Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vakantie naar Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Vakantie naar Orlando

Bericht door elninjoo »

Op die map ligt 't er wel gewoon tegen aan
https://www.hardrockhotels.com/orlando/ ... ap_med.jpg
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ik bedoel meer dat het niet dezelfde Gate is. Je loopt niet even vanaf de pretparken naar het waterpark.

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
marc08
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door marc08 »

gewoonstuart schreef:Dit jaar voor het eerst naar de USA geweest. Een rondreis gemaakt door: NewYork, Philadelphia, Washington DC, Niagara falls en Toronto. Een super vakantie gehad veel gezien en gedaan!!

Nu wil ik volgend jaar (2018) weer terug naar de USA dit keer naar Orlando. Ik ga samen met me broertje, voornamelijk willen wij de Parken gaan bezoeken. En ik ga een auto huren dit lijkt mij het makkelijkste. Ik wil ongeveer 12 dagen gaan in april. Ik heb beetje zitten rondkijken en deze reis van Tui ziet er goed uit volgens mij. Iemand toevallig ervaring mee?!

https://www.tui.nl/verre-reizen/verenig ... nti-resort
wij hebben afgelopen twee jaar in Avanti gezeten en dit hotel raad ik iedereen aan. Fijne ligging vwb parken, eetgelegenheden en een relatief rustig gedeelte van de international drive. Kamers zijn ook fijn, stil en geen vies tapijt maar gewoon keurig laminaat. Dit hotel kent ook fijne shuttle service voor de Universal parken, voor Disney wat minder.
Als je met de auto gaat, pak de universal drive vanuit Avanti naar Universal, dat rijdt zeker 10-15mins sneller dan de international drive.

Persoonlijk ben ik een groot liefhebber van de waterparken en die gebruiken wij meestal als een soort rust/tussen dag. Vulcano bay mag je zeker niet overslaan is mijn mening.
Daarnaast is Island of Adventure van Universal wel mijn favoriete park vwb type attracties, Universal studios heeft wat mij betreft teveel simulator attracties. Magic Kingdom is voor de gehele sfeer en vuurwerk al een must do als je daar bent, wat attracties betreft minder spannend dan bv Universal of een Bush Gardens.

Ik zou zelf in jou situatie de combi ticket van universal/seaworld/bush gardens (hier zit volgens mij ook Vulcano bay en Aquatica in) nemen en 1 dag magic kingdom doen.

pw: Orlando downtown was ons niet de moeite, ik zou dan eerder naar een strand rijden (Clearwater, cocoa beach etc) of naar Kennedy space center gaan.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
gewoonstuart
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4