Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

6 nachten Florida met 2 V en 2 jongeren, wat mogen we niet missen

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
isas
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

6 nachten Florida met 2 V en 2 jongeren, wat mogen we niet missen

Bericht door isas »

Beste allemaal,

Dit jaar gaan we naar Curacao en 6 nachten naar Florida.
We zullen in Miami landen en daar de eerste nacht slapen.
Ons plan was naar de Keys en Everglades tegaan en ....... wat is nog meer leuk en in de buurt voor die paar dagen.( Fort Meyers ( Sanibel Beach ) ??

Hebben jullie nog tips ? Ook van Betaalbare en goede hotels is erg welkom

bedankt ,
Isas
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Re: 6 nachten Florida met 2 V en 2 jongeren, wat mogen we niet missen

Bericht door PSVwally »

Vertrek je ook weer vanuit Miami?
Ik weet niet waar je op Curacao overnacht, maar als dat bv bij de jan thielbaai is heeft Key West behalve
Misschien de mooie weg ernaartoe weinig meerwaarde. Let wel dat als je een nacht miami, key west, florida City voor de everglades en fort meyers of sanibel doet en dan weer terug naar Miami je eigenlijl al aan je dagen zit.
isas
Amerikafan

Bericht door isas »

precies Paul dat is ook zo. Met de kennis die jij hebt wat zou je ons aanbevelen om te zien ?
De Keys en Everglades willen we wel erg graag zien maar de laatste 2 nachten is nog open .
flexer
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door flexer »

Fort Lauderdale is een leuke optie. Mooie badplaats vlak boven Miami en met de watertaxi kun je een een leuke vaartocht maken door de vele waterwegen en de gigantische villa's met dito boten van de rich & famous bewonderen...
Groet, Flexer
poel1966
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door poel1966 »

Key West en de weg ernaar toe is inderdaad wel mooi, maar van Miami naar Key West is wel een uur of 4 rijden vanuit Miami. Onderweg een stop bij Bahia Honda State Park. En Key West heeft wel een lekker apart sfeertje met Duval Street en Mallory Square.

Verder inderdaad een airboat tour over de everglades. In Miami zou ik zeker een nacht doorbrengen in Miami South Beach met de Ocean Drive, Art Deco district en Espanola Way. Verder in Miami een boottocht langs de rich en famous, "Millionaire's Row Cruise" vanaf Bayside Marketplace doen, vlakbij vanwaar jaarlijks de Ultra Music Festival plaats heeft (Bayfront Park), het toneel voor de beste DJ's van de wereld.

Naar het Noorden toe op ca. 4 uur rijden vanaf Miami: Cape Canaveral en Orlando voor de Outlet Centers en Shopping Malls en Seaworld.
Afbeelding

Blog: Familie Poelman @ USA2015
Link: http://poel1966-usa2015.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik was persoonlijk niet zo onder de indruk van Key West, maar dat moet je niet beletten om daar evt, rond te gaan kijken.
6 nachten is lastig, want hoe je het ook wend of keert, je tijd is erg beperkt. Ik zou alles ten Noorden van Fort Lauderdale in dit geval laten zitten. Everglades kun je vanuit Miami doen, je kunt ook kiezen om bv na aankomst al direct naar Key West te rijden (hoelaat kom je aan in Miami?). Dan 2 nachten daar, dan via de tamiami trail naar Napels of Fort Meyers voor 2 nachten en dan nog 2 nachten Miami. Je kan ook kiezen om bv alleen Key West en Miami aan te doen icm misschien 1 nacht aan de golf van Mexico. Je kan de everglades ook als dagtocht vanuit Miami doen namelijk.
Persoonlijk zou ik, en ik heb beide gedaan dus kan er mijn mening over geven, na een strandvakantie op Curacao niet nog dagen aan Miami Beach gaan liggen, dat is toch iets heel anders.
isas
Amerikafan

Bericht door isas »

Key Largo gaat het worden , everglades , Miami ( daar zijn we al een keer geweest maar niet alles gezien omdat we toen geen auto hadden ) en dan toch maar even ter plekke kijken hoe verder. bedankt allemaal voor het meedenken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer