Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

route orlando-key west

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Matt2
Amerikafan

route orlando-key west

Bericht door Matt2 »

Hoi,

Ik land op Orlando Sanford en heb mijn hotel in Orlando.

Het plan is om vanuit hier richting Miami en de Key West te rijden. En hier dan weer een hotel/motel te nemen voor 1 of 2 dagen. Dus 1 of 2 dagen Miami en 1 of 2 dagen in Key West.

Het plan is om de route langs de kust te nemen. Hoe zit het met de tolwegen? Ik heb mijn auto gehuurd bij dollar rent via rentalcars.com. Is het verstandig om een sunpass te nemen of kan je beter was munt geld meenemen?

Ik kwam er niet helemaal uit hoe het met dollar rent zit en de sunpass.
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: route orlando-key west

Bericht door Arends1989 »

Bij het ophalen van de huurauto kun je aangeven gebruik te willen maken van het Sunpass program. Ze melden het voertuig dan aan bij de exploitant van de tolwegen en je hoeft daarna niet te stoppen voor tolpoortjes.

De service kost bij Alamo $2,95 per dag (met een maximum van $13.75) + de tolkosten.

Scheelt een hoop gedoe met muntgeld!
Matt2
Amerikafan

Bericht door Matt2 »

Via de site van Sunpass kwam ik dit tegen van Dollar rent:

Dollar $7.99 flat fee per rental day $41.99 maximum weekly fee. Pass 24® must be sold for the length of the rental contract. It cannot be purchased only on certain days. Pass 24 ® is a duration-based model and provides unlimited toll road access for a low daily fee per the length of the rental agreement.

Als ik het goed begrijp betaal ik dus voor die week $41,99 inclusief tolkosten? Dus dan kan ik overal doorrijden
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Aangezien ze het over een Flat fee hebben lijkt het me een all inclusive prijs voor een week.

Zie onderstaande pagina, waar het nog duidelijker staat uitgelegd:

https://www.sunpass.com/rentalcar

Let er bij Dollar wel op dat je gevraagd zal worden of je de service wilt gebruiken. Niet dat je met de gedachte dat je alles moet afwijzen wat ze je aanbieden, ook de Sunpass weigert. :D
Matt2
Amerikafan

Bericht door Matt2 »

Haha nee idd.. Ik geef wel gewoon meteen aan dat ik alleen de sunpass wil en voor de rest geen andere dingen.

Heb me gister ook aangemeld als dollar express member. Wacht nog op goedkeuring hiervan.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Net wat de rest al zei: Sunpass. Er zijn steeds meer poortjes waar je niet met contant kan betalen en dan heb je het gedoe plus de extra kosten van achteraf betalen. Zelf neem ik de Turnpike bijna nooit maar als m'n man mijn auto gebruikt en z'n Sunpass vergeet kan ik dus mooi weer erachteraan om te zorgen dat alles betaalt wordt. De extra kosten zijn niet zo heel hoog maar toch, het tikt aan eh?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer