Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Help, mijn moeder gaat naar de Bahama's!

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Help, mijn moeder gaat naar de Bahama's!

Bericht door vana »

Ik las net dat het ook allemaal gefilmd iis en dat er een uitzending over op tv komt.
Dus misschien zie je je ouders binnenkort wel swingend op t.v. terug :D

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

vana schreef:Ik las net dat het ook allemaal gefilmd iis en dat er een uitzending over op tv komt.
Dus misschien zie je je ouders binnenkort wel swingend op t.v. terug :D

Marjon
Ja, dat weet ik. De uitzending die is opgenomen in Oostenrijk, waar mijn moeder enige jaren geleden bij was, is wel 15 keer herhaald. Daar ben ik dus net zo bang voor :mrgreen: (grapje!).

Voor de liefhebbers ( en ja, dan moet je tussen de regels door kunnen lezen en Alberts humor kunnen waarderen): hij blogt weer en schoonmoeder op de Bahama's is een dankbaar onderwerp).
Jaimpje
Amerika-newbie

Bericht door Jaimpje »

Ben wel HEEEEL benieuwd hoe je moeder het heeft gehad!!!
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik ook! Maar gisteren belde ze en vertelde ze dat ze dood- en doodmoe waren. Ze gingen meteen naar bed en vandaag zullen ze hun rust ook nog hard nodig hebben. Ik ga er deze week zeker heen, maar vanwege wat zaken hier thuis, wordt dat misschien wel weekend. Ook wel leuk, want mijn moeder woont midden in een echt carnavalsdorp, dus misschien ga ik wel met de camera uit haar raam hangen om de optocht te fotograferen (of gewoon op straat staan).

Het was in elk geval geweldig gezellig zei ze, maar ook vreselijk vermoeiend. Vooral in Detroit moesten ze heel lang in de rij voor immigrations en douane en de meesten waren daar dus niet op voorbereid. Er waren maar liefst 550 mensen van de Tros-reis op dat schip, dus je kan je de stemming wel voorstellen (holadiejee, holadiejoo) :lol: Voor 100 euro p.p hadden ze een rechtstreekse vlucht gehad ... misschien toch beter.

Jullie horen nog!
dutchamerican82
Amerika-ontdekker

Bericht door dutchamerican82 »

en en en ???

we zijn nieuwsgierig hoe het is gegaan:P :dance:
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ha, ja, door carnaval en drukte niet echt meer aan gedacht.

Ze vonden het geweldig! Frans is zwaar onder de indruk geraakt van Miami en het Amerikaanse wegennet, infrastructuur en bebouwing. Ze zijn naar de Everglades geweest, hebben een dagtocht gemaakt in Miami en aan boord was het een en al vermaak.

Dodelijk vermoeid kwamen ze terug, maar ze hebben er enorm van genoten. Ze vonden het wachten in Detroit vreselijk (immigrations), maar verder viel het allemaal best mee. De begeleiding van Van der Valk Reizen was prima.

Zag later trouwens dat de TROS een boete kreeg voor deze vorm van reclame/reiscombinatie. Maar vooruit, daar hadden mijn moeder en haar vriend geen last van, die hebben genoten!
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door phillybilly »

nieuwenoord schreef: Zag later trouwens dat de TROS een boete kreeg voor deze vorm van reclame/reiscombinatie.
Waarom ??
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Daarom:
Sterrencruise kost TROS 35.000 euro
woensdag 11 februari 2009

Voor een kleine 1.500 euro kon je van zaterdag 7 tot en met 14 februari 2009 meegaan met de Sterrencruise 'Majesty of the Seas' richting Florida en de Bahamas. Aan boord van het schip zitten onder andere o.a Marianne Weber, Belle Perez, Frans Bauer, Grad Damen, Rene froger, Lee Towers en Dre en Roxanne Hazes.

Op de cruise worden beelden gemaakt voor een Nederlandse televisiezender. De cruise heeft ondertussen voor de nodige opwinding gezorgd. Dinsdag ging de douane van Nassau op de Bahama's er niet mee akkoord dat de opnames mee op het cruiseschip gingen.

Grad Damen wou nog proberen ermee weg te komen, maar dat was voordat hij door drie douaniers werd achterna gezeten. De beelden moesten voor het oog van de overheidsmedewerkers ter plaatse gewist worden. De Bredase volkszanger vond het maar ophef om niets.

'Ik had ook al opnamen gemaakt met mijn eigen camera en die mocht ik wel houden', schetste de volkszanger na afloop. 'Waarschijnlijk hadden we de officiële opnamen ook wel mogen houden als ik 100 dollar had toegestopt, maar dat was niet nodig omdat de bewuste beelden niet heel belangrijk waren voor de uitzending.'

De hele reis werd georganiseerd in samenwerking met 'TROS' en 'Van der Valk Vakanties'. Het Commissariaat voor de Media (CvdM) heeft de Tros een boete van 35.000 euro opgelegd. Volgens het commissariaat heeft de Tros zich schuldig gemaakt aan het 'dienstbaar zijn aan het maken van winst door Van der Valk Vakanties.'

Bron: telegraaf.nl
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Monique ik zie net in de televisiegids dat vanavond om 20.30 op Nederland 1 "Muziekfeest: Sterrencruise" wordt uitgezonden.
Is dat de reis die je moeder en haar vriend gemaakt hebben?

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Hi, ja, ik ben bang van wel! Bedankt voor de kijktip!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer