Nou, we zitten inmiddels 24 uur voor onze vlucht, dus ik heb kunnen inchecken online. De website van US Airways is niet heel snel, maar het is wel gelukt. Alle informatie over paspoorten, land waar we wonen, leven, etc is doorgegeven, dus dat hoeft hopelijk morgen niet meer. We hebben allemaal plaatsen naast elkaar (helaas zijn beide vluchten 3 + 3 voor stoelen, dus we hebben een rij van 3 stoelen, en aan de andere kant van het gangpad mag ik dan zitten (hopelijk hebben ze 2 mooie dames voor mij uitgezocht op de andere plekken).
Ik heb geen Frequent Flyer status bij US Airways, dus ik zou de 'gewone' rij in moeten voor de koffers. Maar er staat net op de website, bij het afdrukken van de boardingpassen, dat ik me met koffers mag melden bij de "US Airways Envoy Class priority check-in line" (zie ook mijn vraag hierover in een ander topic). Dat lijkt me niet vervelend

!
Morgen voor 8uur willen we wegrijden naar Brussel, en hopelijk is er niet teveel file (al zijn we daar voor gewaarschuwd, daarom gaan we ook iets eerder weg). En om 12:45 moeten we vliegen. De website is natuurlijk al in de lucht (heb hem ook al eerder gemeld hier en staat in mijn signature), voor de zekerheid:
http://weekflorida2009.blogspot.com/
En om helemaal met de tijd mee te gaan

, heb ik me bij Twitter aangemeld en kan je op de website rechtsbovenin steeds korte 'live' berichtjes van me verwachten over gebeurtenissen op dat moment (Monique, van jouw weblog gepikt hoor

). Leek me wel een leuke toevoeging (overigens, hiervoor hoef je je dus niet op Twitter aan te melden, of mij op Twitter te volgen; dit is functionaliteit die direct op de website beschikbaar is). Ik ga dus 'twitteren', al verklaren er veel me voor gek

!