Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Orlando naar Miami
-
loezzzje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Orlando naar Miami
Wij gaan over 3 weken naar Florida. Eerst hebben we een appartement in Orlando voor 10 dagen en dan gaan we met de auto naar Miami voor 4 dagen. Mijn vraag is, ik heb al op google maps gekeken en je kunt via 2 manieren van Orlando naar Miami rijden. Ene route gaat via Palm Beach, Fort Lauderdale zo naar Miami (die raad google maps aan) maar je kunt ook via Tampa, Fort Myers naar Miami rijden. Die is dan natuurlijk wat langer rijden maar dat maakt ons opzich niet zo uit, we hebben de tijd. Wat raden jullie aan? Gewoon de normale route rijden of via Fort Myers omdat je dan misschien onderweg nog mooie dingen tegenkomt?
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Orlando naar Miami
Tja, wat wil je, hoe lang wil je er over doen? De kortste weg is in dit geval niet de mooiste. De route via Tampa, Ft. Myers, Naples en via de US41 door de Everglades is mooier en er is onderweg veel te zien cq te doen. Jammer om al dat moois in één dag voorbij te rijden. Wellicht heb je wat aan ons reisverslag. (zie onder)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
loezzzje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Orlando naar Miami
we hebben deze keer ervoor gekozen om geen rondreis te doen, vandaar dat we echt bewust alleen naar Orlando & Miami gaan. misschien dat we ooit nog eens terugkomen in Florida en dan wel al die plaatsjes aan kunnen doen. het gaat er mij nu vooral om als we naar Miami rijden, welke is dan de "mooiste" route, maar ik begrijp dus van jou dat het toch via Fort Myers is, dat heb ik namelijk al van meerdere gehoord en denk dan ook dat het die wordt. zal ook nog even naar je verslag kijken, thanks 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 8319 Weergaves
-
Laatste bericht door Laura_Amerika
-
- 10 Reacties