Ik heb eind 2006 tot half 2007 heel veel aan dit forum gehad omdat ik toen een reis, van 3 wkn met vrienden, aan t plannen was voor juni 2007.
T was echt een super vakantie en t is me gelukt om 2 jaar 'Amerika-kriebel-loos' te blijven maar sinds 'n week is t weer helemaal terug en das
lastig
Nu is t idee op komen zetten om misschien in 2010 weer te gaan met mijn broer, zijn vrouw en hun kinderen (nu: 12 en 14) maar ik heb geen idee
wat 'n vakantie-met-kinderen kost aangezien ik alleen ben. Is er iemand die mij iets kan vertellen over globale kosten voor bv 2 weken Zuiden/Forida?
Want ik denk dat de kids dat t leukste zouden vinden en mijn broer is geinteresseerd in de Amerikaanse Burgeroorlog dus dat is misschien te combineren.
Ik ben zelf in 2002 in Florida geweest (ea wat andere staten) maar dat was ook met vrienden, das toch anders dan met kinderen.
Wat ik me bv afvraag: zijn er kamers waar je met 5 pers. mag slapen? Of zal t grotendeels uitdraaien op 2 kamers; eentje voor t gezin en eentje voor mij?
Een ticket A'dam - Orlando zal zo'n 600 E p/p zijn, denk ik??? Als je vroeg boekt?
Als ik dit idee voorstel aan mijn broer zal hij als 1e willen weten wat 'zoiets wel niet zal gaan kosten' dus vandaar mijn vraag hier.
many thanks, mrloes