Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
restaurants en supermarkten/tips Orlando
-
- Amerika-ontdekker
restaurants en supermarkten/tips Orlando
Dag allemaal,
Misschien is deze vraag al vaker gesteld, maar ik kan hem nergens vinden.
Ik ga op 17 februari t/m 29 februari naar Orlando, het Metropolitan resort. Nu vroegen wij ons af of er (goedkopere) supermarkten in de buurt zijn en waar je goedkoop en lekker kunt onbijten/lunchen of dineren. Is het voordeliger om iets in de supermarkt te halen of ergens te eten? Of is er totaal geen verschil.
Tevens vroegen wij ons af of het te doen was om in 1 dag naar Miami te gaan? we beschikken over een huurauto.
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Groetjes
Marion
Misschien is deze vraag al vaker gesteld, maar ik kan hem nergens vinden.
Ik ga op 17 februari t/m 29 februari naar Orlando, het Metropolitan resort. Nu vroegen wij ons af of er (goedkopere) supermarkten in de buurt zijn en waar je goedkoop en lekker kunt onbijten/lunchen of dineren. Is het voordeliger om iets in de supermarkt te halen of ergens te eten? Of is er totaal geen verschil.
Tevens vroegen wij ons af of het te doen was om in 1 dag naar Miami te gaan? we beschikken over een huurauto.
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Groetjes
Marion
Re: restaurants en supermarkten/tips Orlando
Supermarkten zijn er genoeg in de buurt. Je moet op de volgende namen letten:
- Wal mart super centre
- Super Target
- Publix
- Sweetbay
- Albertson
Wat betreft ontbijt is de wedervraag wat je wilt ontbijten. Een broodje kaas is de supermarkt de aangewezen plaats. Wil elke dag op zijn Amerikaans ontbijten dan kan bij de volgende adressen terecht:
- Denny's
- Ihop
- in de parken
- Sizzlers
- Ponderosa
- Starbucks
- allerlei diners en sandwich shops als Subway en Quiznos
- Wal mart super centre
- Super Target
- Publix
- Sweetbay
- Albertson
Wat betreft ontbijt is de wedervraag wat je wilt ontbijten. Een broodje kaas is de supermarkt de aangewezen plaats. Wil elke dag op zijn Amerikaans ontbijten dan kan bij de volgende adressen terecht:
- Denny's
- Ihop
- in de parken
- Sizzlers
- Ponderosa
- Starbucks
- allerlei diners en sandwich shops als Subway en Quiznos
Onze favorieten in Orlando en omgeving:
Sweet Tomatoes - buffet , maar dan veggie en veel supersoepen. Superlekker
Golden Corral - buffet, maar van heel nette kwaliteit
En voor de steaks: Outback
s janssen
Sweet Tomatoes - buffet , maar dan veggie en veel supersoepen. Superlekker
Golden Corral - buffet, maar van heel nette kwaliteit
En voor de steaks: Outback
s janssen
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
In Orlando kun je ook fantastisch ontbeiten, lunchen en dineren bij crack 'n Barrel!
Dineren of lunchen bij olive gardens.
Maar ook gewoon in downtown Disney. Downtown Universal.
Ik zelf ben erg fan van eten bij Wholefoods.
Dineren of lunchen bij olive gardens.
Maar ook gewoon in downtown Disney. Downtown Universal.
Ik zelf ben erg fan van eten bij Wholefoods.
If you can dream it...
- jonker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Zou ik persoonlijk niet doen. Je zit heel veel (volgens Google is een enkeltje Oralndo - Miami 4 uur) in de auto en wat heb je dan uiteindelijk aan zo'n dag. Zou er dan minimaal 1 overnachting bij doen.marion_hitz schreef:Dag allemaal,
september-november 2004 - Ohio
september 2008 - California
december 2009 - New York City
september 2011 - Florida
september 2008 - California
december 2009 - New York City
september 2011 - Florida
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik zou inderdaad ook niet op-en-neer rijden. Bedoel, ik weet niet waar precies je woont in Nederland, maar zou jij ook even op-en-neer gaan van Groningen naar Lille, Frankrijk? Of van Breda naar Parijs. Beide ook ca 4 uur reistijd enkele reis... Vergelijk het daar dus meejonker schreef:Je zit heel veel (volgens Google is een enkeltje Oralndo - Miami 4 uur) in de auto en wat heb je dan uiteindelijk aan zo'n dag. Zou er dan minimaal 1 overnachting bij doen.

Minstens één overnachting, maar liever twee zodat je een volle dag Miami hebt.
En verder qua eten, zoals ik begrijp slaap je aan de International Drive? Genoeg eetmogenlijkheden! Al kun je inderdaad ook naar de supermarkt gaan en zelf wat ontbijtspullen kopen. Wij doen meestal beide. De ene dag eten we op de hotelkamer/appartement een boterham (met pindakaas

En qua diner: Tony Romas, Olive Garden, Outback Steakhouse, Kobé Japanese Steakhouse, Bahama Breeze, TGI Fridays, IHOP, Cracker Barrel, Golden Correl, Ruby Tuesday, Longhorn Steakhouse, Bubba Gump, Oishi Japans Restaurant, Ichiban Buffet, The Cheesecake Factory, Hardrock Café, P.F. Changs, Texas Roadhouse, Applebee's, Red Lobster of The Melting Pot.
Ofwel: Genoeg te eten

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Zoals Space Ace al schrijft, er zijn zoveel restaurants in de buurt.
Kijk ook maar eens op google maps
Wij vinden uit eten gaan altijd het hoogtepunt van onze vakantie naar Orlando.
Ik wil je nog 2 leuke ontbijtrestaurant tips geven; Keke's breakfast café en Mimi's Cafe, beiden liggen ze vlakbij The Mall at Millenia.
Als je naar het strand zou willen zou je ook richting westkust kunnen rijden, Anna Maria Island of St. Pete's beach, prachtige stranden op ongeveer 1,5 uur rijden van Orlando.
Veel plezier
Kijk ook maar eens op google maps
Wij vinden uit eten gaan altijd het hoogtepunt van onze vakantie naar Orlando.
Ik wil je nog 2 leuke ontbijtrestaurant tips geven; Keke's breakfast café en Mimi's Cafe, beiden liggen ze vlakbij The Mall at Millenia.
Als je naar het strand zou willen zou je ook richting westkust kunnen rijden, Anna Maria Island of St. Pete's beach, prachtige stranden op ongeveer 1,5 uur rijden van Orlando.
Veel plezier
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Haha, nou heb ik in al die jaren toch al aardig wat bezoekjes aan Florida gebracht (en de rest van de USA), maar Sweetbay heb ik echt nog nooit van gehoordEbelix schreef:Supermarkten zijn er genoeg in de buurt. Je moet op de volgende namen letten:
- Sweetbay

Wij ontbijten nooit in de standaard 'ontbijtrestaurants', zoals ze hier allemaal genoemd worden; die zijn overigens extreem populair en het is er altijd superdruk in de ochtend. Je eet dan ook echt voor $ 5 - $ 7 p.p. volgens mij ? Dus wel erg goedkoop. Wij zijn zelf erg van het lekkere verse brood bij de supermarkt (een French Bread, of Cuban Bread, of ...); die kosten vaak $ 2.50 en zijn vooral bij de Publix erg lekker (vinden wij). Dan lekker wat beleg zoals verse rosbief of ham, verse aardbeien (

Oftewel, uit eten gaan hoeft zeker niet duur te zijn als ontbijt

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
http://www.sweetbaysupermarket.com/ Ze zitten door heel Florida. Alleen niet in die getale als de Publix of de Winn Dixie.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Daar ben je bijna langsgereden toen je vanaf Crystal River terug naar Orlando reed, in Inverness zit er eentje. Moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit binnen ben geweest maar ik weet hem te vindenMattRob schreef: Haha, nou heb ik in al die jaren toch al aardig wat bezoekjes aan Florida gebracht (en de rest van de USA), maar Sweetbay heb ik echt nog nooit van gehoord!

Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Haha, in ons reisverslag van [url=ttp://tomenanita-orlando2011.blogspot.com/2011/02/vrijdag-11-februari-hurry-into-outback.html2011]2011[/url] heb ik een stukje geschreven over ons bezoek aan een Sweetbay supermarkt en dit heb je toen wel gelezenMattRob schreef:Haha, nou heb ik in al die jaren toch al aardig wat bezoekjes aan Florida gebracht (en de rest van de USA), maar Sweetbay heb ik echt nog nooit van gehoordEbelix schreef:Supermarkten zijn er genoeg in de buurt. Je moet op de volgende namen letten:
- Sweetbay!

- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Haha, grappig jaTans4USA schreef: Haha, in ons reisverslag van [url=ttp://tomenanita-orlando2011.blogspot.com/2011/02/vrijdag-11-februari-hurry-into-outback.html2011]2011[/url] heb ik een stukje geschreven over ons bezoek aan een Sweetbay supermarkt en dit heb je toen wel gelezenSpeciaal voor jou nog aardbeitjes gefotografeerd!

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Er zit ook een Tony Roma's in Orlando, heeeeeeeerlijke spare-ribs!
Applebee's en Ruby Tuesday zijn ook goede restaurants. Wij zijn helemaal fan van de artichoke-spinach dip met tortilla chips. Heerlijk!
Applebee's en Ruby Tuesday zijn ook goede restaurants. Wij zijn helemaal fan van de artichoke-spinach dip met tortilla chips. Heerlijk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1907 Weergaves
-
Laatste bericht door Richard033
-
- 6 Reacties