Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over reis naar Orlando
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Vragen over reis naar Orlando
Ben ik het helemaal mee eens. Kijk wat je makkelijk in de buurt kunt doen. Je dochter vermaakt zich toch wel, denk ook aan jezelf. Met een moeilijk been in het OV lijkt mij helemaal niks.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- FleurineUSA
- Amerika-ontdekker
Nog ter aanvulling, mijn vaste stekjes zijn altijd de Prime Outlet en de Florida Mall De Prima is een Outlet winkel centrum en biedt merkkleding aan voor bodemprijzen! Florida mall heeft vanalles wat en je kan er erg lekker eten!fransje schreef:he dat is goed nieuws.Hockey schreef:Fransje, ik zag dat vlak bij jullie hotel een flink aantal restaurants zit en ook een mall, en waarschijnlijk zal er wel ergens een supermarkt in de buurt zijn. De reden waarom je niet met de auto gaat is duidelijk, dus we zullen met zoveel mogelijk tips moeten komen die bus dan wel taxi of een andere mogelijkheid tot reizen bieden.
wil je me even uitleggen wat een mall is , ik ben maar een leek op dit gebied he hahah.
heel lief van je om mij op weg te helpen, het valt allemaal niet mee om alles op te zoeken en waar ik alles kan vinden.
gelukkig zijn jullie er om mij te helpen.
dank je wel
groet anita
Amerika fan! laatste bezoek: Florida, februari-april 2011
de outlet winkel heb ik gevonden, maar ik kan de florida Mall niet vinden.
steeds als ik die pagina open kom ik bij de outlet winkel uit.
kun jij me vertellen of er een Mall is aan de international drive?
wij zitten zelf in de straat carrier drive.
dank je voor je hulp
dank je voor je hulp
- FleurineUSA
- Amerika-ontdekker
Jazeker, de Festival Bay Mall zit tegenover de Prime outlet op International Drive! Al vind ik de winkels niet heel spectaculair. Het is er altijd erg rustig. Ga wel langs bij Ron Jon Surf Shop want dit is een erg mooie winkelfransje schreef:de outlet winkel heb ik gevonden, maar ik kan de florida Mall niet vinden.
dank je voor je hulp
Amerika fan! laatste bezoek: Florida, februari-april 2011
ik wil even weten of iemand me meer kan vertellen over deze site..www.iridetrolley.com.
hier is alles te vinden over de trolley die over international drive rijd.
geweldig wat je er wel niet allemaal kan vinden , zo heb ik bij de hot deals gekeken en zie ik allemaal aanbiedingen.
kan ik deze coupons uitprinten en in florida gebruiken??
bedankt anita
hier is alles te vinden over de trolley die over international drive rijd.
geweldig wat je er wel niet allemaal kan vinden , zo heb ik bij de hot deals gekeken en zie ik allemaal aanbiedingen.
kan ik deze coupons uitprinten en in florida gebruiken??
bedankt anita
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dit is een soort bus die oa over de international drive rijdt.
Kosten:
De kortingscoupons kun je uitprinten en uitknippen!!
Kosten:
De passen worden op meer dan 100 plaatsen verkocht, dus kijk naar de borden waar je ze kunt kopen, je kunt ze iig niet in de bussen zelf kopen!! Aangezien je volgens mij geen creditcard hebt kun je ze volgens mij niet online kopen! Maar gewoon even aan een winkelmedewerker vragen, die weten het vaak wel.
Trolley Fares - How much Does it Cost?
Taking an I•RIDE Trolley is one of the most convenient and least expensive ways to explore the International Drive Resort Area.
Cash Fares
Single fare is $1.25
Senior citizen (65 and over) fare is $0.25 per ride
KIDS RIDE FREE (age 12 and under when accompanied by a paying adult)
Exact change is required
Drivers do not carry cash
Passes not sold on Trolleys
One Day Pass: $4.00 per person
Three Day Pass: $6.00 per person
Five Day Pass: $8.00 per person
Seven Day Pass: $10.00 per person
Fourteen Day Pass: $17.00 per person
Passes not sold on Trolleys.
De kortingscoupons kun je uitprinten en uitknippen!!
nog 4 dagen en dan vertrekken we naar FLORIDA jipppieeeeeee.
ik heb me met behulp van jullie goed voor kunnen bereiden, dus we hebben er zin in .
graag wil ik nog een ding weten.
wij worden naar tampa gebracht om naar de busch garden te gaan (we hebben een kaartje voor 14 dagen)
ik had bedacht , als ik me eens naar tampa laat brengen , kan ik misschien eens met manatees gaan zwemmen.
dit lijkt me een geweldige ervaring.
maar waar kan ik dan met die mooie dieren zwemmen, het moet zo dicht mogelijk bij tampa zijn want ik zal van daaruit een taxi moeten nemen.
moet ik zelf dan ook de snorkel meenemen??
ik hoop dat er nog iemand is die mij kan beantwoorden.
bedankt anita
ik heb me met behulp van jullie goed voor kunnen bereiden, dus we hebben er zin in .
graag wil ik nog een ding weten.
wij worden naar tampa gebracht om naar de busch garden te gaan (we hebben een kaartje voor 14 dagen)
ik had bedacht , als ik me eens naar tampa laat brengen , kan ik misschien eens met manatees gaan zwemmen.
dit lijkt me een geweldige ervaring.
maar waar kan ik dan met die mooie dieren zwemmen, het moet zo dicht mogelijk bij tampa zijn want ik zal van daaruit een taxi moeten nemen.
moet ik zelf dan ook de snorkel meenemen??
ik hoop dat er nog iemand is die mij kan beantwoorden.
bedankt anita
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Vrees dat Homosassa het dichtste bij is en dat is anderhalf rijden dus dat zal lastig zijn. Snorkel en bril kun je meenemen maar ook huren.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Destijds was ik ook zonder openbaar vervoer in Orlando. Zat toen in het Travelodge Orlando Downtown Centroplex
409 N Magnolia Ave, 50 meter vandaar was het lynx bus station vanwaar alle bussen vertrekken naar de parken en malls. Ik vond het vrij goed te doen.
409 N Magnolia Ave, 50 meter vandaar was het lynx bus station vanwaar alle bussen vertrekken naar de parken en malls. Ik vond het vrij goed te doen.
MORGEN IS HET ZO VER
ik wil iedereen bedanken die mij geholpen heeft om een beetje wegwijs te worden in florida.
om 13.00uur vertrekt het vliegtuig , spannend.
jullie allemaal fijne dagen gewenst en een goed 2012.
groeten anita
ik wil iedereen bedanken die mij geholpen heeft om een beetje wegwijs te worden in florida.
om 13.00uur vertrekt het vliegtuig , spannend.
jullie allemaal fijne dagen gewenst en een goed 2012.
groeten anita
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Hele fijne reis!!
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Heleen72
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Heel veel plezier! En laat je even weten hoe het bevallen is? Goede reis!
Heel veel plezier! Wij komen vanaf morgen ook aan in Orlando, wellicht tot over een aantal dagen 
Goede reis!
Goede reis!
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
En, hoe was het?
Vertel!
Vertel!
Hoi allemaal.
Ja hoe was het , GEWELDIG we wilden niet meer naar huis.
vriendelijke mensen, heerlijk eten (3kl aangekomen
) elke dag warm weer 23 tot 28 gr.
Elclave hotel wat een hele goede ligging had , kamer oke en een jaccuzi buiten hahahah 2 zwembaden maar het water wat te koud. binnen nog een zwembad en een jaccuzi super.
met de I trolly op en neer gereisd waar we maar wilden zijn op de i drive, werkelijk een uitkomst (de straat is inderdaad erg lang wat ik niet had verwacht maar me wel verteld is op dit forum)
naar de outlets, whole markt, publix noem maar op, 3x naar seaworld en 1x naar buch garden en 1x naar aquatica, allemaal met het kaartje voor 90 euro wat ik bij het reisbureau erbij had besteld (vele hebben hier echt honderden dollards voor betaald).
we zijn nog naar clearwater geweest zo mooi en weer lekker warm weer, helaas was de zee te koud, dus zonnenbaden en flink verbrand.
ik had al geboekt om met de manatee s te gaan zwemmen, maar 2 dagen van te voren kreeg ik een flinke oogontsteking.
omdat de pus uit mijn oog kwam vond ik het verstandiger naar het ziekenhuis te gaan.
ja hoor antibiotica en oogdruppels en ik mocht NIET gaan zwemmen met de manatee s, ik kon wel huilen ik had me er zo op verheugd
jullie snappen dat ik door kan blijven typen maar er is geen ruimte genoeg helaas.
ik wil wel iedereen bedanken die mij geholpen heeft en me de nodige tips heeft gegeven, ik heb er echt veel aan gehad.
ik ga zeker eens terug en hoop dan met de manatee s te gaan zwemmen.
dank jullie en een gelukkig nieuwjaar.
anita
Ja hoe was het , GEWELDIG we wilden niet meer naar huis.
vriendelijke mensen, heerlijk eten (3kl aangekomen
Elclave hotel wat een hele goede ligging had , kamer oke en een jaccuzi buiten hahahah 2 zwembaden maar het water wat te koud. binnen nog een zwembad en een jaccuzi super.
met de I trolly op en neer gereisd waar we maar wilden zijn op de i drive, werkelijk een uitkomst (de straat is inderdaad erg lang wat ik niet had verwacht maar me wel verteld is op dit forum)
naar de outlets, whole markt, publix noem maar op, 3x naar seaworld en 1x naar buch garden en 1x naar aquatica, allemaal met het kaartje voor 90 euro wat ik bij het reisbureau erbij had besteld (vele hebben hier echt honderden dollards voor betaald).
we zijn nog naar clearwater geweest zo mooi en weer lekker warm weer, helaas was de zee te koud, dus zonnenbaden en flink verbrand.
ik had al geboekt om met de manatee s te gaan zwemmen, maar 2 dagen van te voren kreeg ik een flinke oogontsteking.
omdat de pus uit mijn oog kwam vond ik het verstandiger naar het ziekenhuis te gaan.
ja hoor antibiotica en oogdruppels en ik mocht NIET gaan zwemmen met de manatee s, ik kon wel huilen ik had me er zo op verheugd
jullie snappen dat ik door kan blijven typen maar er is geen ruimte genoeg helaas.
ik wil wel iedereen bedanken die mij geholpen heeft en me de nodige tips heeft gegeven, ik heb er echt veel aan gehad.
ik ga zeker eens terug en hoop dan met de manatee s te gaan zwemmen.
dank jullie en een gelukkig nieuwjaar.
anita
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Ik was wel een beetje bezorgd omdat je geen eigen auto had, maar achteraf heb je je toch prima vermaakt. 
-
Heleen72
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Gelukkig hebben jullie het goed naar je zin gehad. We zijn zo gewend om met een auto te reizen dat we ons al niet meer voor kunnen stellen dat het ook zonder kan. Goed dat jij het tegendeel bewijst!
- jonker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Heel fijn dat het zo goed is bevallen!!!
september-november 2004 - Ohio
september 2008 - California
december 2009 - New York City
september 2011 - Florida
september 2008 - California
december 2009 - New York City
september 2011 - Florida
Florida is verslavend heh?
Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben.
Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4141 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 5 Reacties