Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hoe lang van te voren?
hoe lang van te voren?
Hoi allemaal,
Zoals ik eerder al schreef hebben we voor de komende herfstvakantie een villa gehuurd via American Estates. Nu ben ik erg benieuwd naar hoeveel tijd je vantevoren meer informatie ontvangt over welke villa je bijvoorbeeld krijgt toegewezen. Hoeveel weken vantevoren krijg je de reisbescheiden?
Zijn er nog andere handige tips. Ik vroeg me bijvoorbeeld af of je de sleutel ergens op moet gaan halen of is er iemand bij de villa aanwezig op de dag van aankomst?
Alvast dank!
Groeten,
Ingeingem
Private message
Zoals ik eerder al schreef hebben we voor de komende herfstvakantie een villa gehuurd via American Estates. Nu ben ik erg benieuwd naar hoeveel tijd je vantevoren meer informatie ontvangt over welke villa je bijvoorbeeld krijgt toegewezen. Hoeveel weken vantevoren krijg je de reisbescheiden?
Zijn er nog andere handige tips. Ik vroeg me bijvoorbeeld af of je de sleutel ergens op moet gaan halen of is er iemand bij de villa aanwezig op de dag van aankomst?
Alvast dank!
Groeten,
Ingeingem
Private message
Re: hoe lang van te voren?
Die vragen kun je het beste stellen aan de reisorganisatie, aan American Estates in dit geval. Zij zijn de enigen die je daar een sluitend antwoord op kunnen geven.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2545 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies