Zo, inmiddels gisteren met prachtig weer Seaworld gedaan en vandaag met zware bewolking en een bui Aquatica

. Als we alles hadden geweten hadden we het beter om kunnen draaien hahaha. Maar goed, toch beiden superleuke dagen gehad.
Nu wilden we morgen naar Busch Gardens (want daar hebben we ook nog kaarten voor), dit om de drukte in het weekend te vermijden, maar ik twijfel over de weersvoorspellingen. Welke sites zijn het meest betrouwbaar om te kijken?
We willen ook eigenlijk nog naar Magic Kingdom, daar hebben we geen kaarten voor dus kunnen we als het moet ook overslaan. Maar hè, we zijn in Florida en dan hoort die er toch ook een beetje bij als het kan hè? Maar het is geen móeten, zeg maar.
Maar anders zou dat vrijdag ook kunnen, al vind ik 2 dagen achter elkaar zulke vermoeiende dagen ook niet ideaal. Maar ja.....in het weekend gaan en nergens in kunnen vanwege de drukte vinden we ook zonde van de dure kaarten van Disney. We gaan daarvoor zeker vooraf kijken wat we in elk geval zouden willen doen.
Ik vind dat we in elk geval Busch Gardens ook moeten doen vanwege die kaarten. Maar ja, op welke dag dan?
Dus: wat is wijsheid ?? (Ja, de volgende keer langer in een villa boeken hihi)
Graag tips voor weersites zodat we hopelijk een goede keuze zullen maken. En een keer een bui stellen we ons op in, maar een pretpark in de regen van 12.00-18.00 vind ik een minder goed plan.