Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Reisverslag Tans4USA - maart 2013
In maart 2013 gaan Tom en ik weer samen naar Florida.
We gaan heerlijk genieten en hebben een aantal leuke uitstapjes naar State Parks op ons programma staan.
Ook willen we naar Epcot waar dan het Flower & Garden Festival gehouden wordt.
Er staan een aantal nieuwe restaurants op ons "to try" lijstje dus hopelijk kunnen we straks ons restaurant blog aanvullen met leuke tips .
Wie het leuk vindt kan ons volgen op http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
We gaan heerlijk genieten en hebben een aantal leuke uitstapjes naar State Parks op ons programma staan.
Ook willen we naar Epcot waar dan het Flower & Garden Festival gehouden wordt.
Er staan een aantal nieuwe restaurants op ons "to try" lijstje dus hopelijk kunnen we straks ons restaurant blog aanvullen met leuke tips .
Wie het leuk vindt kan ons volgen op http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
We krijgen steeds meer zin in de vakantie, dit wordt nog een lange week
Vandaag 19 °C
Morgen 25 °C
woensdag 6 maart 22 °C
donderdag 7 maart 20 °C
vrijdag 8 maart 22 °C
zaterdag 9 maart 31 °C
zondag 10 maart 28 °C
maandag 11 maart 30 °C
dinsdag 12 maart 29 °C
Vandaag 19 °C
Morgen 25 °C
woensdag 6 maart 22 °C
donderdag 7 maart 20 °C
vrijdag 8 maart 22 °C
zaterdag 9 maart 31 °C
zondag 10 maart 28 °C
maandag 11 maart 30 °C
dinsdag 12 maart 29 °C
- Marenko
- Amerika-expert
- Berichten: 3719
- Lid geworden op: 04 jul 2006, 09:46
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Locatie: Zuid Holland
- Contacteer:
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Bah, veel te warm
Veel plezier alvast
Veel plezier alvast
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Wij vetrekken ook de 11e. Het weer ziet er goed uit 
- Mickey99
- Amerikakenner
- Berichten: 1441
- Lid geworden op: 04 dec 2006, 15:39
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Heerlijk vooruitzicht Anita!
Alvast een goede reis en veel plezier!
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Net jullie blog gelezen, leuke vooruitzichten! Hubby komt de 20e aan voor zijn maand vrij en wij zijn van plan om leuke uitstapjes te maken lekker met zijn tweetjes dit keer, no kids allowed
De vliegshow staat op het programma en ook Epcot op het lijstje. Misschien komen we jullie wel ergens tegen.
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Een aanvulling voor de restaurants: Sanaa bij Animal Kingdom, volgens collega's schijnt eten in dit restaurant een hele beleving te zijn.
En een aanrader: Melting Pot, een fondue restaurant, wat anders dan de bekende steak-houses. Zit oa op Sandlake Rd., meerdere vestigingen in de omgeving.
En een aanrader: Melting Pot, een fondue restaurant, wat anders dan de bekende steak-houses. Zit oa op Sandlake Rd., meerdere vestigingen in de omgeving.
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Bedankt allemaal voor de leuke reacties, we krijgen steeds meer zin in de vakantie.
Hopelijk blijft de sneeuw hier weg, daar zit niemand toch meer op te wachten.
@ wiepster; Sanaa kennen we nog niet, bedankt voor de tip.
Bij de Melting Pot zijn we al diverse keren wezen eten en vinden we erg leuk en lekker. Vooral hun Big Night Out'
Op ons restaurant blog vind je een overzicht met heel veel restaurants, misschien halen jullie daar nog tips uit.
Jullie ook alvast een fijne vakantie en r!mario ook
Hopelijk blijft de sneeuw hier weg, daar zit niemand toch meer op te wachten.
@ wiepster; Sanaa kennen we nog niet, bedankt voor de tip.
Bij de Melting Pot zijn we al diverse keren wezen eten en vinden we erg leuk en lekker. Vooral hun Big Night Out'
Op ons restaurant blog vind je een overzicht met heel veel restaurants, misschien halen jullie daar nog tips uit.
Jullie ook alvast een fijne vakantie en r!mario ook
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Berichten: 638
- Lid geworden op: 29 nov 2007, 14:49
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Wel jammer dat het nu zo koud is, al ligt er gelukkig (nog
) geen sneeuw. Veel plezier hier.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Vanaf vandaag wordt het alleen maar beter
Jullie ook heel veel plezier.
Jullie ook heel veel plezier.
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Gisteren hebben we een super dag beleefd in Discovery Cove, wat een paradijsje!
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Wat hebben we een goede tijd uitgekozen om in Florida te zijn als ik zo de weersberichten uit Nederland lees.
We hebben een geweldige dag beleefd in Epcot tijdens het Flower en Garden Festival en gisteren was het heerlijk om in SeaWorld rond te lopen,
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
We hebben een geweldige dag beleefd in Epcot tijdens het Flower en Garden Festival en gisteren was het heerlijk om in SeaWorld rond te lopen,
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Vandaag zijn we in Johns Pass, Madeira Beach en Fort de Soto geweest.
We hebben weer een fantastische vakantiedag beleefd.
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
We hebben weer een fantastische vakantiedag beleefd.
http://tomenanita-orlando2013.blogspot.nl/
-
bigroc
- Amerikafan
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 11:24
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Locatie: regio Rotterdam
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Ziet er mooi uit, staat nu zeker op ons lijstje voor as zomer!
Nog een fijne vakantie.
groetjes,
Mirjam
Nog een fijne vakantie.
groetjes,
Mirjam
http://usadegroot.wordpress.com
1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
Re: Reisverslag Tans4USA - maart 2013
Inmiddels zijn we weer thuis.
Wel even wennen om bij het opstaan sneeuw te zien vallen buiten in plaats van de zon te zien schijnen in het zwembad
Binnenkort zal ik mijn restaurant blog bijwerken en updaten met onze laatste ervaringen.
Wel even wennen om bij het opstaan sneeuw te zien vallen buiten in plaats van de zon te zien schijnen in het zwembad
Binnenkort zal ik mijn restaurant blog bijwerken en updaten met onze laatste ervaringen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1887 Weergaves
-
Laatste bericht door wouterjanS
-
- 11 Reacties
- 17268 Weergaves
-
Laatste bericht door Amarens
-
- 86 Reacties
- 48802 Weergaves
-
Laatste bericht door goldenhills

