Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tans4USA
Amerikakenner
Berichten: 576
Lid geworden op: 09 feb 2009, 08:51

Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Tans4USA »

In maart 2013 gaan Tom en ik weer samen naar Florida.
We gaan heerlijk genieten en hebben een aantal leuke uitstapjes naar State Parks op ons programma staan.
Ook willen we naar Epcot waar dan het Flower & Garden Festival gehouden wordt.
Er staan een aantal nieuwe restaurants op ons "to try" lijstje dus hopelijk kunnen we straks ons restaurant blog aanvullen met leuke tips .

Wie het leuk vindt kan ons volgen op http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Tans4USA
Amerikakenner
Berichten: 576
Lid geworden op: 09 feb 2009, 08:51

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Tans4USA »

We krijgen steeds meer zin in de vakantie, dit wordt nog een lange week :(

Vandaag 19 °C
Morgen 25 °C
woensdag 6 maart 22 °C
donderdag 7 maart 20 °C
vrijdag 8 maart 22 °C
zaterdag 9 maart 31 °C
zondag 10 maart 28 °C
maandag 11 maart 30 °C 8) :D :clap: :thumbup:
dinsdag 12 maart 29 °C
Gebruikersavatar
jerbia
Amerika-expert
Berichten: 3961
Lid geworden op: 11 okt 2006, 13:41
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: vlakbij 's-Hertogenbosch

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door jerbia »

Dat zijn nog eens vooruitzichten, heerlijk! Alvast veel plezier gewenst.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Gebruikersavatar
Marenko
Amerika-expert
Berichten: 3719
Lid geworden op: 04 jul 2006, 09:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Marenko »

Bah, veel te warm :wink: :mrgreen:

Veel plezier alvast :thumbup:
r1mario
Amerikafan
Berichten: 176
Lid geworden op: 13 jul 2010, 19:40

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door r1mario »

Wij vetrekken ook de 11e. Het weer ziet er goed uit :thumbup:
Gebruikersavatar
Mickey99
Amerikakenner
Berichten: 1441
Lid geworden op: 04 dec 2006, 15:39
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Mickey99 »

Heerlijk vooruitzicht Anita! :D Alvast een goede reis en veel plezier!
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
wiepster
Amerika-expert
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 apr 2005, 08:00
Locatie: Florida, USA

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door wiepster »

Net jullie blog gelezen, leuke vooruitzichten! Hubby komt de 20e aan voor zijn maand vrij en wij zijn van plan om leuke uitstapjes te maken lekker met zijn tweetjes dit keer, no kids allowed :mrgreen: :mrgreen: De vliegshow staat op het programma en ook Epcot op het lijstje. Misschien komen we jullie wel ergens tegen.
wiepster
Amerika-expert
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 apr 2005, 08:00
Locatie: Florida, USA

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door wiepster »

Een aanvulling voor de restaurants: Sanaa bij Animal Kingdom, volgens collega's schijnt eten in dit restaurant een hele beleving te zijn.

En een aanrader: Melting Pot, een fondue restaurant, wat anders dan de bekende steak-houses. Zit oa op Sandlake Rd., meerdere vestigingen in de omgeving.
Gebruikersavatar
Tans4USA
Amerikakenner
Berichten: 576
Lid geworden op: 09 feb 2009, 08:51

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Tans4USA »

Bedankt allemaal voor de leuke reacties, we krijgen steeds meer zin in de vakantie.
Hopelijk blijft de sneeuw hier weg, daar zit niemand toch meer op te wachten.

@ wiepster; Sanaa kennen we nog niet, bedankt voor de tip.
Bij de Melting Pot zijn we al diverse keren wezen eten en vinden we erg leuk en lekker. Vooral hun Big Night Out'

Op ons restaurant blog vind je een overzicht met heel veel restaurants, misschien halen jullie daar nog tips uit.

Jullie ook alvast een fijne vakantie en r!mario ook :wink:
Gebruikersavatar
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Berichten: 638
Lid geworden op: 29 nov 2007, 14:49
Aantal x V.S. bezocht: 35
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Ta2 Gerrit »

Wel jammer dat het nu zo koud is, al ligt er gelukkig (nog :lol: ) geen sneeuw. Veel plezier hier.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Gebruikersavatar
Tans4USA
Amerikakenner
Berichten: 576
Lid geworden op: 09 feb 2009, 08:51

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Tans4USA »

Vanaf vandaag wordt het alleen maar beter :thumbup:
Jullie ook heel veel plezier.
Gebruikersavatar
Tans4USA
Amerikakenner
Berichten: 576
Lid geworden op: 09 feb 2009, 08:51

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Tans4USA »

Gisteren hebben we een super dag beleefd in Discovery Cove, wat een paradijsje!
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Tans4USA
Amerikakenner
Berichten: 576
Lid geworden op: 09 feb 2009, 08:51

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Tans4USA »

Wat hebben we een goede tijd uitgekozen om in Florida te zijn als ik zo de weersberichten uit Nederland lees.

We hebben een geweldige dag beleefd in Epcot tijdens het Flower en Garden Festival en gisteren was het heerlijk om in SeaWorld rond te lopen,
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Tans4USA
Amerikakenner
Berichten: 576
Lid geworden op: 09 feb 2009, 08:51

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Tans4USA »

Vandaag zijn we in Johns Pass, Madeira Beach en Fort de Soto geweest.
We hebben weer een fantastische vakantiedag beleefd.
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
bigroc
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 01 okt 2008, 11:24
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: regio Rotterdam

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door bigroc »

Ziet er mooi uit, staat nu zeker op ons lijstje voor as zomer!
Nog een fijne vakantie.

groetjes,
Mirjam
http://usadegroot.wordpress.com

1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
Gebruikersavatar
Tans4USA
Amerikakenner
Berichten: 576
Lid geworden op: 09 feb 2009, 08:51

Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013

Bericht door Tans4USA »

Inmiddels zijn we weer thuis.
Wel even wennen om bij het opstaan sneeuw te zien vallen buiten in plaats van de zon te zien schijnen in het zwembad

Binnenkort zal ik mijn restaurant blog bijwerken en updaten met onze laatste ervaringen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer