Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route florida
route florida
hallo allemaal,
mijn oom en tante willen naar Florida en dan daar een rondreis maken. Ze hadden aan mij gevraagd of ik hun route eens op het forum hier wilde zetten. Zodat ze evt. nog tips kunnen krijgen over hun route.
Ze houden van een aantal pretpark bezoeken, rustige stranddagjes (oa. clearwater en keywest ingeplant), een beetje natuur zien.
zijn er dingen waarvan jullie denken dat moeten ze echt overslaan en daar moeten ze toch naar toe terwijl het niet opgenomen is in hun route.
ticket is nog niet geboekt dus nog niks staat vast.
1. aankomst orlando
2. orlando
3. orlando
4.orlando
5. orlando-cape canavaral- cocoa beach
6. cocoa beach- miami
7. miami
8. miami- key west
9. key west
10. key west-key largo (klopt het dat je hier mooi kan snorkelen?)
11. key largo- everglades
12. everglades- naples
13. naples- clearwater
14. clearwater
15. clearwater-orlando
16. orlando
17. vertrek naar nederland
Alvast bedankt voor de hulp ook namens mijn oom en tante.
gr linda...
mijn oom en tante willen naar Florida en dan daar een rondreis maken. Ze hadden aan mij gevraagd of ik hun route eens op het forum hier wilde zetten. Zodat ze evt. nog tips kunnen krijgen over hun route.
Ze houden van een aantal pretpark bezoeken, rustige stranddagjes (oa. clearwater en keywest ingeplant), een beetje natuur zien.
zijn er dingen waarvan jullie denken dat moeten ze echt overslaan en daar moeten ze toch naar toe terwijl het niet opgenomen is in hun route.
ticket is nog niet geboekt dus nog niks staat vast.
1. aankomst orlando
2. orlando
3. orlando
4.orlando
5. orlando-cape canavaral- cocoa beach
6. cocoa beach- miami
7. miami
8. miami- key west
9. key west
10. key west-key largo (klopt het dat je hier mooi kan snorkelen?)
11. key largo- everglades
12. everglades- naples
13. naples- clearwater
14. clearwater
15. clearwater-orlando
16. orlando
17. vertrek naar nederland
Alvast bedankt voor de hulp ook namens mijn oom en tante.
gr linda...
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: route florida
Key Largo is uitermate geschikt om vanaf hier te snorkelen of te duiken of zelfs zwemmen met dolfijnen. Je vind hier het John Pennekamp Coral Reef State Park met heel veel mogelijkheden daarvoor. Hier wat info.
Er zijn zelf diverse snorkeltours te boeken via deze site. De koraalriffen die hier uit de kust liggen zijn prachtig.
Marjan
Er zijn zelf diverse snorkeltours te boeken via deze site. De koraalriffen die hier uit de kust liggen zijn prachtig.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikafan
Re: route florida
Hoi,
Lijkt mij een leuke route. John Pennekamp is inderdaad heel leuk. Ook Bahia Honda SP is leuk, ook op de Keys tussen MArathon en Key West. Neem absoluut de tijd om te genieten van de route, je rijdt er over enorme lange bruggen met links, rechts zo ver je kan zien blauw water! Een absolute must is een tour met een airboat op de everglades. Wij hebben dit gedaan bij Jungle Erv's! Het was een prive-boot met een reuzepropeller en een gids die heel veel informatie gaf over de flora en fauna van het park. In Orlando kan je eigenlijk maar 3 dingen doen: pretparken, Disney en Seaworld springen er uit, shoppen; enorm veel malls en reuze outletcenters: Premium Outlets en veel eten (veel in buffetvorm). Leuk is Clearwater, St Pete Beach . Niet ver van de Everglades is het natuurpark Big Cypress Nat. Preserve. Wij hebben dat nog nooit gedaan maar heb er al foto's van gezien met al dat Spaans mos en zo en het ziet er heel knap uit.
Chari
Lijkt mij een leuke route. John Pennekamp is inderdaad heel leuk. Ook Bahia Honda SP is leuk, ook op de Keys tussen MArathon en Key West. Neem absoluut de tijd om te genieten van de route, je rijdt er over enorme lange bruggen met links, rechts zo ver je kan zien blauw water! Een absolute must is een tour met een airboat op de everglades. Wij hebben dit gedaan bij Jungle Erv's! Het was een prive-boot met een reuzepropeller en een gids die heel veel informatie gaf over de flora en fauna van het park. In Orlando kan je eigenlijk maar 3 dingen doen: pretparken, Disney en Seaworld springen er uit, shoppen; enorm veel malls en reuze outletcenters: Premium Outlets en veel eten (veel in buffetvorm). Leuk is Clearwater, St Pete Beach . Niet ver van de Everglades is het natuurpark Big Cypress Nat. Preserve. Wij hebben dat nog nooit gedaan maar heb er al foto's van gezien met al dat Spaans mos en zo en het ziet er heel knap uit.
Chari
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2020 Weergaves
-
Laatste bericht door Stef01
-