Ik ben dus, nog steeds, soms aan het kijken voor wat vliegtickets. Nu, ik had gezien dat ik via TUI al een vlucht zou kunnen boeken et een Dreamliner vanuit Amsterdam voor 2293 euro (voor twee) zonder bagage blijkbaar. Ik wou eens kijken wat Yetair hier is België had te bieden, en deze zijn precies wel goedkoper, al is de maand juli helaas nog niet boekbaar (of ik doe iets fout). Iemand een idee wanneer deze online zouden komen? Ik sta al open om op maandag 17 juli ipv zondag 16 juli te vertrekken, want merk dat dat toch een verschilletje met zich meebrengt.
Mijn planning is nog niet volledig, maar het ziet er uit als volgt:
17/7: Heenvlucht naar Orlando
18/7: Sea World
19/7: Bush Gardens Tampa
20/7: Cape Canaveral
21/7 - 23/7: Universal Orlando Resort
24/7 - 30/7: Disney World met eventueel een dag (of twee) rust met Miami of dergelijke
31/7: Terugreis
Ik weet het dat het voornamelijk attractieparken zijn, maar dat is ook het belangrijkste doel van de reis. Ik weet ook goed genoeg dat deze aan de duren kant zijn, daarom dat ik bekijk waar ik zo nodig wat kan 'besparen' (al ben ik ervan bewust dat die periode dat nogal moeilijk is).
EDIT: Even weer een vraag over de mogelijkheid tot Villa. Voor de eerste week (17 - 23/7) ben ik nog steeds op zoek naar een leuk villa'tje of dergelijke. Ik ben afgestapt van het parkhotel idee in Universal, puur om de prijs te drukken (en als ik wat bespaar met deze optie, kan ik daar misschien als extraatje een Express Pass aanschaffen moest het druk worden). Voor twee personen vind ik niet heel snel iets eerlijk gezegd, of ik kijk weer naar de foto webpagina's. Iemand die voor een koppel een leuk villaatje/appartementje weet

?