Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Miccosukee Indian Village
- Simoneamerika
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Miccosukee Indian Village
Eind februari gaan wij een rondreis maken met de camper in Florida.
Uiteraard nu dus heel druk de planning af te ronden.
is er iemand wel eens bij Miccosukee Indian village geweest?
Ik lees er op tripadvisor hele verschillende ervaringen over.
Ben benieuwd??
Uiteraard nu dus heel druk de planning af te ronden.
is er iemand wel eens bij Miccosukee Indian village geweest?
Ik lees er op tripadvisor hele verschillende ervaringen over.
Ben benieuwd??
- moonlight91
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Miccosukee Indian Village
wij hebben daar 2x een airboat ride gedaan
de eerste keer was echt zoo de moeite waard
een oudere gids die met veel liefde en respect de historie vertelde en er enorm de tijd voor nam
we waren zo onder de indruk, dat we 1,5 jaar later er weer gestopt zijn...
de 2de keer was de gids een jonge gast, die met de airboat croste of hij op het circuit zat
knotste over boompjes, en weet ik al niet..
in de hammock zat hij steeds een alligator te sarren om hem in actie te laten zien aan 2 andere mede passagiers
en gooide steeds bloemknoppen naar een andere alligator
en trok verder zijn B*k niet open
ik zou er niet meer stoppen , ben enorm afgeknapt!, wat een disrespect voor mens,dier en natuur bah!
de eerste keer was echt zoo de moeite waard
een oudere gids die met veel liefde en respect de historie vertelde en er enorm de tijd voor nam
we waren zo onder de indruk, dat we 1,5 jaar later er weer gestopt zijn...
de 2de keer was de gids een jonge gast, die met de airboat croste of hij op het circuit zat
knotste over boompjes, en weet ik al niet..
in de hammock zat hij steeds een alligator te sarren om hem in actie te laten zien aan 2 andere mede passagiers
en gooide steeds bloemknoppen naar een andere alligator
en trok verder zijn B*k niet open
ik zou er niet meer stoppen , ben enorm afgeknapt!, wat een disrespect voor mens,dier en natuur bah!
2010 Orlando,st.Augustine,Clearwater
2011 Key`s,Everglades,Orlando
2011 GSM,Chantanooga,Atlanta
2012 Memphis(graceland) en daarna Orlando/back to the magic!
2012 florida in vogelvlucht de keys via everglades,sebring naar orlando
2013 florida/georgia
2011 Key`s,Everglades,Orlando
2011 GSM,Chantanooga,Atlanta
2012 Memphis(graceland) en daarna Orlando/back to the magic!
2012 florida in vogelvlucht de keys via everglades,sebring naar orlando
2013 florida/georgia
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Miccosukee Indian Village
Daar ben ik in november 2012 geweest.
Was leuk als je met de indianen gaat praten en weet waar je over praat. Dan willen ze je alles vertellen.
De show was wel aardig en je mag er een kleine alligator vast houden.
Voor de airboat tour moet je iets verder rijden richting Miami en stoppen bij COOPER. De oude Cooper of zijn zoon vragen of zij met je gaan varen. Dit zijn echt de mensen die weten wat er gebeurd en weten waar iets te zien is. De indianen airboat tour is wel aardig, maar we hebben te weinig gezien, Cooper doet het beter.
Ook kom je dan langs het kleinste postkantoor van de USA, Ochopee, ligt aan de Hghway 41.
Big Cypress National Preserve Oasis Visitor Center is ook de moeite waard, hier zie je veel alligators gewoon onder je liggen, gigantische beesten en gewoon in het wild. Je kunt daar ook de Florida National Scenic Trail lopen. Heb ik niet gedaan maar de mensen die terug kwamen waren enthosiast over de wandeling.
Veel plezier
Mathijs
Was leuk als je met de indianen gaat praten en weet waar je over praat. Dan willen ze je alles vertellen.
De show was wel aardig en je mag er een kleine alligator vast houden.
Voor de airboat tour moet je iets verder rijden richting Miami en stoppen bij COOPER. De oude Cooper of zijn zoon vragen of zij met je gaan varen. Dit zijn echt de mensen die weten wat er gebeurd en weten waar iets te zien is. De indianen airboat tour is wel aardig, maar we hebben te weinig gezien, Cooper doet het beter.
Ook kom je dan langs het kleinste postkantoor van de USA, Ochopee, ligt aan de Hghway 41.
Big Cypress National Preserve Oasis Visitor Center is ook de moeite waard, hier zie je veel alligators gewoon onder je liggen, gigantische beesten en gewoon in het wild. Je kunt daar ook de Florida National Scenic Trail lopen. Heb ik niet gedaan maar de mensen die terug kwamen waren enthosiast over de wandeling.
Veel plezier
Mathijs
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3268 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne