Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hoe privé is woning in Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Christel
Amerikafan

hoe privé is woning in Florida

Bericht door Christel »

Hallo iedereen

ik sta hier ook al eens met mijn vraag in een andere vraag :o
maar t valt precies niet zo op, daarmee dat ik hier mijn vraag apart stel

Na twee jaar geleden westkust en zo gedaan te hebben, en dit jaar canada en yellowstone zijn we dus echt officieël verslaafd
we gingen dus niet meer naar Amerika gaan... :lol: maar kijk....'misschien ' toch naar Florida haha

mijn vraag is: als je een privé woning huurt in Florida met eigen zwembad, hoe privé is je uitzicht dan
Op hun site is het net of heel de tuin is van jou en heb je zicht op het groen
in sommige foto's van reizigers heb je echter zicht op 3 zwembaden van je buur en lopen de tuintjes in elkaar

ik wil enkel een privé woning als je ook een privé zicht hebt
is dat zo?

hartelijk dank voor de antwoordjes !
christel
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: hoe privé is woning in Florida

Bericht door kastelke »

Kan misschien van county tot county verschillen? Waar wij zaten in Indiana was het zo dat je verplicht was een tuinafscheiding te maken indien je een zwembad in je tuin had. Deze afscheiding moest gesloten zijn (dus niet gewoon een Bekaert draadje zonder beplanting), en moest een bepaalde hoogte hebben (1.80 meter?).
Maar ik heb inderdaad ook al tuinen met zwembaden elders gezien die helemaal geen afscheiding kenden. Ook de gewone tuinen van mensen zijn dikwijls niet zo afgebakend als bij ons, maar lijken gewoon in elkaar over te lopen.
Met Florida heb ik geen ervaring...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Hoi Christel,

Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp .. maar bij ons was het zo in Florida dat alle huizen een soort van 'kooi' aan het huis gebouwd hadden. Daarin zat het zwembad en terras. Maar je kijkt zo op de 'kooi' van je buren naast je en voor je .. het is maar net waar je huis gesitueerd staat of je een huis voor je hebt of niet ... hangt af waar je zit dus, en ik vraag me af of een reisbureau vooraf weet in welke villa je terecht komt. Dat konden ze bij ons niet zeggen namelijk, alleen het type villa is bekend, maar of dat nu een huis voorin of achterin is.... Ik weet niet via welke website/organisatie je wil boeken, anders zou je even contact met ze op moeten nemen.

Op deze foto, zie je heel duidelijk wat ik bedoel met 'kooien' en het zicht op andere villa's ...
http://www.svoogt.nl/florida/Villa%20in ... lla08.html

Sandra

PS. als ik de foto's zo weer bekijk, dan krijg ik weer heimwee (het is precies een jaar geleden i/d herfstvakantie)
Sandy
Christel
Amerikafan

Bericht door Christel »

Hey Sandy

BEdankt voor de foto's !! deze wou ik dus zien :D
ja inderdaad, dit bedoel ik dus
dat je dan in je thuin op alle andere kooien van de buren zit te kijken, echt privé kan je dat niet noemen hé

niet dat wij daar wereldschokkende dingen doen in onze tuin :mrgreen:
maar ik had graag eens gewoon lekker een week met ons tweetjes geweest in onze privétuin met zwembad

toch nog eens over nadenken dus !!

florida lijkt me wel zaaaalig hoor voor de rest!

misschien combineren we wel met een cruise?! :D

het 'plannen' van de reis is ook al zoooo leuk op voorhand hé
en gelukkig is dit forum er om ons te helpen

groetjes
christel
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Haha, ik wilde net vragen "Wat doen jullie allemaal in jullie tuin?" ;)

Toen wij gingen in oktober, hebben we maar een paar keer lekker kunnen zwemmen en ik zag nooit iemand anders buiten in de andere huizen. Dus... of ze stonden leeg, of het was niet zonnig genoeg (wij hadden ook veel bewolking toen). Ik kan me er wel iets bij voorstellen, je kunt inderdaad bij elkaar kijken. Hoewel het gaas het zicht wel iets beperkt (iets donkerder).

Maar los van dat, het zijn heerlijke (grote) huizen .. alles aanwezig, wasmachine, droger, strijkplank enz. .. Ik ging naar huis met schoongewassen kleding. Ik kon het thuis vanuit de koffer rechtstreeks in de kasten terugleggen. Meestal ben je dagen aan het wassen en ruimen na een vakantie (en je geniet nog weken van de heerlijke Amerikaanse waspoeder). Maar een combinatie met een cruise is ook heerlijk ...

Met z'n tweeen zou je ook een lekker hotel kunnen overwegen, ik sprak daar laatst met Ilse nog over. Zo'n luxe Disney Resort in Florida bijvoorbeeld. Lijkt me ook heerlijk .. maar geen privacy bij het zwembad dan natuurlijk ..

Ben benieuwd wat het gaat worden,

Sandra
Sandy
Christel
Amerikafan

Bericht door Christel »

LOL haha :lol:
jaja wat doen wij allemaal in onze tuin hé 8)

nee nee het lijkt me lekker luxe om je eigen zwembad te hebben zonder inkijk
en als je dat dan toch hebt en ervoor betaald misschien eens in je nakie zwemmen in de floridaanse zon :lol:
haha

nee nee dan gaan wij gewoon weer lekker op hotel
aan het zwembad met de leuke amerikanen :P
ja die disney hotels lijken me de max!

oh ik kijk er al zo naar uit hé !!

doeiii
christel
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Wij hebben nu vijf maal een villa gehuurd in Florida en slechts bij één, in 2006 (Emerald Island Resort), hadden we uitkijk op de zwembaden van omringende huizen. Alle andere keren was er een schutting/begroeing of keken we uit op een lege vlakte. Het is dus een kwestie van 'geluk' hebben :wink:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
jaap1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door jaap1 »

Lekker zelf een villa uitzoeken dan weet je waar je terecht komt. Doen wij al jaren. Met een schutting er omheen of een met uitzicht; alles kan, leef je uit. Er zijn aanbieders genoeg. Dit was de laatste die wij gehuurd hebben.
http://www.192villa.com/
Christel
Amerikafan

Bericht door Christel »

aha ! leuk te weten !
k ga direct eens zien sé

bedankt voor de tip !! :dance:
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Hallo Christel,

Ik (wij) begrijpen wat je bedoeld!
Omdat wij hetzelfde probleem hadden hebben we in september maar zelf een huis in Kissimmee gekocht om gegarandeerde privacy
te hebben.
Mocht je interesse hebben kan je het van ons huren, rechtstreeks van de eigenaar en gegarandeerd het huis hebben dat je geboekt hebt.
Laat maar eens iets weten
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

@Disney-Golf
Heb je toevallig ook een website met meer info?
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Gezien de woning pas gekocht is zal de website vermoedelijk (hopelijk) 15 november on line zijn.
De naam hebben we al wel www.disney-golf.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer