Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wel of geen Villa kopen....

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
usjunkie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Wel of geen Villa kopen....

Bericht door usjunkie »

loont het om een villa in Florida te kopen voor de verhuur... dit kan zowel voor de Nederlandse markt als welke andere markt dan ook.

Graag had ik geweten of de moeite waard is om het uit te verhuren of brengt dit veel stress met zich mee. Er zijn natuurlijk een hoop huizen te koop nu en de prijs is nog steeds best laag (of normaal hoe je het wil zien :shock:)

Florida is natuurlijk groot dus ben aan het kijken naar Orlando/Davenport Florida maar ook golf plaatsjes ben ik aan het bekijken. alle tips zijn welkome.

usjunkie
I love cruise vacations !!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Wel of geen Villa kopen....

Bericht door kastelke »

Heb je al eens een rekening gemaakt met aankoop woning + bijkomende registratiekosten, onderhoudskost, inhuren managementbedrijf om het huis in orde te houden, belastingen die je moet betalen,..
Dan maak je een oefening met diverse bezettingsgraden. Geen idee hoe die liggen in die regio.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
usjunkie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door usjunkie »

Ja zeker heb ik dat gedaan... daarom stel ik ook mijn vraag...
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dan heb je toch al het antwoord op je vraag? Loont het, of niet?

Tenzij je vraag eigenlijk is of de cijfers die je gebruikte realistisch zijn. Maar dan moet je wel meer info geven dan 'ik koop een huis, wil het verhuren, maak ik winst?'.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
usjunkie
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door usjunkie »

Nee de vraag is over ervaringen van mensen... en of het in hun ogen loont.... hoeveel tijd hebben zij er in gestoken etc.. alles wat niet bij voorhand uit te rekenen is...

Dus nee niet: Tenzij je vraag eigenlijk is of de cijfers die je gebruikte realistisch zijn "ik koop en huis" maak ik winst... mijn vraag is nogmaals: Graag had ik geweten of de moeite waard is om het uit te verhuren of brengt dit veel stress met zich mee

En dan van iemand die het ook heeft of heeft gedaan.... it`s a simple....
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Een huis van $100.000 kost je op jaarbasis $15.000 Ik heb het in het verleden al eens helemaal voorgerekend.

Dat levert volgens mij als langeafstandseigenaar niets op. Kost alleen maar geld.
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

En als je voor $15.000 huur ontvangt draai je kiet...
En als je meer ontvangt maak je winst...
It's a simple... :mrgreen: :lol:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Geef me jou berekening eens. Ben al 14 jaar real estate broker (Niet in FL maar in MO) en heb rentals.
Kan je zo vertellen of je realistisch denkt.
Stress? tsja die is afhankelijk van hoe diep je zakken zijn want vlekkeloos zal het niet gaan. Hoorde net nog van iemand in Florida die zijn zakken vult met geld van ned eigenaren.
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

(centraal) Florida is een markt "op zijn eigen" ned in MO, daar hebben we het vroeger al over gehad. (remember?!)
Tussen de $30.000 en $35.000 per jaar als huurontvangsten zijn hier echt niet ongewoon. (niet voor een $100.000 3/2 instapklaar uiteraard!)
MAAR!... Na al je "wear and tear", taxen etc. hou je evenveel over als een "normale" belegging (= rond de 4,5 à 5% netto,inclusief meerwaarde in een normale markt)
Moet je daarvoor een huis in Florida kopen? Niet echt... Die zijn er in België en Nederland ook te koop hoor!
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Huurontvangsten zeggen me dan ook niks. In verhuur zitten heel veel variabelen die voor de leek vanuit europa niet te overzien zijn. Vooral het kopje propertymanagement kan je maken of breken.
wbtje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 24

Bericht door wbtje »

mijn ouders hebben een huis gehad in florida maar hebben het uiteindelijk verkocht om het feit dat we het te weinig bezochten. Verhuur liep wel maar als je goed kijkt zie je dat het aanbod qua woningverhuur aanzienlijk is aangenomen.
Je moet jezelf afvragen waarom zou ik persee een huis willen? en is het niet voordeliger om twee keer per jaar een huis te huren?
USA? Bin there Done that and i definitely will go back!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer