Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Moon29: 2016 Florida +..... Van Miami naar Atlanta
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Re: Reis Moon29: 2016 Florida +..... Van Miami naar Atlanta
Wij verblijven twee nachten in Savannah, op weg naar Fl.
We zouden ook wel een plantage willen bezoeken. Maar ik zie dat Wormsloe Plantage alleen nog maar ruïnes zijn, met wel mooie wandelpaden.
Als ik ga nakijken blijken er in Savannah de meeste plantages verwoest te zijn en moet je eigenlijk naar Charleston voor plantages met grote mansions alla gone with the wind.
We zouden ook wel een plantage willen bezoeken. Maar ik zie dat Wormsloe Plantage alleen nog maar ruïnes zijn, met wel mooie wandelpaden.
Als ik ga nakijken blijken er in Savannah de meeste plantages verwoest te zijn en moet je eigenlijk naar Charleston voor plantages met grote mansions alla gone with the wind.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dat klopt idd.
Ik had ook.liever die in Charleston bekeken, maar ik vind de extra reistijd daarvoor eigenlijk zonde van onze kostbare tijd in Savannah.
Ik had ook.liever die in Charleston bekeken, maar ik vind de extra reistijd daarvoor eigenlijk zonde van onze kostbare tijd in Savannah.
- kustbewoner
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik ben volop mijn dagen aan het vullen. Waar had jij gedacht om te gaan zwemmen met Manatees in juli ?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb een tour geboekt bij Bird's Underwater in Crystal River. En dan die van 6 uur 's morgens (!!) vanwege de goede recensies en de rust dan nog op het water, zodat je niet met heel veel boten om de paar manatees ligt die er dan maar zitten.
Ik heb bewust een hotel uitgezocht waar we al voor die tijd een ontbijtje mee kunnen pikken en daarna nog mogen douchen, want daarna rijden we door naar 'onze' villa in Kissimmee.
Ik heb bewust een hotel uitgezocht waar we al voor die tijd een ontbijtje mee kunnen pikken en daarna nog mogen douchen, want daarna rijden we door naar 'onze' villa in Kissimmee.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
We zijn aan het aftellen......nog 18,5 dagen
Alles is uitgestippeld, de laatste adressen worden momenteel in de navigatie gezet en zo leven we naar het moment toe dat we mogen vertrekken.
Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie bijdragen/tips in de vorm van reacties op mijn vragen, maar ook door jullie eigen posten of reisverslagen waar ik veel uit heb kunnen halen!
Ik vind het dit keer geloof ik spannender dan de eerdere 2 reizen: treffen we geen situaties op de luchthavens (Zaventum, London Heathrow en Miami)?, hoe gaat de vochtige warmte ons bevallen?, gaat het allemaal weer zo gesmeerd lopen als de vorige reizen?
Maar bovenal hebben we er super veel zin in!!
Ik ga weer een blog bij houden, dus als je benieuwd bent naar onze belevenissen dan volg ons gerust
https://edmobama2014.wordpress.com/reisverslag-2/
groetjes,
Monique

Alles is uitgestippeld, de laatste adressen worden momenteel in de navigatie gezet en zo leven we naar het moment toe dat we mogen vertrekken.
Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie bijdragen/tips in de vorm van reacties op mijn vragen, maar ook door jullie eigen posten of reisverslagen waar ik veel uit heb kunnen halen!
Ik vind het dit keer geloof ik spannender dan de eerdere 2 reizen: treffen we geen situaties op de luchthavens (Zaventum, London Heathrow en Miami)?, hoe gaat de vochtige warmte ons bevallen?, gaat het allemaal weer zo gesmeerd lopen als de vorige reizen?
Maar bovenal hebben we er super veel zin in!!
Ik ga weer een blog bij houden, dus als je benieuwd bent naar onze belevenissen dan volg ons gerust

groetjes,
Monique
- kustbewoner
- Amerikafan
- Contacteer:
Hier ook aan het aftellen, Vertrek voorzien op 6 juli. Wel nog eventjes paniek omdat ineens al onze vluchten gecanceld bleken
Ben benieuwd naar jullie definitieve reisroute

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
ohjee Kustbewoner, hoe kan het nou dat je vluchten ineens gecanceld bleken?
Is het inmiddels weer goed gekomen? Voor jullie schiet het dan helemaal op!
Onze definitieve route staat in dit topic in mijn post van 10 februari en staat ook op ons blog.
Een hele mooie reis gewenst!!

Is het inmiddels weer goed gekomen? Voor jullie schiet het dan helemaal op!
Onze definitieve route staat in dit topic in mijn post van 10 februari en staat ook op ons blog.
Een hele mooie reis gewenst!!
- kustbewoner
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij hadden tickets van KLM Brussel - Miami. Na de aanslagen in maart is de desk van Delta (partner van KLM) in Zaventem gesloten. Bleek dat onze tussenvlucht van Zaventem naar Atalanta niet doorging waardoor ons heel ticket gecanceld werd.
Ben dit begin juni toevallig te weten gekomen via dit forum. Heb gebeld met KLM en ze hebben dit netjes opgelost . Wel een paar dagen stressen . Achteraf wel
voor KLM voor de manier waarop ze dit uiteindelijk geregeld hebben

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1669 Weergaves
-
Laatste bericht door Marielleh
-