Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
weekje Florida
weekje Florida
Wij overwegen om een weekje aan het eind van onze rondreis door het Mid westen naar FLorida te gaan voor het strand. De disneyparken hebben we vorig jaar in LA gedaan en dat hoeft niet meer. Het gaat hier vooral om een luie strandvakantie. Aanvliegen op Miami is het goedkoopst en het liefst rijden we niet heel ver. Heeft iemand van jullie tips?
Mijn dochter wil ook graag een outletmall bezoeken, maar ik zie die alleen rond Orlando? Klopt dat, is er helemaal niks bij Miami?
Groet,
Edda
Mijn dochter wil ook graag een outletmall bezoeken, maar ik zie die alleen rond Orlando? Klopt dat, is er helemaal niks bij Miami?
Groet,
Edda
-
- Amerika-expert
Re: weekje Florida
In Fort Lauderdale heb je de Saw Grass Mills (vlak bij Miami)
En in Naples, (dwars door aligator alley vanaf Miami) heb je Miromar outlets.
En de stranden van Naples, Sanibel en omgeving zijn erg aan te raden ook
En in Naples, (dwars door aligator alley vanaf Miami) heb je Miromar outlets.
En de stranden van Naples, Sanibel en omgeving zijn erg aan te raden ook

-
- Amerikafan
Re: weekje Florida
Het strand van Fort Lauderdale en natuurlijk South Beach in Miami (wel allebei druk!)!
Saw grass mills is een reuze mall, met delen outlet. Maar zeker de moeite! In Miami vind ik het Aventura mall ook altijd de moeite, wel geen outlet!
Pluto
Saw grass mills is een reuze mall, met delen outlet. Maar zeker de moeite! In Miami vind ik het Aventura mall ook altijd de moeite, wel geen outlet!
Pluto
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 262 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-