Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goed hotel in de buurt van ocean drive?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
ellen27
Amerika-newbie

Goed hotel in de buurt van ocean drive?

Bericht door ellen27 »

Hallo,
Wij gaan in juli 2010 voor een paar dagen naar miami, nou zijn wij daar verleden jaar ook geweest maar in een hotel bij sunny isles.
Goed hotel maar als we naar ocean drive wilde moesten we de auto pakken.
Dit keer willen we dus een hotel op loopafstand van ocean drive maarja welke je hoort zoveel verschillende verhalen.
We gaan met 2 volwassenen en 2 dochters van 10 en 12 jaar, wij zoeken dus een goed en schoon hotel het mooiste is als er een zwembad bij zit.

Ons reisschema is;
3 dagen new york
3 dagen miami
3 dagen clearwater beach
14 dagen orlando.
De hotels in clearwater en orlando hebben we al alleen nog new york en dus miami.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Ellen
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Goed hotel in de buurt van ocean drive?

Bericht door Petra/VS »

Wat is jullie prijsklasse? Wij hebben een paar jaar geleden naar alle tevredenheid in het Raleigh Hotel gelogeerd en vorige maand in het Marriott South Beach. Vooral die laatste lijkt me wel geschikt met kinderen, maar onze hotelkamer werd door het bedrijf betaald, dus hoeveel het kost, weet ik niet.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wij hebben in 2005 geslapen in het Cardozo Hotel, ligt aan Ocean Drive, met uitzicht op de zee. Prachtig, compact hotel! Het hotel is van Gloria Estefan, wij hebben haar niet gezien, maar het hotel straalt wel die zuid amerikaanse sfeer uit. Het gebouw is ook een Art Deco gebouw, en ligt dus ook midden in de Art Deco wijk. Wij vonden het een heel goede keuze, en zouden er zo weer slapen. Wij hebben destijds geboekt uit de gids van Travel Trend, die hadden toen een heel gunstige prijs, maar wellicht vind je op andere plekken ook geschikte hotels. Voor de grote steden kan het soms heel gunstig zijn om een hotel te boeken uit een van de reisgidsen, maar op internet vind je via Hotwire, Priceline of zelfs Booking.com ook goede prijzen voor hotels.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
douwe
Amerika-newbie

Bericht door douwe »

Wij hebben een paar dagen met de kinderen in het Ritz-Carlton verbleven in 2006
5 sterren en niet goedkoop maar wel erg mooi.
Is met zwembad en aan het strand en dichtbij ocean drive.
Je wandelt dan via Lincoln road Beach Walk, veel wandelaars en skaters.
Wij hadden dit hotel ook mede gekozen om de centrale ligging.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer