Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vluchten november Orlando/Miami
Vluchten november Orlando/Miami
Hallo allemaal,
Wij hadden graag in November 2014 een rondje Florida gedaan van +- 12 dagen.
Idee is om te vertrekken vanuit Brussel naar Miami en terug te keren via Orlando.
Nu is het moeilijker dan gedacht om goede en goedkope vluchten te vinden precies.
Via jetairfly vanuit brussel naar Miami gaan lijkt voor 250 te gaan lukken - al baseer ik me hier op de tarieven tot eind oktober, aangezien het nog niet mogelijk is om te boeken tot november
De terugvlucht van Orlando naar Brussel vind ik echter niet onder de 700 euro. Dit lijkt me heel erg veel
Hebben jullie tips of ben ik gewoon te vroeg bij het boeken? Wat is een aanvaardbare prijs voor Orlando Brussel in die periode?
Bedankt!
Wij hadden graag in November 2014 een rondje Florida gedaan van +- 12 dagen.
Idee is om te vertrekken vanuit Brussel naar Miami en terug te keren via Orlando.
Nu is het moeilijker dan gedacht om goede en goedkope vluchten te vinden precies.
Via jetairfly vanuit brussel naar Miami gaan lijkt voor 250 te gaan lukken - al baseer ik me hier op de tarieven tot eind oktober, aangezien het nog niet mogelijk is om te boeken tot november
De terugvlucht van Orlando naar Brussel vind ik echter niet onder de 700 euro. Dit lijkt me heel erg veel
Hebben jullie tips of ben ik gewoon te vroeg bij het boeken? Wat is een aanvaardbare prijs voor Orlando Brussel in die periode?
Bedankt!
Re: Vluchten november Orlando/Miami
Gewoon de multicity optie gebruiken: heen Miami terug Orlando. Absoluut niet kijken naar aparte enkele reizen. een normale prijs in november lijkt me rond de 500 euro. Net zo lang zoeken tot je een voor jou mooie prijs vindt.
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als het gaat om goedkope tickets kijk dan eens op Orbitz.com en kies dan voor Brussel - Miami en Miami - Brussel dan krijg je goedkopere tickets dan via Orlando vliegen. Andere optie is om via Dusseldorf te vliegen dan ben je nog goedkoper uit met Dusseldorf - Miami en Miami - Dusseldorf.
Vliegen via Orlando is duurder dan dat je kiest voor Miami.
Vliegen via Orlando is duurder dan dat je kiest voor Miami.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Misschien een optie te wachten met boeken tot vlak van te voren. Dit jaar kon je voor in november voor ongeveer 300 euro met arke vliegen.
November is een zodanig rustige periode dat ver vantevoren boeken niet nodig is. Kan je ook het weer in de gaten houden..november kan nogal onstuimig zijn.
November is een zodanig rustige periode dat ver vantevoren boeken niet nodig is. Kan je ook het weer in de gaten houden..november kan nogal onstuimig zijn.
Oei ontstuimig zeg je? Ik had gelezen dat Florida in november zijn droogste maand heeft en dat de temperaturen aangenaam zijn en dat het orkanenseizoen dan echt wel op zijn einde loopt...
Laatst gewijzigd door Aricon op 28 feb 2014, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik vind november een hele fijne maand om te reizen naar Florida. Meestal mooi weer.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
November is een heerlijke maand om naar Florida te gaan, en inderdaad november t/m februari zijn de droogste maanden in Florida. 

- Thelatinworld
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Op het moment dat de tijden voor het winterseizoen bekend worden gemaakt heb je de laagste prijzen. Meestal is het eind juni, maar kan ook eerder. Toen in november 2013 de tijden bekend werden gemaakt voor de zomer, was de prijs op dat moment 199 Euro per enkele reis. Mijn advies is, schrijf je in voor de nieuwsbrief van Jetairfly, want wanneer je in juni een nieuwsbrief ontvangt heb je grote kans dat dan ook de tijden en prijzen bekend zijn. Meeste maatschappijen komen eind juni, begin juli met de tijden voor het winterseizoen.
Theo
http://www.thelatinworld.nl/vluchtschemaflorida.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thelatinworld.nl/vluchtschemaflorida.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt! Zeer nuttige info!Thelatinworld schreef:Op het moment dat de tijden voor het winterseizoen bekend worden gemaakt heb je de laagste prijzen. Meestal is het eind juni, maar kan ook eerder. Toen in november 2013 de tijden bekend werden gemaakt voor de zomer, was de prijs op dat moment 199 Euro per enkele reis. Mijn advies is, schrijf je in voor de nieuwsbrief van Jetairfly, want wanneer je in juni een nieuwsbrief ontvangt heb je grote kans dat dan ook de tijden en prijzen bekend zijn. Meeste maatschappijen komen eind juni, begin juli met de tijden voor het winterseizoen.
Goedemorgen,
Wij gezin met 2 kids willen in december 18 dagen een ronde maken met de camper.
Nu was ik zojuist de vlucht aan het bekijken en kwam uit op 2300 incl stoelreservering en directie vlucht retour miami.
Das is toch een reele prijs of is het verstandiger om verder te gaan zoeken??
grt
Frans
Wij gezin met 2 kids willen in december 18 dagen een ronde maken met de camper.
Nu was ik zojuist de vlucht aan het bekijken en kwam uit op 2300 incl stoelreservering en directie vlucht retour miami.
Das is toch een reele prijs of is het verstandiger om verder te gaan zoeken??
grt
Frans
Ik weet niet wanneer je precies gaat in december maar over het algemeen geldt dat als hoogseizoen. Dus is het niet ongebruikelijk dat je op hoge ticketprijzen stuit.
14 dec heen en 1 jan terug. totaal 4 personen.
dank voor je reactie
dank voor je reactie
Met kerst en oudjaar ertussen kan het helemaal duur worden helaas. Je kan wachten tot de prijzen dalen. Risico is wel dat de prijzen kunnen stijgen en dat er op een gegeven ogenblik geen plek in het vliegtuig is.
2300 voor 4personen is toch gewoon een goeie prijs?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Precies, ik vind dat ook een keurige prijs, € 575,- p.p. In de Kerstperiode.
Precies, ik was even vergeten dat het om 4 personen ging. Dan zou ik inderdaad direct boeken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1271 Weergaves
-
Laatste bericht door Sandra1983
-
- 4 Reacties