2006/2007. Het is ons daar prima bevallen. Aardige mensen, mooi complex, schone kamer. En erg belangrijk, het is een paar minuten lopen van het centrum en de haven. Het hotel serveert het ontbijt (niet super uitgebreid, maar zeker voldoende) naast het zwembad buiten. Het is heerlijk om s morgens hier te ontbijten met een krantje die gratis wordt geleverd. Het zwembad was echt een ontmoetingsplaats aan het einde van de dag. Prima gelegenheid om intressante gesprekken te voeren met de andere gasten.
Als ik wer naar Key West ga, dan naar het Heron House.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer