Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Evergladesroute = verschrikkelijk toeristisch?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
michachael
Amerikafan

Evergladesroute = verschrikkelijk toeristisch?

Bericht door michachael »

Hallo,

net even met een vriend gebabbeld en hij had een bepaalde route genomen van de Everglades die enorm toeristisch was... Ik vraag me af of Shark Valley ook toeristisch is? Of welke route nemen we het best (met een gehuurde Alamo SUV) vanuit Naples naar Florida City?

dank je
latje21
Amerika-ontdekker

Re: Evergladesroute = verschrikkelijk toeristisch?

Bericht door latje21 »

Dan heeft hij ongetwijfeld de Timiami-trail gereden en die is inderdaad toeristisch... Maar ja, dat is eigenlijk ook de enige weg door de Everglades van Naples richting Miami.
Ook Shark Valley is toeristisch, maar wel interessant! Je kunt daar met een soort tram of de fiets een tocht maken door het gebied. Met de tram krijg je door een parkranger interessante uitleg over e.e.a.. Let wel op: de tramtour gaat maar 1x in de twee uur (sowieso om 11.00, 13.00 en 15.00 uur). Wel om rekening mee te houden dus, want het jammer als je net te laat aankomt bij Shark Valley, want verder is daar weinig/niets te doen.
chuck
Amerika-ontdekker

Bericht door chuck »

op die route liggen inderdaad enkele bedrijfjes met airboat tochten, maar het grote deel van de weg is er behalve natuur niets anders te zien. Ik heb dan wel andere 'toeristische wegen' gezien hoor. Dat moet trouwens niet altijd slecht zijn hé, waar ga je anders makkelijk en veilig een airboat vinden? Dan kunnen ze de strip in vegas of ocean drive in miami ook ontwijken want die zijn ook vreselijk toeristisch.
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

SR 41 valt eigenlijk best mee. Je kan ook nog een stukje back Road nemen nl. Loop Road en die vond ik persoonlijk veel leuker en interessanter dan de Everglades zelf. Google maar even naar Loop Road.

Groetjes,

Luc
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer