Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

barbie dreamhouse

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
voss
Amerika-ontdekker

barbie dreamhouse

Bericht door voss »

hallo

wij willen misschien naar barbie dreamhouse gaan.. ik ben natuurlijk aan het zoeken voor korting/discount. Maar kan deze niet vinden. Heeft iemand tips/sites waar dit te boeken..

ik hoor graag
alvast hartelijk dank
bello
Amerikakenner

Re: barbie dreamhouse

Bericht door bello »

Ik heb de indruk dat er online niks te vinden is dat (nog) geldig is. Als je ter plekke bent, kun je het beste een lokale Ft Lauderdale krant kopen (zoals de SunSentinel). Die staan vól coupons voor dit soort 'tweederangs' (als in: niet Disney/Universal) attracties, alsook voor de grote warenhuizen en ketenrestaurants.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
voss
Amerika-ontdekker

Re: barbie dreamhouse

Bericht door voss »

bedankt, daar had ik als alternatief aan gedacht.. maar wilde het evt van te voren regelen...
maar nogmaals bedankt voor de tip :D
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer