Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

welke 'wijk' bij Orlando ?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
mrloes
Amerikafan

welke 'wijk' bij Orlando ?

Bericht door mrloes »

hallO

Het plan is er om in aug 2010 naar Orlando te gaan om natuurlijk wat pretparken te bezoeken.
Ik ben aan t zoeken naar een villa (met zwembad) maar ik raak de weg kwijt als ik alle 'wijken' tegenkom waar je uit kunt kiezen.
Davenport, Lake Berkeley, Indian Ridge, Kissimmee, Winter Garden, Clermont etc.
Zijn er echt grote verschillen? Ik krijg de indruk dat ze allemaal vrij dichtbij de parken liggen, varierend van bv 10-30 min rijden.
Zijn er ook dorpjes, waar je bv een winkeltje hebt met bv een postkantoor en 'local diner' of zijn t allemaal communitys die in de buurt liggen van
malls, tankstations, andere resorts, McD's en Burger Kings?

dankjewel, tips zijn welkom mrloes
Texas Boy
Amerika-expert

Re: welke 'wijk' bij Orlando ?

Bericht door Texas Boy »

Orlando kan heel druk zijn qua verkeer, dus als je graag naar de parken gaat kan je het beste iets zoeken in Kissimmee. Heb zelf ook in Lake Buena Vista gezeten, vlakbij Disney en de snelwegen. Boggy Creek is ook aardig en zitten wat fish camps met blokhutten.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wij zaten dit jaar 2 weken in Kissimmee en dat is ons heel goed bevallen.
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

hi

Ik zat zelf ook wel te denken aan Kissimmee maar dan begint t weer want er zijn allerlei Kissimmee's dus north/east/south/west.
Misschien ligt t ook wel aan mij, ik kan uren zoeken en surfen en foto's bekijken v villa's en townhouses. En ik vind t allemaal
gaaf en leuk, zucht ...
We willen zo'n beetje om de dag 'n park doen (2 van Disney, Universal, Sea World en een waterpark - v Disney wrschlk) en om de
dag wat rustiger aan, ook ivm de kinderen. Beetje shoppen, zwemmen, rond toeren, misschien naar 'n plaats als St Augustine of
naar zee.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wij zaten in de wijk Windsor Palms. Mooie villawijk. Zie evt foto's in ons verslag.
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Wij zaten een paar weken geleden ook een week in een villa in Kissimmee. Is heel goed bevallen. Wij zaten in de wijk Chatham Park.
We hadden geboekt via deze website en hadden de 'Chatham Park Villa'.
Zie ook ons reisverslag voor meer foto's en ervaringen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer