Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Homestead & criminaliteit?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
maximpie
Amerikafan

Homestead & criminaliteit?

Bericht door maximpie »

Hallo allemaal,

Wij hebben een tussenovernachting geboekt in Homestead op terugweg van Key west om zo de dag erna Everglades te bezoeken.

Nu lees ik op internet verontrustende cijfers over de criminaliteit in Homestead en dat het zou in de top 100 staan van de meest gevaarlijke steden van Amerika : http://www.neighborhoodscout.com/fl/homestead/crime/

Ik ging er sowieso van uit dat het niet echt een mooie plek is op zich maar om gewoonweg te overnachten en niets meer leek dit me ok. We hebben reeds die overnachting geboekt (in pas gerenoveerde Super8) maar kunnen nog annuleren.

Hebben jullie ervaringen of meer info?

Bedankt!

Maxim
Laatst gewijzigd door maximpie op 14 nov 2014, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Homestead & criminaliteit?

Bericht door LittlePhoenix »

Homestead is inderdaad een slechte buurt, en je moet er goed oppassen. Ik ken meerdere mensen die er niet heen durven, maar ik ken ook zat mensen die er wel regelmatig komen. Goed opletten en je gezond verstand gebruiken. Ik zou er geen lange wandelingen gaan maken, maar als je er alleen overnacht zou ik me niet al te veel zorgen maken. Laat geen waardevolle zaken in de auto liggen, en kijk goed rond als je buiten bent.

De dochter van een vriendin komt er bijna wekelijks, ze werkt als vrijwilliger voor een dog rescue organization. Homestead is 1 van de buurten waar mensen hun huisdieren dumpen. Die vrouw komt eigenlijk overal in Homestead, en soms heeft ze problemen, maar over het algemeen gaat het goed.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Wij hebben er 2 x meerdere nachten overnacht en ik heb me daar echt nog nooit onveilig gevoeld.
Nu weet ik niet uit mijn hoofd waar de Super8 zit, maar in de BW had ik nergens last van. Ook gingen we "s avonds uit eten en geen problemen gehad.
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

Ik ben er ook al enkele keren geweest, in april ga ik weer voor 2 nachten. Nog nooit iets onveilig opgemerkt!
maximpie
Amerikafan

Bericht door maximpie »

Vito schreef:Wij hebben er 2 x meerdere nachten overnacht en ik heb me daar echt nog nooit onveilig gevoeld.
Nu weet ik niet uit mijn hoofd waar de Super8 zit, maar in de BW had ik nergens last van. Ook gingen we "s avonds uit eten en geen problemen gehad.
Bedankt voor je reply.

Hier is de link naar de locatie van de Super8: https://www.google.be/maps/place/Super+ ... e3aa81b94c
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik zou me er niet druk om maken eigenlijk.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij hebben er in 2011 twee nachten geslapen, niets mis mee, de omgeving is niet echt mooi (soort bedrijven terrein) maar verder niets op aan te merken.
Het ontbijt stelde toen niet voor maar er zitten genoeg eet mogelijkheden in de omgeving.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer