Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

mooiste plekje in Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

De schildpaddenopvang in Juno Beach (iets boven North Palm Beach) vind ik geweldig. Het is er (nog) niet super toeristisch en je kunt de schildpadden van dichtbij zien en soms zelfs vasthouden.
Het zit aan zee, dus je kunt meteen gaan zwemmen of een mooie wandeling maken. Een stuk rustiger dan Scheveningen ;-).
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Lydia
Amerika-ontdekker

Bericht door Lydia »

Hallo, helaas zie ik dat je al naar Florida geweest bent,maar misschien is dit nog een bruikbare tip voor Florida gangers. Wij zijn na een week Orlando, met al zijn pretparken, waarvan ik Epcot de leukste vond,naar Palm Island gereden aan de West kust, het was een paradijs het is een eiland voor de kust er mogen geen auto''s op, alleen voor bewoners,je gaat met de pont over en dan de rust,na die week "kermis " is dat heerlijk,je hebt dan een appartement in een beachhouse met een veranda, je kijkt uit op een prachtig wit strand met een blauwe Golf van Mexico,de dolfijnen zie je springen en sávonds moet je je veranda licht uitdoen omdat dat de schildpadden die sávonds aan land kruipen , desorienteerd. Ook kan je Manatees (zeekoeien) tegenkomen , bij ons kwam er een met zijn snuit boven water kijken toen we aan het vissen waren.groetjes Lydia.
Lydia
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Hey Lydia

Kan je meer informatie geven over jouw reis en jouw logementen?
Het ziet er heel leuk uit.
Alvast bedankt.
Greetz
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
novw
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door novw »

florida is enorm divers qua natuur. van spierwitte stranden (golf van mexico) tot moerasgebied (florida city :wink:) tot grotten.
grotten? in florida ? ja dus. in de panhandle, heel ver uit de loop van de gemiddelde toerist dus zit een state park:
het florida state caverns park. ik ben daar 2 keer geweest, en die grotten lijken voor geen meter op europese grotten. de overeenkomst is dat ze onder de grond liggen en dat het er donker is (duh). de stalagnieten en tieten en wat al niet meer lijken totaal niet op de europese varianten.

nielstip: extra leuk: de meeste mensen reageren alsof je zwaar gedronken hebt als je zegt dat er in florida grotten zijn :twisted: :twisted:

website :
http://www.abfla.com/parks/FloridaCaver ... verns.html
Laatst gewijzigd door novw op 28 aug 2006, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Niels

Afbeelding
orlandotina
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door orlandotina »

Inderdaad. Grotten in Florida? Dat is nieuw voor mij. Zou het graag eens zien. En Lydia, ik ben nog niet naar Florida geweest, hoor. Ik vertrek 18 augustus, dus ik kan nog genieten van de voorpret.
raygwencaith
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door raygwencaith »

Onze mooieste plek was toch echt DISCOVERY COVE.

Wat hebben we daar 3 juli jl een topdag gehad.

Gwenda
De Smitjes

Bekijk ook eens onze website: http://www.delelystadamerikalijn.web-log.nl

Afbeelding
orlandotina
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Daar wil ik ook zeker een keer heen, maar vind het wel heel prijzig. Maar goed, het is wel geweldig om een keer mee te maken. Ik heb net een kijkje op je log genomen en heb begrepen dat jullie net geweest zijn (en gelijk op de computer kijken voor een nieuwe reis, komt me bekend voor :D ).
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door yvet »

Er is weinig echt natuur te vinden zeg maar (op een boompje na en een struikje) maar mijn mooiste floridaplek is toch echt wel Main Street USA in MK.

Sorry kon het niet laten........
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
luvNY
Amerika-newbie

Bericht door luvNY »

Sarasota was voor ons absoluut favoriet! Prachtig wit strand met een heerlijke warme zee (afkoeling ver te zoeken...). Als ik er weer aan terug denk zou ik zo weer terug willen naar Florida. Sarasota (ligt aan de Golf van Mexico) was echt een onverwachte aanrader in Florida.
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Waar ik woon, Brevard County met de Bananariver, Indian river, met alle eilandjes en bruggen...en nog niet zo toeristisch behalve Cocoa.
Idd.Merrit Island Wildlife park en ook Sebastian Inlet is een mooi park, waar het lekker vertoeven is.
Hier is ook nog de Brevard Zoo in Melbourne, niet groot, wel gezellig en elke zaterdag open tot 21.00.

http://www.space-coast.com/do/
een link met wat te doen, ook nog eens lekker dicht bij Orlando :wink: .
orlandotina
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Sommige mensen wonen maar mooi! :lol: En inderdaad, het is fijn wanneer het nog niet overdreven toeristisch is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer