Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

West of oost kust?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
suusmars
Amerika-ontdekker

West of oost kust?

Bericht door suusmars »

Dag,

Wij zijn van plan om 30 april naar Florida af te reizen, we willen landen in Miami of Orlando (nog niet geboekt). We hebben negen dagen om rond te toeren, is dat voldoende om een goede indruk van Florida te krijgen? En wat is meer de moeite waard, Oost of West kust van Florida? Mochten we moeten kiezen ivm de 9 dagen. Zowieso willen een bezoekje brengen aan de Everglades en Kennedy Space Center. Twee jaar geleden zijn we wel naar Key West en South Beach geweest, maar niet down town, is dat de moeite waard?
Veel vragen.

Groetjes Susu :D
erwinl
Amerikafan
Contacteer:

Re: West of oost kust?

Bericht door erwinl »

Susu,

We hebben in mei beide zijden bezocht en wij vonden de kant van de Golf van Mexico (west dus) veel mooier. De stranden zijn er witter en de zee blauwer. De Keys zijn ook leuk. Veel van de dingen die je noemt hebben we bezocht, dus misschien heb je wat aan ons reisverslag van 2009 op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl.

Groetjes.
Ingeborg en Erwin
Verslagen vanuit onze reizen op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
suusmars
Amerika-ontdekker

Bericht door suusmars »

Bedankt voor de tip, ik ga de verslagen lezen.

Groetjes Susu
gahoogenboog
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Ook mijn voorkeur ligt aan de West-kust. Ik vond de Oost-kust zeker leuk om eens gezien te hebben maar vind west veel mooier.
De stranden zijn prachtig en de zee kun je makkelijk in.
Miami is altijd leuk om eens rond te kijken maar ook dit trekt me minder.
Naples is erg leuk, Treasures Island heeft mooie stranden, Tampa kun je leuk winkelen.
Ook bij Brandenton zijn hele mooie stranden kan even niet op de naam komen,volgens mij Anna Maria Island.
Ligt uiteraard erg waarvan je houdt. Miami erg druk en daar lopen veel mensen om gezien te worden en de West-kust is rustiger. Het kan zelfs voorkomen dat je bijna alleen op het strand zit!
Veel plezier met de voorbereidingen.

Gr.Greet
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer