@Re1gnman
Ik kreeg met jouw instructie inderdaad beeld weer terug, maar alsnog liep het vast nadat ik setup inging.
Ik heb een andere oplossing moeten bedenken. Ik heb bevestigd gekregen dat ik bij terugkomst een restitutie krijg van de winkel waar ik de camera heb gekocht en daarnadaarna gelijk gisteren bij bestbuy dezelfde camera gehaald en 100 euro bespaard
Wat een leuk filmpje! Ik heb sinds een jaar ook een GoPro en vind het een heerlijk ding maar sleep tegelijkertijd ook mijn spiegelreflex met me mee met 4 lenzen. Ik vind het fisheye effect, groothoek, wel leuk, maar niet voor alles en je wilt ook gewoon mooie foto's hebben. Vorig jaar voor de eerste keer naar Amerika geweest, Florida. Ik heb ook een aftermovie gemaakt, die staat hier:
Leuk leuk! Wij gaan dit jaar ook weer naar Florida (in augustus). De GoPro en spiegelreflexcamera gaan mee GoPro voor het snorkelen en zwemmen met manatees en de fotocamera voor leuke foto's in de natuurparken enzo
ik loop ook altijd met men reflex en mn gopro rond hoor geen probleem. enkel dit jaar iets minder gebruik van gemaakt tov vorig jaar zou eens aan men aftermovies moeten beginne
Wij nemen ook altijd nog een fotocamera mee hoor maar als aanvulling op de foto's is een gopro wel heel erg leuk om een filmpje te maken.
Straks ga ik ook eens naar dat van jouw kijken.
Leuk filmpje, ik zou alleen meer oefenen om die stick buiten beeld te houden
Ook wij hadden (naast de normale camera) de GoPro mee op vakantie, zeker leuke aanvulling!!
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Leuk filmpje.
Ik vond het enorm meevallen met die stick overigens.
Bij ons istie wel vaker prominent in beeld, maar ik ervaar dat niet als storend....hoort er gewoon bij.
En met die Gopro templates zet je in een handomdraai zo'n filmpje in elkaar....
Zonde om als je eenmaal thuis bent dit niet te doen. Want als het filmpje eenmaal af is,
heb je er enorm veel plezier van. Even een middagje knippen, plakken en je hebt een mooie vakantie herinnering.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.