Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Disney verhoogt de prijzen

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Disney verhoogt de prijzen

Bericht door Frasi »

Volgens de Mousesaver nieuwsbrief gaat Disney morgen een prijsverhoging van de entreetickets aankondigen.
Ik heb ze gelukkig al in huis (voor de meivakantie). Undercovertourist kan -zolang de voorraad strekt- nog tegen de oude prijs leveren. Dus diegenen met plannen: snel beslissen.

Ticket Prices Going Up At Walt Disney World!

The big news in Orlando right now is that Walt Disney World ticket prices are expected to rise this Sunday, February 22nd, by about $5-$6 for a one-day ticket, with proportional increases for other tickets and annual passes. Disney has not confirmed this yet, but we’ve heard it from enough reliable sources to convince us this is the real deal.

Undercover Tourist will able to offer a very limited number of tickets at the old price, including the special pricing available only through our exclusive MouseSavers Newsletter link! And when they are gone, they are gone!

Even if you are not traveling right away, you can take advantage of the lower prices from Undercover Tourist. Walt Disney World regular Magic Your Way tickets are valid for 14 days starting with first use, so unused tickets don’t expire. They can be purchased in advance and held until you need them.

Also unconfirmed but completely plausible is a report that Disney will be eliminating the non-expiring ticket option as of Sunday. Old non-expiring tickets will still be honored; they just won’t sell any new ones. Non-expiring tickets are generally a good deal only if you buy 10-day tickets and then use them for short trips (4 days or less). If you like to occasionally drop in for a day or two every few months, then non-expiring tickets are a great deal and we would recommend getting some while you still can.
De Mousesaver link: https://www.undercovertourist.com/orlan ... paign=feb2
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Disney verhoogt de prijzen

Bericht door eddepet71 »

http://www.nu.nl/beurs/3997480/amerikaa ... -duur.html

Artikel staat overigens vol fouten en de reacties zijn nog lachwekkender. Maar feit blijft dat een dagje pretpark en parkeren in Orlando inmiddels wel heel duur zijn geworden.
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

Oef wij hadden ze net gekocht! scheelt ons toch 35 dollar op 2 dagkaarten met parkhopper.
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

Prijzen zijn inmiddels buiten proportie. In al de jaren prijzen zien stijgen naar waarden, dat je inmiddels een extra vakantie kwijt bent aan de toegangsprijzen alleen.
Daarbij sta je ook nog vaak een halve dag in de rij voor een attraktie van 5 minuten en/of je moet raketgeleerde zijn om dmv je fastpass een kloppend schema in elkaar te knutselen :wink:
Nu zijn wij altijd al duurder uit, daar wij (2 pers), de keren dat wij Florida bezoeken 1 of max 2 parken bezoeken.
Anyway......een gezin met kinderen die alle parken willen bezoeken zullen steeds dieper in de buidel moeten tasten. Dat de euro er op dit moment tov de dollar er ook niet al te rooskleurig voorstaat zal ook niet echt helpen.
jastsali
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 75
Contacteer:

Bericht door jastsali »

"The way to get started is to quit talking and start doing" (W.E. Disney)
Tot 2020 jarenlang eigenaar van een vakantievilla in Clermont FL. Nu fanatieke camperaars. Binnenkort met een eigen RV prachtige roadtrips en overwintering in de VS
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Rachel. »

Pff, ik wil graag een dagje naar Disney, maar het is niet meer te doen! Maar ja, de toeristen blijven wel komen he.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wij hebben door de hoge prijzen beslist van slechts 1 park en in totaal 1 dag te doen. En het wordt Magic Kingdom aangezien wij (2 volw.) nog nooit Disney bezocht hebben gelijk waar.
mickeyenminnie
Amerika-ontdekker

Bericht door mickeyenminnie »

Als ik zie wat een kaartje Efteling in nederland kost. Dan krijg je in de pretparken in Florida meer waar voor je geld en staat het wel in verhouding. Neemt niet weg dat het ontzettend duur is. Wil je een aantal parken bezoeken dan loopt het erg snel op.
kfijneman
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door kfijneman »

Ik heb op de site van Disney zelf en Undercover Tourist gekeken, maar Disney zelf is veel goedkoper! Klopt dat wel? Als je op de site van Disney koopt is het €507,45 (2 personen, 3 dagen + water fun), bij UnderCover Tourist €694,33 (2 personen, 3 dagen + water fun).
Al mijn reisverslagen zijn te lezen op: http://kfijneman.waarbenjij.nu/

2011 Orlando
2012 Rondreis West-Amerika
(2013 Zuid-Afrika & Swaziland)
2013 New York
2014 Rondreis West-Amerika
2015 Rondreis Florida
Debbie1977
Amerika-ontdekker

Bericht door Debbie1977 »

Hallo,
Vorig hebben wij kaarten bij undercovertourist besteld.
Dat ging allemaal perfect. Nu ben ik weer op zoek voor de volgende vakantie. Ticketmomma lijkt nu het goedkoopste maar ik zie ook op de site van Disney dat daar de prijzen net goedkoper zijn.
Ik vraag me af of dat geen prijzen zijn voor Florida residents…
En verder weet ik niet of er nog kosten bij komen voor het verzenden.
Of moeten de tickets daar afgehaald worden?
Simonrio
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Simonrio »

Debbie1977 schreef: Nu ben ik weer op zoek voor de volgende vakantie.
Ik blijft fan van onderstaande site. (Heb hem de afgelopen weken vaker geplaatst)

http://www.attraction-tickets-direct.co.uk

Vergelijk ook even de Engelse, Ierse en Duitse versie van die site. Wil door koerswisselingen nog wel eens verschil in zitten.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Bij Disney komen er nog kosten bij om te laten opsturen.
M & M
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door M & M »

Rib uit ons lijf armer, maar we hebben online Disney-tickets besteld :). Is het nu een kwestie van de coupon mee en de kaartjes ophalen in bijvoorbeeld de Disney-shop in de Florida Mall? Je kan de kaartjes neem ik aan ook een dag eerder ophalen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer