Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eerste maal basket

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
krcibe
Amerika-newbie

Eerste maal basket

Bericht door krcibe »

Begin maart is het eindelijk zo ver! Voor de eerste maal naar Amerika, en God wat kijken we er naar uit!!!! Onze planning is zo goed als compleet en nu zijn we nog wat met de "afwerking" bezig...Vermits mijn vriendin en ikzelf vooralsnog geen NBA-fans zijn, maar toch een keertje de sfeer ervan willen opsnuiven tijdens onze eerste Florida-reis, hadden wij graag eens gehoord waar jullie de beste ervaringen mee hebben...Wij twijfelen tussen de wedstrijd Orlando Magic - LA Lakers gedurende ons verblijf in Orlando en Miami Heat - Detroit Pistons of Miami Heat - Charlotte Bobcats gedurende ons verblijf in Miami. Wat zouden jullie verkiezen op basis van sfeer en beleving? En welke zitplaatsen raden jullie aan? Uit opzoekingen heb ik gezien dat Miami regerend kampioen zou zijn, ma dat wil niets zeggen natuurlijk...Hopelijk kunnen jullie ons helpen in onze keuze...
mtl
Amerika-expert

Re: Eerste maal basket

Bericht door mtl »

Ik denk dat het qua sfeer niet veel uitmaalt. Wel is het zo dat je voor Orlando Magic makkelijker aan kaarten komt dan Miami Heat. Koop de kaarten wel bij officiele kanalen als ticketmaster en stubhub.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Maar misschien wel iets lastiger omdat de Lakers (een populair team) op bezoek komen. Maar vooralsnog moet het wel goed te doen zijn!
krcibe
Amerika-newbie

Bericht door krcibe »

Voor alle wedstrijden kan men momenteel kaarten kopen, hetgeen de keuze niet makkelijker maakt natuurlijk...prijzen verschillen ook niet al te veel dus om daarop een keuze te baseren is ook al niet mogelijk... :) dilemma... :roll:
BibiS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door BibiS »

Wij hebben afgelopen November, een wedstrijd van de Miami Heat bijgewoond. We zaten in vak 409 op rij 5, redelijk hoog maar wij vonden dat we het prima konden zien. Miami Marlins ( Baseball) begint ook 12 maart. Weet niet wanneer jullie precies gaan.. Maar dat heeft ook een goede sfeer. Wel even goed opzoeken waar het is voordat je er heen rijd wnt het is zo n nieuw ( en mooi) stadion dat het nog niet herkend werd door de navigatie. Een tour door het stadion kan ook gaaf zijn, heb dit meerdere malen gedaan en de prijzen variëren tussen de 10 en 35 dollar p.p. Per tour.
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

BibiS schreef:Miami Marlins ( Baseball) begint ook 12 maart. Weet niet wanneer jullie precies gaan.. Maar dat heeft ook een goede sfeer.
Ik ben een enorme baseball fan, maar vraag me af of de Marlins de juiste sfeer van baseball zullen weergeven, gezien het feit het stadion bijna altijd nagenoeg leeg is ;)
krcibe schreef:Voor alle wedstrijden kan men momenteel kaarten kopen, hetgeen de keuze niet makkelijker maakt natuurlijk...prijzen verschillen ook niet al te veel dus om daarop een keuze te baseren is ook al niet mogelijk... :) dilemma... :roll:
Kijk dan gewoon in welke stad het het beste uitkomt? Waar heb je de meeste dingen te doen? Zit er een middagwedstrijd tussen of zijn het allemaal avondwedstrijden? Met een dagwedstrijd ben je zo je hele dag kwijt, met een avondwedstrijd kun je overdag nog iets doen! Of ga je juist graag 's avonds op pad, neem dan de middag wedstrijd, enz...
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Volgens mij begint het baseball eind maart of begin april. En ja, de Marlins spelen in een prachtig stadion maar die is vaak amper gevuld.
krcibe
Amerika-newbie

Bericht door krcibe »

Dankjewel voor alle reacties! Ik denk dat we voor Miami Heat zullen gaan, temeer omdat we in Orlando best wel een druk programma hebben...wij zitten van 4 maart tot 25 maart in Amerika, eerst een kleine week New York, daarna florida met Orlando, Key West en Miami als zwaartepunten...Baseball leek mij ook wel leuk, alleen een "leeg" stadion trekt mij niet zo aan...ik ga wel eens kijken voor eventueel op de andere plaatsen iets in te passen, afhankelijk van het schema...vandaag ook gelezen dan ijshockeyseizoen ook zal beginnen, dus wie weet doen we dit ook wel even...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer