Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Accommodaties boeken
Accommodaties boeken
Ben op dit moment bezig met het uitzoeken van accomodaties voor onze rondreis in maart door Florida. Aangezien ik de hotelovernachtingen best prijzig vindt vraag ik mij af of het misschien mogelijk is om alleen accomodaties via een reisbureau te boeken.
In 2008 zijn wij op huwelijksreis naar Florida geweest. Toen hebben wij 1 week in Fort Myers Beach en 1 week in Miami Beach verbleven en alles via het reisbureau geboekt. Toen wij daar waren zagen wij dat als je daar een overnachting wilde boeken dat dat veel duurder was dan wat wij via het reisbureau hebben betaald. Dat was toen met Holland International.
In 2010 hebben wij een rondreis door Californie gemaakt en heb toen alles zelf geboekt. Alleen daar waren de overnachtingen lang niet zo duur als in Florida.
Nu vraag ik mij dus af of je ook via een reisorganisatie alleen de accomodaties kan boeken (vliegtickets heb ik inmiddels al) en/of dat voordeliger zal zijn dan dat je de accomodaties zelf boekt.
In 2008 zijn wij op huwelijksreis naar Florida geweest. Toen hebben wij 1 week in Fort Myers Beach en 1 week in Miami Beach verbleven en alles via het reisbureau geboekt. Toen wij daar waren zagen wij dat als je daar een overnachting wilde boeken dat dat veel duurder was dan wat wij via het reisbureau hebben betaald. Dat was toen met Holland International.
In 2010 hebben wij een rondreis door Californie gemaakt en heb toen alles zelf geboekt. Alleen daar waren de overnachtingen lang niet zo duur als in Florida.
Nu vraag ik mij dus af of je ook via een reisorganisatie alleen de accomodaties kan boeken (vliegtickets heb ik inmiddels al) en/of dat voordeliger zal zijn dan dat je de accomodaties zelf boekt.
-
SuuSje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Accomodaties boeken
Ik ben zelf ook bezig met mijn reis naar Florida voor in September, en ik kijk via sites als ebookers en Expedia. Ik vind de prijzen heel erg mee vallen, maar hangt er net vanaf wat voor luxe je wilt natuurlijk.
-
AvS67
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hoi,
Ja, je kan via een reisburo ook alleen hotelovernachtingen boeken.
Maar of dat goedkoper is, dat vraag ik me af.
Het is natuurlijk het proberen waard.
Gr.
Ja, je kan via een reisburo ook alleen hotelovernachtingen boeken.
Maar of dat goedkoper is, dat vraag ik me af.
Het is natuurlijk het proberen waard.
Gr.
http://angeliquevanschaijk.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon naar de bekende hotel boekingsites gaan. Via trivago.com kan je aanbieders vergelijken.
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Het is vanwege de snowbirds en spring break hoogseizoen in maart in Florida. Daarom is alles zo duur. Ik waag te betwijfelen of het via een reisbureau goedkoper is.
-
AmerikaEnzo
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij booken via booking. Com veel. Letten er wel op dat we kunnen annuleren en als we nog wat beters vinden dan boeken we die later dus en annuleren de 1ste.
Saskia
Saskia
In 2010 voor het eerst naar de VS geweest, en in 2014 gaan we weer. We hebben er zin in!
-
Aleida
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij kamperen in Florida altijd met een klein tentje maar soms gaan we naar een motel. Op iedere parkeerplaats langs een wat grotere weg vind je reclameboekjes met daarin coupons voor hotels of motels. De prijzen zijn dan niet zo hoog, precies kan ik het niet aangeven want dat ligt ook aan de eisen die je stelt maar in ieder geval het proberen waard.
Wij boeken alleen de eerste twee à drie nachten evan onze reis in een motel om wat te acclimatiseren, voor de tussendoor nachten en de laatste nacht van de reis gaan we zelf op zoek òf via de couponboekjes òf via de grote reclameborden waar je zeker in Orlando of Miami altijd langs rijdt.
veel plezier op de reis, Ada
Wij boeken alleen de eerste twee à drie nachten evan onze reis in een motel om wat te acclimatiseren, voor de tussendoor nachten en de laatste nacht van de reis gaan we zelf op zoek òf via de couponboekjes òf via de grote reclameborden waar je zeker in Orlando of Miami altijd langs rijdt.
veel plezier op de reis, Ada
-
Aleida
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Nog even een toevoeging; wij bezoeken Florida zowel in de herfst, de winter, het voorjaar en de zomer. Er zijn zo vreselijk veel hotels en motels in Florida dat we nooit niet iets hebben kunnen vinden.
In tegenstelling met de kampeergelegenheid in de State Parks en de National Parks daar moet je, als je verzekerd wilt zijn van een plaats in het najaar, de winter en het vroege voorjaar, zeker een aantal maanden van te voren reserveren. De plekken in de National Parks zijn vaak op First Come First Serve basis.
Vooral de weekenden (vrijdag/zaterdag) zijn dan vol geboekt.
Ada
In tegenstelling met de kampeergelegenheid in de State Parks en de National Parks daar moet je, als je verzekerd wilt zijn van een plaats in het najaar, de winter en het vroege voorjaar, zeker een aantal maanden van te voren reserveren. De plekken in de National Parks zijn vaak op First Come First Serve basis.
Vooral de weekenden (vrijdag/zaterdag) zijn dan vol geboekt.
Ada
Re: Accommodaties boeken
Bedankt voor de reacties. We zijn geen kampeerliefhebbers en willen graag alles van te voren geregeld hebben. Ik heb gisteren contact gehad met een reisorganisatie en hebben onze routeplanning doorgestuurd dus ben benieuwd met welk prijsaanbod zij zullen komen voor de accomodaties. Zodra ik meer weet dan zal ik dit wel even posten.
Het is inderdaad niet voordeliger om via een reisorganisatie de overnachtingen te boeken. Komt natuurlijk wel bij dat ze globaal een opzet voor je maken maar als ik de kosten vergeleek dan kon ik zelf toch nog wel bijna 300 euro goedkoper. Dus ik ben druk bezig om alle overnachtingen uit te zoeken en te boeken want over dikke 2 maanden gaan wij al weg. Ik moet nog 2 overnachtingen uitzoeken in de omgeving van Bradenton en Orlando dus het schiet al op
Het voordeel is ook dat je zelf je overnachtingen kan uitzoeken naar jou eigen wensen plus dat je het eventueel nog kan annuleren.
-
SNDBoer
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bezoek de site's priceline/hotwire en skyscanners eens.
Trivago is een goede site om hotelprijzen te vergelijken.
Als je rechts bovenaan in plaats van Euro's - land USA - kiest zie je de prijzen in dollars.
Succes.
Als je rechts bovenaan in plaats van Euro's - land USA - kiest zie je de prijzen in dollars.
Succes.
- SATO
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik zelf maak vaak gebruik van Tripadvisor om prijzen te checken.
Deze doet meteen een vergelijkscheck bij een aantal andere aanbieders.
Ook persoonlijk goede ervaringen met Expedia
Deze doet meteen een vergelijkscheck bij een aantal andere aanbieders.
Ook persoonlijk goede ervaringen met Expedia
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3862 Weergaves
-
Laatste bericht door LeonieGo
-