Dus misschien zie je je ouders binnenkort wel swingend op t.v. terug

Marjon
Ja, dat weet ik. De uitzending die is opgenomen in Oostenrijk, waar mijn moeder enige jaren geleden bij was, is wel 15 keer herhaald. Daar ben ik dus net zo bang voorvana schreef:Ik las net dat het ook allemaal gefilmd iis en dat er een uitzending over op tv komt.
Dus misschien zie je je ouders binnenkort wel swingend op t.v. terug![]()
Marjon
Waarom ??nieuwenoord schreef: Zag later trouwens dat de TROS een boete kreeg voor deze vorm van reclame/reiscombinatie.
Sterrencruise kost TROS 35.000 euro
woensdag 11 februari 2009
Voor een kleine 1.500 euro kon je van zaterdag 7 tot en met 14 februari 2009 meegaan met de Sterrencruise 'Majesty of the Seas' richting Florida en de Bahamas. Aan boord van het schip zitten onder andere o.a Marianne Weber, Belle Perez, Frans Bauer, Grad Damen, Rene froger, Lee Towers en Dre en Roxanne Hazes.
Op de cruise worden beelden gemaakt voor een Nederlandse televisiezender. De cruise heeft ondertussen voor de nodige opwinding gezorgd. Dinsdag ging de douane van Nassau op de Bahama's er niet mee akkoord dat de opnames mee op het cruiseschip gingen.
Grad Damen wou nog proberen ermee weg te komen, maar dat was voordat hij door drie douaniers werd achterna gezeten. De beelden moesten voor het oog van de overheidsmedewerkers ter plaatse gewist worden. De Bredase volkszanger vond het maar ophef om niets.
'Ik had ook al opnamen gemaakt met mijn eigen camera en die mocht ik wel houden', schetste de volkszanger na afloop. 'Waarschijnlijk hadden we de officiële opnamen ook wel mogen houden als ik 100 dollar had toegestopt, maar dat was niet nodig omdat de bewuste beelden niet heel belangrijk waren voor de uitzending.'
De hele reis werd georganiseerd in samenwerking met 'TROS' en 'Van der Valk Vakanties'. Het Commissariaat voor de Media (CvdM) heeft de Tros een boete van 35.000 euro opgelegd. Volgens het commissariaat heeft de Tros zich schuldig gemaakt aan het 'dienstbaar zijn aan het maken van winst door Van der Valk Vakanties.'
Bron: telegraaf.nl