Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke stadsdeel in Miami

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Redouan10
Amerikafan

Welke stadsdeel in Miami

Bericht door Redouan10 »

ik ben van 6 juni tot 17 juni in florida van 6 tot 10 juni in orlando en 11 juni tot 15 juni een cruise naar de Bahama's. nu ben ik op zoek naar een betaalbaar middenklasse hotel in welke gedeelte kan ik het beste gaat zitten? het gaat dus om 1 nacht 10 juni en als ik terug kom van de cruise de nachten 15 en 16 juni. ik heb tijdens mijn verblijf een huurauto.
Marc de heer
Amerika-ontdekker

Re: Welke stadsdeel in Miami

Bericht door Marc de heer »

Hallo,

Waar ben je naar opzoek? Als je voor het stappen gaat, heb ik het ultieme hotel voor je!! op south beach, collins ave!!
Chesterfield hotel, super netjes, auto in de straat parkeren (betaald). 5 minuutjes van het strand en het uitgaan!! Echt een aanrader in het hart van south beach!

Succes! :thumbup:
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

nee ik ga niet echt voor het stappen, meer voor het afsluiten van een heel druk vakantie.
Dreamz
Amerikafan

Bericht door Dreamz »

Wat wil je zien in Miami & nog ondernemen voor je naar huis gaat?
Miami is echt groot en er is zoveel te doen/zien...

Wij zaten 1,5 jaar geleden in het Westin Colonnade in de wijk Coral Gables, dat is op een klein half uurtje van de luchthaven maar niet Downtown.
Er zit genoeg in de buurt maar je kunt er lekker uitrusten.

Anders op Ocean drive een hotel aan het strand, dat is ook heel leuk en vooral lekker ontspannend, de activiteiten zitten op Washington Ave....
Groetjes,
Jolanda

Onze website: http://www.onzeavonturen.nl met onze reisavonturen!
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

ik denk dat ik toch voor de ontspanning ga, ik ga een hele rondreis maken en eindig in miami en denk toch om overdag lekker aan het zwembad/strand te gaan ontspannen. misschien dat ik 's middag wel en beetje op pad wil en in de avond misschien gaan shoppen maar ik ga het heel chill houden allemaal. alleen twijfel ik wel waar ik moet gaan zitten? in de buurt van de cruiseterminal zodat als ik ga cruisen ik geen lange rit hoef te maken. of zal ik in de buurt van het vliegveld ga zitten?
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

niemand die mij hierbij kan helpen?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik zou voor Miami Beach gaan. Vermijdt Miami downtown in ieder geval.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

ja ok bedankt, dus ik kan beter daar zitten? want miami beach is volgens mij ook waar de cruises vandaan vertrekken.enwat vind je ervan om de buurt van het vliegveld?
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Wij zaten afgelopen winter downtown, in het Hilton. Dat was vlakbij de cruise terminal, mocht je dat zoeken. Strand is verder weg (maar als je vervoer hebt geen probleem), vliegveld was goed te doen.
Terug in Texas!
Dreamz
Amerikafan

Bericht door Dreamz »

Miami Beach is the place to be! Je bent met een taxi zo bij de cruise terminal of andersom.
Je kunt echt prima een hotel zoeken op Ocean Drive en daar vandaan naar/terug van de cruise terminal gaan.

Het is niet echt in de buurt van de cruise terminal hoor Miami Beach, Miami South Beach is recht tegenover de cruise terminal....
Groetjes,
Jolanda

Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

Thanks yolanda hier heb ik wat aan! Ik ga voor hotel een hotel kijken, hebben jullie misschien ook een advies qua hotel voorkeur?
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Als het ter afsluiting is van je vakantie en je wilt niet in de hectiek van South Beach zitten dan raadt ik je aan om eens te kijken ten noorden van SoBe. Denk aan Bal Harbour of North Miami Beach. Een stuk rustiger en beter betaalbaar met hotels aan het strand.
Redouan10
Amerikafan

Bericht door Redouan10 »

ik zal dit ook in overweging nemen. ik heb een huurauto en kan dus best wel heen en weer rijden.
Dreamz
Amerikafan

Bericht door Dreamz »

Het ligt er uiteraard aan wat je te spenderen hebt, ik heb via Google al snel wat gevonden en er is keuze zat.

Probeer anders via Priceline, Bookers.com of whatever eens te kijken wat er is en waar, Ocean Drive is best lang en leuk om met de auto gewoon eens langs te rijden, keuze genoeg!

Het is in ieder geval een heerlijke plek om lekker bij te komen van een heerlijke vakantie, wij hebben het voor de cruise gedaan, lekker een dagje naar het strand voor we de boot op gingen, pootje baden, zonnen (gewoon genieten), het is echt raar om op 30 december op het strand te zijn en te genieten van heerlijke temperaturen...
(ik wil nu alweer naar Miami, gewoon venwege het weer in NL)
Groetjes,
Jolanda

angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

Ik weet niet of je inmiddels wat gevonden hebt, wij zaten in 2010 in het volgende hotel:
http://www.nassausuite.com/eng/index2.htm
via wat vergelijkingssites kun je op een leuk prijsje uitkomen! Niet bij het hotel zelf boeken dus.
Perfecte locatie, een straat achter Ocean's Drive, 3 minuten lopen bij het strand vandaan, super locatie dus en niet duur.
Een goede basis om bij te komen na een rondreis!
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer