Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jaarpas als je nog net geen 10 jaar bent!

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
nettie
Amerikafan

Jaarpas als je nog net geen 10 jaar bent!

Bericht door nettie »

Ik zit er aan te denken om een jaar kaart [Florida Resident Seasonal Passes] te nemen voor mijn dochters en mij. Nou zijn de kinderprijzen voor de leeftijd 3-9 jaar; mijn oudste dochter wordt aan het einde van de maand 10 jaar. Heeft iemand enig idee of ze met een "peildatum" werken? Of dat er naar de leeftijd gekeken wordt wanneer je de pas besteld? Of dat de leeftijd geld wanneer je je eerste bezoek brengt [het lukt ons w.s. niet meer om voor die tijd er nog heen te gaan]? Scheelt toch weer 28 dollar [kunnen we toch bijna 3x voor parkeren?].
Bij een pas voor Seaworld is het net zo [kinderprijs tm 9jaar], was eigelijk niet van plan om daar een pas voor te nemen maar iedereen zegt dat dat zo mooi/leuk is en ze hebben natuurlijk nu de aanbieding dat je het hele jaar terug mag komen... dus ja, daar kan ik bijna niet omheen!!
Ik wil dus graag weten of ik, als ik een pas nog voor haar verjaardag bestel, voor haar de kinderprijs betaal ook al gaan we pas na haar verjaardag heen.
Weet iemand een antwoord?
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Jaarpas als je nog net geen 10 jaar bent!

Bericht door ned in MO »

even bellen en vragen.
Had ook jaarpassen hier voor silver dollar city en nog twee parken en onze zoon werd in dat jaar 4 (gratis 0-3)
Hij had niks nodig en mocht gewoon gratis dat jaar.
Als je gewoon zegt dat ze negen is kraait daar geen haan na. Hoe willen ze dat nakijken?
Gewoon even (anoniem) vragen dus
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Vorig jaar vroeg mijn man bij de kassa van Disney om 3 volwassen kaartjes en 1 kind ( kinderen waren 8 en 11) Ze stonden naast hem. Hij kreeg 2 volwassen en 2 kinderkaartjes. Ik maakte me nog wel druk of ze bij de ingang van het park niet moeilijk zouden doen, maar niemand die er iets van zei. Als je kind dus net 10 is zal dat dan wel helemaal meevallen. (mijn oudste is nog één van de langste in zijn klas ook!)
nettie
Amerikafan

Bericht door nettie »

Bedankt voor de reacties; ik denk dat wij het ook gewoon gaan proberen! Amerikaanse ouders van klasgenootjes zeggen ook al dat daar niet zo streng op gecontroleerd wordt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer